" />

Kreowanie Marki "JA"Branding

Co to jest autopromocja?



Auto-promocja brzmi tak, jak brzmi: promowanie siebie, wydarzeń, osiągnięć, zwycięstw, a nawet porażek, problemów i lekcji, których się nauczyłeś. Robisz to, aby zwiększyć swoją widoczność i świadomość innych, zwiększyć ruch na swojej stronie, zwiększyć sprzedaż i uzyskać więcej okazji do mówienia, wystaw i koncertów - więcej tego, czego szukasz. Promujesz siebie, dzięki czemu możesz uzyskać jeszcze więcej możliwości, o których możesz później powiedzieć ludziom. Auto-promocja nazywana jest także "markowaniem siebie", ponieważ tak właśnie się stało. W rzeczywistości wolimy myśleć o niej jako o osobistym brandingu, ponieważ trzeba myśleć o sobie jako o marce, podobnie jak Coca-Cola, McDonald′s, Google lub Facebook .
Dlaczego autopromocja jest ważna?
Nie możesz liczyć na to, że ludzie zadzwonią do Ciebie, aby zatrudnić Cię, kupić usługę lub zarezerwować Cię na wydarzenie, jeśli nie wiedzą o Tobie. Jedyny sposób, aby ludzie wiedzieli, kim jesteś i co robisz, to im powiedzieć. I chcesz powiedzieć jak największej liczbie osób, które są zainteresowane. Autopromocja pomoże Ci nawiązać ważne kontakty, które przyczynią się do rozwoju Twojej kariery i poprawią Twoją pozycję zawodową. Może to być tak proste, jak przedstawienie się organizatorowi konferencji i powiedzenie jej, że jesteś zainteresowany przemową na jej następnej konferencji, lub może być tak samo zaangażowane, jak napisanie książki lub dwóch, a następnie spędzenie jednego dnia e-mailem z każdym organizatorem konferencji, który możesz zdobyć jak najwięcej ofert mówienia.
Czym nie jest autopromocja?
Autopromocja nie jest chwaleniem się i przechwalaniem. To nie jest coś większego niż ty. Po prostu pozwala ludziom wiedzieć, kim jesteś i co robisz. Jest całkowicie dopuszczalne, aby promować siebie, nie wyglądając jak arogancki kretyn. Ludzie będą promować siebie i swoje osobiste starania i małe firmy. Jeśli nie, tracisz dobre możliwości, a inni będą cię pokonać w konkursie. Zamierzają sprzedawać swoją sztukę, organizować koncerty, uzyskać większy ruch w sieci lub cokolwiek, z czym konkurują.
Co może zrobić autopromocja dla Ciebie i Twojej kariery?
Bez wątpienia autopromocja pomoże odnieść sukces. A jeśli już odniosłeś sukces, uczyni to Twoją osobistą markę ogromną. Nie osiągniesz sukcesu, nie znając wielu ludzi i znając wielu ludzi. Jeśli chcesz utknąć w małej szarej kabinie na całą swoją karierę, nigdy nie wznosząc się ponad kierownictwo niższego średniego szczebla, trzymaj głowę opuszczoną i nie przyciągaj uwagi. Ale jeśli chcesz wyrobić sobie markę, zyskać dobrą reputację, w końcu zdobyć biuro lub nawet założyć własną firmę, musisz się wypromować. Aby to zrobić, musisz być pasjonatem dwóch rzeczy: pracy, którą wykonujesz i siebie. Jeśli nie pasjonujesz się tym, co robisz, znajdź coś, co Cię pasjonuje. Jeśli nie pasjonujesz się sobą, poszukaj profesjonalnej pomocy. Osoba, którą powinieneś kochać najbardziej, podziwiać najbardziej i cenić najbardziej to ty. A kiedy będziesz miał to zaufanie do siebie, inni też to zobaczą. Kiedy dzielisz się tym zaufaniem z innymi ludźmi, oni również będą mieli o tobie pewność. Więc nie siadaj już w swojej kabinie. Dowiedz się, co chcesz zrobić, spraw, aby to się stało, a następnie zacznij mówić o tym ludziom. Niech wiedzą, że jesteś dobry w tym, co robisz. Pozwól im przyjść do ciebie po odpowiedzi i informacje.

