" />

Instagram…sprzedajeSprzedaż

Wprowadzenie



Świat migruje do inteligentnych urządzeń mobilnych. Jesteś gotowy? Te potężne nowe narzędzia ręczne obejmują iPhone′y, iPady, Kindles i podobne produkty z dostępem do Internetu. Wprowadzenie na całym świecie tych narzędzi internetowych rewolucjonizuje korzystanie z Internetu, w tym marketing w mediach społecznościowych. Możliwe, że większość osób, które znasz, ma również smartfon i kilka produktów "i". Sposób, w jaki ludzie uzyskują dostęp do Twojej witryny, zmienia się radykalnie. W czwartym kwartale 2011 roku widzieliśmy prostą ilustrację tego aktu, który może cię zaskoczyć. 9 września 2012 r. CNNMoney.com poinformowało, że przychody Apple ze sprzedaży samego iPhone'a przekroczyły łącznie wszystkie linie produktów Microsoft. Przychody iPhone'a za 12 miesięcy wcześniej wyniosły 74,3 mld USD, podczas gdy przychody Microsoft wyniosły 73 mld USD. Firma iPhone, gdyby była samodzielną firmą, byłaby potęgą z listy Fortune 500. Wygląda na to, że kiedyś dominujący gigant komputerowy Microsoft i wszystko, co reprezentuje, jest przyćmione przez smartfony, nie mówiąc już o tabletach takich jak iPad i Kindle Fire. Jak Instagram pasuje do tego obrazu? Opowiadamy o wykorzystaniu pierwszego serwisu społecznościowego "Born Mobile" do stworzenia pierwszej mobilnej kampanii marketingowej. Instagram jest Twoim lekarstwem na to, by stać się twardym sprzedawcą telefonów komórkowych. Jesienią 2012 r. Instagram przekroczył 100 milionów użytkowników i zszokował sprzedawców, którzy zdali sobie sprawę, że ta masowa migracja na urządzenia mobilne jest prawdziwa - i dzieje się szybciej, niż się spodziewaliśmy. Być może zastanawiasz się, dlaczego dokładnie powinienem nauczyć się korzystać z Instagrama do promowania mojej firmy? To dobre pytanie, którego nie powinieneś ignorować. Musisz zdecydować, czy migracja na urządzenie mobilne jest właśnie dla Ciebie. Wszyscy jesteśmy w jakiejś formie przeciążenia mediów społecznościowych, prawda? Tak więc dodanie kolejnej witryny mediów społecznościowych, nawet jeśli wymaga niewielkiej konserwacji, może wydawać się dużym obciążeniem. W firmie, Liberty Jane Clothing, zdecydowano, że ważne jest, abyśmy byli na Instagramie po zapoznaniu się z zestawem zaskakujących faktów. Ten tekst to kronika naszej podróży, a także podróży innych wczesnych użytkowników, którzy odnoszą sukcesy dzięki pracy na Instagramie. Zastanawiasz się, jakie były te fakty? Gotowy na popowy quiz? Zobaczmy, jak dobrze odpowiadasz na te pytania:
1. Ile telefonów komórkowych istnieje na całym świecie?
2. Ile z nich to smartfony (tj. zdolne do przeglądania Internetu)?
3. Jak szybko wzrósł odsetek smartfonów w 2012 roku?
4. Jaki procent dorosłych w USA posiadał tablet lub czytnik w 2009 roku, i do ilu ta liczba wzrosła w 2012 roku?
5. Jaka jest oczekiwana liczba użytkowników tabletów do 2013 r.?
6. Czy ruch internetowy z urządzeń mobilnych przekracza ruch z komputerów stacjonarnych
7. Jaki procent całkowitego ruchu internetowego pochodzi ze smartfonów?
8. Która jest szybsza, sieć komórkowa 4G LTE lub szybka DSL dla Twojego domu?
9. Jaki procent zakupów miał miejsce w Czarny piątek 2012 r. I jaka była ta liczba dwa lata wcześniej? Zobaczmy, jak udzieliłeś odpowiedzi na quiz i razem przejrzyj odpowiedzi na te pytania. Możesz być zaskoczony wynikami.
•  Pytanie: Ile telefonów komórkowych istnieje na całym świecie?
Odpowiedź: Według analityka Mary Meeker pod koniec 2012 roku na świecie było 5 miliardów telefonów komórkowych. Wyniki opublikowała w swoim corocznym Global Trends Report. Planeta ma 7 miliardów ludzi, ale wiele z nich to dzieci. Chociaż z pewnością jest prawdą, że nie wszyscy na świecie mają telefony komórkowe, z pewnością tak. Dla marketerów fakt ten jest nie tylko szokujący, ale także pouczający. Po raz pierwszy zrozumiałem, jak popularne i potężne są telefony komórkowe w 2008 roku, kiedy pojechałem do małego górskiego królestwa Lesotho w południowej Afryce. Widziałem bardzo biedne kobiety na bardzo wiejskich terenach, idące w jednym szeregu na szczyt małego wzgórza. Kiedy zapytałem, co robią, powiedziano mi, że idą na wysoki teren, aby uzyskać dobry sygnał komórkowy, aby zadzwonić. Byłem zafascynowany. Na tych obszarach nie było telefonii stacjonarnej ani dostawców energii elektrycznej. Byliśmy w szczerym polu, a jednak technologia telefonów komórkowych zmieniła życie tych kobiet. Zdecydowałem, że muszę się dowiedzieć więcej, więc spotkałem się z kilkoma kobietami, które w swojej społeczności opiekowały się HIV / AIDS. Zapytałem ich przez tłumacza, czy użyły telefonu komórkowego, a wszyscy odpowiedzieli "tak". Zapytałem ich, czy mają przy sobie telefony, i znowu wszyscy odpowiedzieli "tak". Potem sięgnęły do swoich bluzek i wyciągnęli telefony komórkowe. Ich praktyką było noszenie telefonów komórkowych w stanikach i wyciąganie ich w razie potrzeby. Miały wspólny system używania akumulatorów samochodowych do ładowania telefonów. Był to system, który działał dla nich i umożliwiał łatwą komunikację. To było ponad pięć lat temu. Mogę sobie tylko wyobrazić, jak wszystko się zmieniło i jak się zmieni w ciągu najbliższych kilku lat.