Marki osobiste

Jeśli zapytasz 100 osób, co to jest branding osobisty, otrzymasz 100 różnych odpowiedzi. Ale odpowiedź, z którą idziemy jest taka, że jest to emocjonalna reakcja na wizerunek lub nazwę konkretnej firmy, produktu lub osoby. Pomyśl o niektórych markach korporacyjnych, do których masz pozytywne lub negatywne uczucia: McDonalds, Starbucks, Coca-Cola, Wal-Mart, Indianapolis Colts, Chicago Cubs, BP. Marki te są popularne, ponieważ wzbudzają wśród fanów wiele pozytywnych uczuć, nawet jeśli wywołują negatywne uczucia u swoich krytyków. Podobnie ludzie reagują emocjonalnie, gdy cię widzą lub spotykają po raz pierwszy. Odpowiedzi te mogą być uczuciem radości, przyjemności, miłości, strachu, strachu lub gniewu. Kiedy usłyszą twoje imię, albo będą mieli nowe doświadczenia i emocje, albo przeżyją stare. Rodzaje reakcji emocjonalnych będą zależeć od ciebie. Oznakowanie siebie oznacza, że tworzysz odpowiedni rodzaj reakcji emocjonalnej, jakiej oczekują ludzie, kiedy słyszą twoje imię, widzą cię w Internecie lub spotykają się osobiście. "Właściwy" rodzaj nie oznacza bycia kimś, kim nie jesteś. To twoja osobowość, twój głos, twoje zainteresowania, twoje nawyki - wszystko o tobie, co ludzie chcą wiedzieć. Oznacza to, że informacje, które wyświetlasz innym osobom, rzeczy, które mówisz, i publikowane zdjęcia powinny pasować do tego motywu Twojej osobistej marki. Jeśli jesteś komikiem stand-up, Twoja marka jest "zabawna". Chcesz, aby ludzie widzieli, że naprawdę jesteś zabawny, co oznacza publikowanie niektórych twoich dowcipów i zamieszczanie linków do filmów z rutyny, a nawet na blogu. Jeśli jesteś niezależnym grafikiem, Twoja marka jest "kreatywna". Chcesz, aby ludzie wiedzieli, że masz umiejętności twórcze, więc pokażesz ludziom próbki swojej pracy za pośrednictwem portfolio online, być może bloga. Jeśli jesteś analitykiem redukcji kosztów, Twoja marka "oszczędza pieniądze firm". Możesz wykazać się swoją wiedzą, odpowiadając na pytania na temat Linkedln, pisząc przydatne artykuły na swoim blogu i prowadząc rozmowy z izbami handlowymi.

Marka to emocjonalna reakcja na wizerunek lub nazwę konkretnej firmy, produktu lub osoby.

Go Brand Yourself

Zadaj sobie pytanie: z czego chcę być znany? Jakie cechy chcę, aby ludzie ze mną kojarzyli? Jaka jest pierwsza rzecz, o której chcę usłyszeć słysząc moje imię? Następnie utwórz listę tych cech. Zapisz wszystko, o czym myślisz w ciągu pięciu minut, nawet jeśli myślisz, że się powtarzasz. Nie edytuj siebie i nie zostawiaj niczego. To nie jest czas na pokorę ani na myślenie: "Nikt nie będzie tak o mnie myśleć". Wymyśl każdy przymiotnik i rzeczownik, jaki możesz wymyślić, bez względu na to, jak daleko może się posunąć . Może po prostu pobudzić inny pomysł, który faktycznie pasuje. Powiedzmy, że twoja lista wygląda następująco:

Twórczy
Muzyczny
Networker
Bywały
Inteligentny
Zabawny
Dobrze oczytany
Towarzyski
Tekściarz
Dedykowane
Zainteresowany ludźmi
Zorientowany szczegółami
Piosenkarz
Nauczyciel
Zorganizowany

Odtąd chcesz zacząć grupować podobne rzeczy. W jednej grupie mamy muzycznego, kompozytora, piosenkarza i kreatywnego. W innym mamy kompetentnego, inteligentnego, dobrze oczytanego i nauczyciela. Po trzecie, mamy networking, towarzyski i zainteresowany ludźmi. Możemy nazywać te grupy, jak tylko chcemy, ale trzymajmy się Muzyczny, Wiedza i Networker. Grupy te są początkiem brandingu. Są to obszary, na których powinieneś skoncentrować się na byciu znanym - obszary, które określą, z czego ludzie Cię znają. Mogą cię poznać więcej - będąc dobrym kucharzem, początkującym aktorem, kimś, z kim fajnie spędzać czas na przyjęciach - ale te są zarezerwowane bardziej dla twoich osobistych przyjaciół, a nie na czymś, na czym chcesz się skupić, przynajmniej nie w tej chwili . Te ostatnie atrybuty mogą od czasu do czasu być dodatkową stroną Twojej marki, ale nie powinny być głównym celem Twojej osobistej marki.