•  Pytanie: ile z nich to smartfony?
Odpowiedź: W swoim raporcie Mary Meeker stwierdziła, że 1 miliard telefonów na tej planecie to smartfony.
•  Pytanie: Jak szybko wzrósł odsetek smartfonów w 2012?
Odpowiedź: Mary Meeker zauważyła, że liczba smartfonów wzrosła w 2012 r. W tempie 42 procent i przewiduje się, że tendencja ta utrzyma się. Wyobraź sobie, jak nasi opiekunowie społeczności HIV / AIDS zareagują, gdy będą mieli smartfony. Czy będą mogli sobie pozwolić na abonament danych? Gdyby mogli, mogę sobie wyobrazić Siri na iPhonie próbującą odpowiedzieć na skomplikowane pytania związane z ich pracą.
•  Pytanie: Jaki procent dorosłych w USA posiadał tablet lub e-czytnik w 2009 roku i do czego ta liczba wzrosła w 2012 roku?
Odpowiedź: Nie tylko smartfony zmieniają świat. Tablety to także zupełnie nowa opcja. W 2012 r. około 29 procent dorosłych w USA posiadało tablet lub czytnik elektroniczny, co stanowi wzrost o 2 procent mniej niż trzy lata wcześniej (Meeker). Według eMarketer.com do 2013 r. Liczba użytkowników tabletów w USA ma osiągnąć 99 milionów. To około 33 procent populacji. Jaki jest zatem wniosek? Kok Parsons, CEO GoDaddy.com, powiedział: "Faktem jest, że komputer osobisty, jaki znamy dzisiaj, pójdą drogą ośmiościeżkowej taśmy".
•  Pytanie: Jaki procent całkowitego ruchu internetowego pochodzi ze smartfonów?
Odpowiedź: W Indiach ruch mobilny w Internecie przekroczył ruch stacjonarny w maju 2012 r. (Meeker). Tendencja ta występuje również w innych krajach i nadal będzie nową normą. Nie jest przesadą stwierdzenie, że "bieżące normalne" surfowanie po Internecie będzie wkrótce mobilne.
•  Pytanie: Co jest szybsze, sieć komórkowa 4G LTE lub szybki DSL dla Twojego domu?
Odpowiedź: Według digitaltrends.com, w bezpośrednich porównaniach, które usługi internetowe były najszybsze, sieć Verizon 4G LTE działała lepiej niż szybka DSL. Nie była tak dobra, jak usługi kablowe najwyższego poziomu, ale cena jest znaczącym czynnikiem, więc wniosek był taki, że "nie ma wątpliwości, że kabel jest szybszy, jeśli stać Cię na wyższe poziomy. . . Aby uzyskać najlepszą ofertę, zdecydowaliśmy się na Verizon LTE dla stałej prędkości połączenia 12-15 Mbps i płynnego wideo ".
•  Pytanie: Jaki procent całkowitego ruchu internetowego pochodzi ze smartfonów?
Odpowiedź: Chociaż istnieją sprzeczne szacunki, ilość ruchu internetowego, który jest oparty na urządzeniach mobilnych, jest znacząca i szybko rośnie. W maju 2012 r. Chitika, internetowa sieć reklamowa, poinformowała, że około 20 procent amerykańskiego i kanadyjskiego ruchu internetowego pochodzi teraz z urządzeń mobilnych. Mary Meeker poinformowała o podobnych wynikach i powiedziała, że w grudniu 2009 r. Ruch internetowy pochodzący z urządzeń mobilnych miał podobno zaledwie 1 procent, ale trzy lata później liczba ta wzrosła do 13 procent. Eksperci twierdzą więc, że od 13 do 20 procent całego ruchu internetowego to ruch mobilny. Nie wierzyłem, że te liczby są dokładne. Wydawały się o wiele za wysokie. Przejrzałem statystyki naszej witryny i odkryłem zaskakujące fakty. Nasza podstawowa witryna e-commerce ma około 500 000 odsłon miesięcznie z prawie 100 000 odwiedzających. Według standardów korporacyjnych nie jest duży, ale jest to wystarczająco duży zestaw danych, aby uzyskać dobry wgląd w to, co się dzieje.
•  Pytanie: Jaki procent zakupów robionych w Czarny Piątek 2012 r zdarzyło się na urządzeniach mobilnych, a co to była ta dwa lata wcześniej?
Odpowiedź: Jeśli w Stanach Zjednoczonych jest jeden świąteczny dzień sprzedaży, który powinien dać nam dobry wgląd w ten trend w kierunku urządzeń mobilnych, to jest Czarny piątek. Tradycyjnie dzień po Święcie Dziękczynienia to impreza masowej wyprzedaży. W Czarny piątek 2010 r. 6 procent zakupów online miało miejsce na urządzeniu mobilnym. W Czarny piątek 2012 liczba ta gwałtownie wzrosła do 24 procent. W ciągu kilku lat zakupy mobilne mogą być głównym sposobem uczestnictwa konsumentów w Czarny piątek wyprzedaże online.