Jak zbudować swoją markę

Pozostałe 11 części tego tekstu skupiają się na tym, jak zbudować markę. Dowiesz się, co musisz zrobić, aby promować swoją osobistą markę za pomocą każdego z narzędzi społecznościowych i wydarzeń w prawdziwym świecie, które omawiamy, czy to pisząc wpis na blogu, publikując wiadomości na Twitterze, czy wygłaszając przemówienie. Zanim jednak zaczniesz, musisz zrozumieć podstawy marki osobistej.

Pięć uniwersalnych celów marki osobistej

Kimkolwiek jesteś, bez względu na to, jakich technik używasz, do kogo chcesz dotrzeć, istnieje pięć podstawowych pomysłów - pięć uniwersalnych celów - które są takie same dla każdego, kto stara się wyhodować swoją osobistą markę.

Odkryj swoją pasję. (Pasja ma zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia twoich celów).

Co kochasz robić? Co sprawia, że rano wstajesz z łóżka, rozpala twoją wyobraźnię i pobudza? O czym myślisz, kiedy śnisz na jawie i spędzasz cały swój wolny czas, robiąc lub ścigając? Niektórzy pasjonują się swoją pracą. Kochają to, co robią, i tam skupiają swój czas i energię. Ci ludzie - zwykle przedsiębiorcy - znaleźli szczególną niszę, która ich uszczęśliwia, i chcą znaleźć sposób na zarabianie pieniędzy. Budzą się wcześnie, zostają późno i spędzają każdą minutę na rozmyślaniu, rozmowie lub pracy. W swojej książce Crush It! Gary Vaynerchuk opowiada o tym, jak spędza godziny, zostawiając komentarze na blogach innych ludzi, rozmawiając o winie. Nie dlatego, że lubi zostawiać komentarze lub dlatego, że chce zwiększyć swój ruch w sieci. To dlatego, że uwielbia wino. Uwielbia sprzedawać, mówić o tym i pisać o tym. Jego zamiłowanie do wina uczyniło go celebrytą i pomogło mu sprzedać mnóstwo wina do rodzinnego sklepu monopolowego. Inni pasjonują się hobby. Niezależnie od tego, czy chodzi o malowanie, granie w zespole, naprawianie klasycznych samochodów, analizowanie statystyk baseballu czy zbieranie płyt winylowych, niektórzy uwielbiają swoje hobby i uprawiają je z obsesyjnym zapałem. Widzą swoją codzienną pracę jako środek do spełnienia swojej pasji. A jeszcze inni nie znaleźli swojej pasji. Lub wcale nie mają pasji. Idą do pracy, wracają do domu, jedzą obiad, oglądają telewizję, idą spać. A potem robią to wszystko następnego dnia. Pomysł czerpania radości z życia został z nich zrodzony. Ci ludzie są martwi w środku, niezależnie od tego, czy o tym wiedzą. Jedyną rzeczą, która sprawia, że rano wstają z łóżka, jest budzik i strach, że stracą pracę, jeśli tego nie zrobią. Jedzą za paliwo, a nie przyjemność. Mają przyjaciół z przyzwyczajenia, nie dlatego, że lubią przebywać w otoczeniu ludzi. Oglądają telewizję nie dlatego, że jest coś dobrego, ale dlatego, że boją się tego, czego się nauczą, jeśli zostaną zbyt długo sami z własnymi myślami: w ich życiu nie ma nic, co byłoby naprawdę ekscytujące lub przyjemne. Ważne jest, aby mieć przynajmniej jedną pasję w swoim życiu. Może to być coś, z czego jesteś znany, coś, na czym budujesz swoją osobistą markę. Lub może to być coś, o czym nigdy nikomu nie mówisz, woląc robić to na osobności. Ale wspaniałą rzeczą w dzieleniu się swoją pasją jest to, że możesz poznać ludzi, którzy podzielają twoje zainteresowania i stworzyć korzystne relacje. Wszystko to jest naszym sposobem na powiedzenie, że musisz znaleźć swoją pasję, jeśli chcesz osiągnąć swoje cele. Co ważniejsze, twoje cele muszą wiązać się z twoją pasją, ponieważ tak właśnie je osiągniesz. Jeśli chcesz się spełnić i cieszyć się tym, co robisz, upewnij się, że Twoje cele są osiągalne dzięki pasji. Na przykład, jeśli Twoim długoterminowym celem jest posiadanie domu za milion dolarów i prowadzenie drogiego samochodu, prawdopodobnie nie dostaniesz się tam, zapewniając lekcje robienia na drutach zagrożonym nastolatkom. Nie powiemy ci, abyś zmienił swoje pasje, ponieważ nie należy tego rezygnować. Jeśli uwielbiasz udzielać lekcji na drutach nastolatkom z grupy ryzyka, zrób to. Po prostu zrozum, że nie ma wiele pieniędzy na lekcje robienia na drutach, więc zdobycie drogiego samochodu w ten sposób prawdopodobnie nie jest możliwe. Ale jeśli to lubisz robić, przemyśl swoje cele. Ale jeśli twoją pasją jest stworzenie nowego narzędzia sieci społecznościowych i poświęcisz każdą godzinę na programowanie i promowanie go, istnieje duża szansa, że możesz osiągnąć cel wielkiego domu i drogiego samochodu. Chodzi o to, aby upewnić się, że pasje i cele są zgodne, i że możesz osiągnąć jedno poprzez drugie. Mamy nadzieję, że już odkryłeś swoją pasję, ponieważ będziemy się opierać na tym, że pasjonujesz się co najmniej dwiema rzeczami: 1) sobą i 2) czymś innym.

Bądź odważny. (W porządku jest mówić o sobie).

Pomimo tego, co powiedzieli ci rodzice i nauczyciele, możesz powiedzieć ludziom o swoich osiągnięciach. W rzeczywistości chcemy, żebyś to zrobił. Rozumiemy, że trudno to zrobić. Nauczono nas, że mówienie o sobie jest chwaleniem się. Powinniśmy być pokorni i spokojni w kwestii naszych osiągnięć, a nasze czyny powinny mówić głośniej niż słowa. Pomyśl o przeszłości kilka razy, kiedy widziałeś, jak ktoś chwali się swoim sukcesem, jego pieniędzmi, życiem miłosnym (podczas imprez networkingowych, imprez, klubów nocnych, zjazdów szkół średnich). Możemy sobie wyobrazić niektóre słowa użyte w odniesieniu do tej osoby, które nie były pochlebne i żadne z naszych redaktorów nie pozwoli nam tutaj opublikować. W filmach - Mallrats, Karate Kid, Gladiator, Księżna panna młoda - przechwałek zawsze zyskuje na końcu, otrzymując kosmiczną sprawiedliwość. "Widzieć?" mówimy sobie. "Tak się stanie, jeśli chwalę się tym, co robię". Problem polega na tym, że kojarzymy autopromocję z chwaleniem się. Wierzymy, że mówienie innym o naszych osiągnięciach jest moralnym odpowiednikiem chwalenia się tym, ile pieniędzy zarabiamy. Informujemy ludzi, że opublikowaliśmy artykuł lub wygłaszamy wykład, co jest równoznaczne z pojawieniem się na naszym zjeździe w szkole średniej w włoskim czerwonym samochodzie sportowym o wartości 70 000 USD. Nic nie może być dalej od prawdy. Odkryliśmy, że autopromocja wydaje się szczególnie trudna dla osób z Bliskiego Zachodu, gdzie mieszkamy. Jesteśmy twoimi typowymi Środkowo-Zachodnimi mieszkańcami, tylko my się z tym pogodziliśmy. Zdaliśmy sobie sprawę, że musimy być odważni bez arogancji. Wiedzieliśmy, że jeśli chcemy wyrobić sobie markę i zdobyć reputację, aby przyciągnąć większych klientów i większe możliwości, musieliśmy pokonać nieśmiałość na Środkowym Zachodzie i chcieć rozmawiać o sobie. Dużo. Autopromocja to po prostu informowanie ludzi o tym, co dzieje się w twoim życiu, informowanie ludzi o twoich wyjątkowych wydarzeniach, okazjach i osiągnięciach. Poniżej kilka kluczowych różnic między przechwalaniem się a autopromocją:

Auto-promocja

- Wiadomość na Twitterze, która mówi: "Właśnie opublikowałem swoją książkę".
- Ogłoszenie narodzin dziecka.
- Mówienie znajomym, że jesteś zaręczony.
- Informowanie kolegów o promocji.

Chwalenie się

- Próżna tablica rejestracyjna z napisem "Gr8 Writer".
- Ogłoszenie narodzin ośmiorga dzieci na krajowej konferencji prasowej
- Mówienie ludziom, ile wydałeś na pierścień
- Wymagająca nieśmiertelna lojalność od swoich podwładnych

Największą różnicą między autopromocją a chwaleniem się jest motywacja, dlaczego mówisz ludziom. Jeśli jest to coś, z czego jesteś dumny, coś, o czym jesteś podekscytowany, aby powiedzieć ludziom, ponieważ "po prostu musisz komuś powiedzieć", to w porządku. To autopromocja. Jeśli chcesz, aby ludzie robili, oglądali, odwiedzali, a nawet kupowali, to jest autopromocja. Jeśli ogłaszasz coś, aby inni byli zazdrośni, zazdrośni lub po prostu myśleli, że jesteś fajny, to chwalenie się, a ludzie cię nie polubią. Stworzenie osobistej marki online oznacza pokazanie swojej osobowości. Co czyni cię wyjątkowym i interesującym? Dlaczego powinniśmy chcieć spędzać z tobą czas? Dlaczego mielibyśmy przejmować się tym, co masz do powiedzenia? Jeśli jesteś zabawną osobą, pokaż to. Jeśli interesuje Cię wiele różnych rzeczy, udostępnij je. Jeśli lubisz tworzyć nowe relacje, poszukaj innych interesujących ludzi. Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że a) ludzie są zainteresowani tym, co masz do powiedzenia, i b) jest całkowicie w porządku, aby to powiedzieć.

Opowiedz swoją historię. (Twoja historia czyni Cię wyjątkowym.)

To trudna część. Powiedzieliśmy ci, że możesz rozmawiać o sobie, ale teraz musisz to robić bez mówienia o sobie.

@kyleplacy: Huh?
@edeckers: Bądź cierpliwy.

Skuteczne budowanie marki nie polega na ciągłym mówieniu o sobie. O ile wszyscy chcielibyśmy myśleć, że nasi przyjaciele i rodzina z niecierpliwością czekają na ich komputery, mając nadzieję usłyszeć jakieś wiadomości, wszelkie wiadomości o tym, co robisz, tak nie jest. W rzeczywistości mają nadzieję, że siedzisz przy komputerze i czekasz na wieści o nich. Wierzcie lub nie, najlepszym sposobem na budowanie własnej marki jest porozmawianie o więcej niż innych ludziach, wydarzeniach i pomysłach, niż mówisz o sobie. Dzieje się tak, ponieważ jeśli mówisz o innych ludziach i promujesz ich zwycięstwa i ich pomysły, stajesz się wpływowym. Jesteś postrzegany jako ktoś, kto jest nie tylko pomocny, ale jest cennym zasobem. To pomaga twojej marce bardziej niż jeśli ciągle mówisz o sobie. Jesteś po prostu nudny. Są jednak inne sposoby na opowiedzenie własnej historii bez słowa. Nie mów ludziom, w co wierzysz; pokazujesz to żyjąc. Przy następnej okazji obserwuj ludzi. Studiuj, co noszą, co jedzą, co prowadzą. Zagraj w małego Sherlocka Holmesa i sprawdź, czy możesz dokonać dedukcji na podstawie tego, co obserwujesz. Możesz uzyskać wskazówkę dotyczącą ich osobowości, zauważając proste rzeczy, takie jak odzież i samochody. Tamta kobieta w koszulce New York Knicks jest prawdopodobnie fanką koszykówki. Chudy facet w butach do biegania jest biegaczem. Facet w koszulce z zieloną latarnią lubi komiksy. I kobieta, która przejechała Toyotą Prius z naklejką na zderzak "Love Your Mother (Earth)" chce pomóc środowisku. Nauczyliśmy się niewielkiej części ich osobistych historii, ale nie powiedzieli ani słowa. Symbole, które nosimy i marki, które wspieramy, opowiadają nam historię. Informują innych ludzi: "W to wierzę i chcę, żebyś o tym wiedział". To samo dotyczy opowiadania własnej historii. Zamiast nosić napis "Kocham komiksy" lub wysyłać codzienne wiadomości e-mail do znajomych o swojej obsesji na punkcie komiksów, możesz napisać blog na temat branży komiksowej oraz ulubionych tytułów i postaci, lub możesz opublikować własną stronę internetową komiczny. Możesz produkować cotygodniowy podcast o wiadomościach z komiksów, omawiać wiadomości z lokalnych i krajowych konwencji komiksowych, a nawet przeprowadzać wywiady z innymi artystami i wydawcami. Blogując lub podcastując na swój ulubiony temat, opowiadasz światu swoją historię - "Uwielbiam komiksy" - bez faktycznego powtarzania tego w kółko lub bycia szkodnikiem.

Twórz relacje. (Relacje prowadzą do możliwości.)

To, co zadziwia w sieciach społecznościowych i sieciach rzeczywistych, polega na tym, że nigdy nie wiesz, jakie możliwości pojawią się na Twojej drodze w wyniku ich wykorzystania. Nie brzmiąc zbyt mistycznie ani kosmicznie, musisz pozostawić siebie otwartym na możliwości, które mogą się pojawić dzięki twoim wysiłkom. Erik żartuje, że jest to "sieć oparta na wierze": "Spotkasz właściwą osobę we właściwym czasie na odpowiednią okazję. Tak długo, jak długo będziesz stawiał się w sytuacjach, w których te możliwości mogą się pojawić, prędzej czy później one nadejdą. Stworzenie książki jest doskonałym przykładem spotkania właściwych ludzi we właściwym miejscu we właściwym czasie. Autorzy należą do sieci społecznościowej Smaller Indiana, która dołączyła w ciągu pierwszych kilku tygodni od jej utworzenia. Spotkali się na pierwszym wydarzeniu, które organizator Pat Coyle zorganizował w dniu Martina Luthera Kinga w 2008 roku. Podczas naszego pierwszego spotkania, które było już wypełnione przyjaznym drażnieniem i Kyle oskarża Erika o noszenie "męskiej torby" (coś, czego Erik zaprzecza nawet teraz ) - @edeckers: To była skórzana torba kurierska, przysięgam! @kyleplacy: Dobra, cokolwiek. umówiliśmy się na wspólną kawę w następnym tygodniu. W następnych miesiącach nadal wpadali na siebie nawzajem, piją kawę, jedzą lunch, uczestniczą w tych samych spotkaniach sieciowych, współpracowali przy projektach, a także rozmawiali i rozmawiali. Osiemnaście miesięcy później Kyle poprosił Erika o pomoc przy innej książce, nad którą pracował, i do tego doszło. Ale wszystko zaczęło się od bycia w tym samym miejscu w tym samym czasie w styczniu 2008 roku. Niezależnie od tego, czy jesteś online, czy w prawdziwym świecie, traktuj każdą osobę, którą spotkasz, jako potencjalny przyszły zasób. Nigdy nie wiadomo, czy osoba, którą spotkasz na spotkaniu Izby Handlowej, zostanie twoim następnym pracodawcą. Osoba, z którą masz kawę jednego dnia (lub nawet ta, która podaje kawę) może zostać twoim partnerem biznesowym. A osoba, która łączy się z Tobą na Twitterze, może zatrudnić Cię do zabrania głosu na imprezie dwa miesiące później. Każdą z tych nowych relacji należy traktować ostrożnie. Wychowuj ich, pomóż im wzrastać i opowiadaj ludziom swoją historię. "Ale jak będziemy mieć czas na rozwój tych relacji?" ludzie zwykle pytają. "Mamy pracę do wykonania". To jest piękno mediów społecznościowych. Pozwala pozostać w kontakcie z ludźmi pomiędzy spotkaniami twarzą w twarz. Umożliwia dzielenie się swoją historią bez robienia dużego zrzutu informacji w ciągu pierwszych 30 minut jednogodzinnego spotkania. Pozwala dowiedzieć się o wielu innych naraz, bez konieczności kupowania lunchu każdego dnia. Pozwala dowiedzieć się o szczegółach swojego życia, dzięki czemu, gdy się spotkacie, spędzicie więcej czasu na rozmowach o głębszych problemach i większych pomysłach. I właśnie stąd będą te możliwości

Podejmij działanie. (Nawet mały krok to krok naprzód.)

Jest takie stare powiedzenie, że jeśli uderzysz młotkiem w skałę 1000 razy, to nie był to 1000-ty cios, który złamał skałę; to było 999, które pojawiły się przed nim. Wszystkie plany na świecie nie są tak duże, jeśli ich nie zrealizujesz. Jeśli chcesz być kimś godnym uwagi lub być uznanym za autorytet w swojej dziedzinie, musisz gdzieś zacząć. Chociaż nie staniesz się sławny dzięki jednemu wpisowi na blogu lub pojedynczemu filmowi na YouTube, nie możesz zacząć od pierwszego. Chodzi o pisanie post po postu, tworzenie filmu po filmie. Publikowanie tych 999 postów lub filmów sprawia, że 1000-ty jest tak skuteczny. Zapytaj ludzi, którzy odnieśli sukces w tym, co robią. Wszyscy powiedzą ci, że ciężko pracowali - ciężej niż ktokolwiek inny. Wstali wcześniej, zostali później i pracowali dłużej między nimi. Wcześniej wspominaliśmy o "sieci opartej na wierze" i pomyśle, że w odpowiednim momencie poznasz właściwą osobę z odpowiednią okazją. Niezależnie od tego, czy to spotkanie było bosko zainspirowane, spotkałeś też właściwą osobę, ponieważ byłeś na setkach spotkań, rozmawiając z tysiącami ludzi i komunikując to samo: możliwości, których szukasz. Podobnie jak skała, która wymagała 1000 ciosów, aby ją rozbić, musiałeś spotkać 999 osób, zanim wreszcie spotkałeś tę osobę, która zmieniła twoje życie. Chcemy, abyśmy mogli przekazać Ci tajne zdanie lub uścisk dłoni, który pozwoliłby Ci poznać tę 1000. osobę w ciągu pierwszych 24 godzin Twojej nowej osobistej przygody brandingowej. Niestety nie możemy. Nie ma jednego Ale jeśli wykonasz nawet połowę kroków opisanych w tej książce, w końcu się tam dostaniesz i będziesz się dobrze bawić.

Kto potrzebuje autopromocji?

Każdy potrzebuje autopromocji i marki osobistej. W ten sposób zamierzasz rozwijać swój biznes, rozwijać karierę, rozwijać osobistą sieć kontaktów. Niewiele osób nie potrzebuje jakiejś autopromocji. (W rzeczywistości wszystko, co moglibyśmy wymyślić, to szpiedzy i pustelnicy.) Nawet jeśli pracujesz dla dużej agencji rządowej w jakimś oddziale w Halfforgotten, odseparowanym w piwnicy, pracując nad jakimś niedofinansowanym projektem, musisz się oznakować. Autopromocja jest przeznaczona dla wszystkich, nie tylko biznesmenów próbujących znaleźć pracę lub zdobyć awans. Nawet osoby spoza świata korporacyjnego mogą skorzystać z promocji.

•  Autorzy książek - Chociaż jest waszym wydawcą - serdecznym, ofiarnym, hojnym wydawcą, zrobi wszystko, co możliwe, aby promować twoją książkę, zależy to również od autora, aby upewnić się, że promuje swoją książkę za pomocą stron internetowych, blogów, kont na Twitterze i Facebook, filmów na YouTube oraz kilku innych narzędzi mediów społecznościowych i możliwości tworzenia sieci w świecie rzeczywistym.
•  Muzycy - muzycy mają osobistą przewagę nad marką, ponieważ już promują się jako marka. Pomyśl o swoim ulubionym zespole i wszystkim, co lubisz o nich: ich muzyce, koszulkach, wywiadach, stronie internetowej, stronach fanów i wszystkim, co możesz znaleźć. Wszystkie te rzeczy służą utrzymaniu ich publicznego wizerunku i osobowości. Jako muzyk będziesz chciał odkryć każde bezpłatne narzędzie mediów społecznościowych, w którym gromadzą się Twoi fani. Może to być Facebook i MySpace, publikowanie filmów z twojego ostatniego programu, a nawet sieć społecznościowa poświęcona wyłącznie zespołom w Twoim mieście lub stanie.
•  Prelegenci - wszyscy prelegenci, z wyjątkiem znanych osobistości, które należą do biur prelegentów, muszą awansować do organizatorów konferencji, organizatorów spotkań, stowarzyszeń handlowych i wszystkich innych, którzy wynajmują prelegentów. Musisz udowodnić swoje umiejętności mówienia, ale dzięki mediom społecznościowym minęły już czasy wysyłania kaset wideo lub DVD z twoimi przemówieniami. Zamiast tego możesz skierować osoby do swojej witryny, gdzie mogą oglądać filmy z twoich rozmów, pobrać jeden arkusz (jeden arkusz o twoich kwalifikacjach jako mówca), a nawet przeczytać niektóre artykuły, które omawiasz w swoich rozmowach.
•  Przedsiębiorcy - będzie to jedna z najlepszych kampanii marketingowych, jakie możesz uruchomić. Zrównując cię ze swoją firmą, oboje stajecie się synonimem marki. Kiedy ludzie słyszą twoje imię, myślą o twojej firmie i na odwrót. Oferując siebie jako eksperta w swojej dziedzinie na blogu i Twitterze, ludzie zobaczą cię jako zasób i kogoś, kogo potrzebują zatrudnić do projektu lub nawet na długoterminową umowę.
•  Sprzedawcy - widzimy poważną zmianę w sposobie sprzedaży dookoła świata. Wielu trenerów sprzedaży i ekspertów mówi sprzedawcom, aby odłożyli telefon i przestali dzwonić na zimno. Są nieefektywni, nieskuteczni i po prostu nudni (na zimno, nie trenerzy). W dzisiejszych czasach sprzedawcy budują relacje, a nie bazy danych, dostarczają informacji i wiedzy oraz tworzą sieci z jak największą liczbą osób. Rozumiemy, że wielu sprzedawców wciąż nie chce tracić czasu na telefony, ale śledząc ścieżkę sprzedaży i sprawdzając, skąd pochodzą Twoi najlepsi klienci, możesz dowiedzieć się, że tworzenie sieci i budowanie własnej marki jest o wiele bardziej skuteczne niż dzwonienie na zimno nazwa z listy.
•  Osoby poszukujące pracy - są to osoby, które najbardziej potrzebują osobistej marki. Każdy element poszukiwania pracy koncentruje się na tym, co myślą ludzie, gdy słyszą twoje imię. Wysyłasz dokument PDF lub edytor tekstu ze swoimi umiejętnościami i doświadczeniem. Prowadzisz trzy lub więcej rozmów z kilkoma osobami na temat tego, jak Twoje umiejętności i doświadczenie pomogą ich firmie. W dzisiejszych czasach przeszukują Cię osoby, które podejmują decyzję o zatrudnieniu na podstawie tego, co znajdą. Starannie planując i tworząc własną markę, a następnie dostosowując się do niej, możesz znacznie zwiększyć swoje szanse na znalezienie nowej pracy, w porównaniu do osób, które nadal uważają, że "FaceSpace" jest przeznaczony tylko dla nastolatków i zboczeńców.

Poznaj naszych bohaterów

Rozmawiamy z wieloma ludźmi o mediach społecznościowych, szczególnie w świecie małych firm. Poznaliśmy ludzi, którzy próbują się na nowo zdefiniować, a nawet zdefiniować samych siebie - aby rozpocząć nowy etap kariery, wyrobić sobie markę, a nawet dotrzeć do ludzi, których mają nigdy wcześniej nie musiałem sięgać. To cztery fikcyjne osoby, które stworzyliśmy, aby pomóc zilustrować różne lekcje w każdej części. Zobaczysz, jak każdy z nich może zastosować to, o czym rozmawialiśmy w swoim życiu.

•  Allen (influencer) był menedżerem konta w agencji marketingowej i reklamowej przez 14 lat, ale został zwolniony sześć miesięcy temu po tym, jak jego agencja straciła swojego największego klienta. Ma wiele kontaktów w świecie agencji i jest członkiem profesjonalnego stowarzyszenia marketingowego. Jest wpływowy, ponieważ może zmieniać pracę, ale pozostaje w tej samej branży. Wpływowi są zwykle zatrudniani ze względu na ich wiedzę o sieci i branży. Wielu sprzedawców ma tendencję do wywierania wpływu, skacząc z firmy do firmy, ale pozostając w swojej branży i tak naprawdę nie podnosząc się po szczeblach kariery.

•  Beth (wspinaczka) jest kierownikiem marketingu w dużej firmie ubezpieczeniowej. Jest z nimi od 10 lat, ale to jej druga firma ubezpieczeniowa. Awansowała w szeregach tej firmy, a także ze swoim ostatnim pracodawcą. Beth jest wspinaczką, ponieważ zmieni pracę, aby wspinać się po szczeblach kariery, ale pozostanie w tej samej branży, a nawet w tej samej firmie, aby to zrobić. Jej ostatecznym celem jest objęcie stanowiska dyrektora marketingu firmy ubezpieczeniowej, najlepiej tej.

•  Carla (neofita) to była przedstawicielka handlowa w branży farmaceutycznej, która została zwolniona po ośmiu latach pracy w firmie. Jest zainteresowana pracą dla organizacji non-profit, zarówno jako dyrektor programu, jak i specjalista ds. pozyskiwania funduszy. Carla jest neofitą, ponieważ nie tylko zmienia pracę, ale także zmienia branże. Oznacza to, że zaczyna od nowa pod względem wiedzy, wpływów, kontaktów, a nawet umiejętności. Nowy absolwent college'u byłby także neofitą.

•  Darrin (wolny agent) jest specjalistą IT, który odchodzi z pracy co dwa lub trzy lata w pogoni za większą ilością pieniędzy. Jest wolnym agentem, ponieważ pozostanie na mniej więcej tym samym poziomie pracy, bez względu na to, dokąd idzie, ale może zarobić więcej pieniędzy, ponieważ istnieją większe firmy wymagające jego wiedzy. Darrin nie jest uważany za wpływowego, ponieważ skacze za każdym razem, gdy przeskakuje przez firmy, co oznacza, że trudniej jest mu wyrobić sobie markę w tej dziedzinie.