Zmiana zachowań społecznych

To wszystko jest interesujące, a może nawet szokujące, ale możesz zapytać, jak to się ma do tekstu o marketingu na Instagramie? Odpowiedź jest prosta. Jak wspomniano na początku tego wprowadzenia, Instagram to pierwsza mobilna witryna społecznościowa. Podczas gdy większość sieci społecznościowych ma aplikację mobilną, która umożliwia użytkownikom skuteczny dostęp do ich kont, Instagram został stworzony i stworzony wyłącznie w tym celu. Naucz się marketingu na Instagramie, a będziesz na dobrej drodze do poznania nowego świata marketingu mobilnego. W nadchodzących sekcjach dowiesz się:
•  Jak rozpocząć pracę na Instagramie
•  Jak stworzyć plan marketingowy
•  Jak wykorzystać atrybuty sieci społecznościowych na Instagramie
•  Jak skutecznie korzystać z witryny do celów reklamowych
•  Jak wprowadzać produkty na rynek
•  Jak mierzyć i śledzić całą swoją pracę
Instagram zapewnia możliwość wprowadzenia firmy w nową rewolucję mobilną bez złożoności i dramatyzmu. Czytaj dalej i zobaczmy, jak szybko możemy uruchomić Twoje działania marketingowe na Instagramie.

The Mobile Native

Instagram to przełomowa sieć społecznościowa rewolucji iPhone'a. W ciągu niespełna dwóch lat rozwinęła się w pełnoprawną sieć społecznościową, która może pochwalić się ponad 100 milionami użytkowników. W sierpniu 2012 r. Instagram przekazał Twittera pod względem liczby aktywnych użytkowników na urządzeniach mobilnych (comScore). Tempo adopcji użytkowników jest oszałamiające. W ciągu jednego półrocza Instagram wzrósł z 887 000 aktywnych użytkowników dziennie do 7,3 miliona (comScore). Marketerzy nie spóźniają się z wykorzystaniem nowego narzędzia, ponieważ ponad 50 procent najlepszych marek korzysta obecnie z Instagrama (Marketing Land). Firma Ben & Jerry's Homemade jest dobrym przykładem tego, jak inteligentni marketerzy wykorzystują tę nową platformę. Ben & Jerry's prosi fanów o "uchwycenie euforii" i udostępnienie jej na Instagramie. Jak to robisz? Po prostu zrób zdjęcie lodami swojego Bena i Jerry'ego, prześlij je na Instagram i dołącz hashtag #captureeuphoria. Nie martw się; wyjaśnimy, jak działają hashtagi. Gdy klienci Ben i Jerry przesyłają zdjęcie, jest ono automatycznie dodawane do specjalnej kolekcji tysięcy zdjęć fanów. Zespół Ben & Jerry wykorzysta następnie 20 zdjęć w ramach lokalnych kampanii reklamowych drukowanych, dzięki czemu lokalni celebryci z Instagrama będą lokalnymi celebrytami. Wydaje się jasne, że marketingowe pole bitwy znów się zmieniło. Urządzenia mobilne to nowe miejsce. W latach 90. firmy działające w trybie offline, takie jak lodziarnie, ścigały się, tworząc witryny internetowe, aby uzyskać przewagę konkurencyjną. W 2000 roku te same firmy ścigały się, aby uzyskać obecność w sieciach społecznościowych; Facebook był ich główną bazą. Ciężko pracowali, aby znaleźć sposoby na zaangażowanie swoich klientów w rozmowy i konkursy. Celem było zbudowanie społeczności wokół swoich marek. W tej nowej dekadzie te same firmy starają się przenieść swoje wysiłki na urządzenia mobilne. W miarę jak smartfony stają się coraz bardziej powszechne, a popularność alternatywnych urządzeń mobilnych, takich jak tablety, rośnie uzasadnienie marketingu mobilnego. Kiedy konkurencja prowadzi marketing mobilny, presja na działanie w nowym środowisku nasila się. Dodatkowo, gdy pojawiają się nowe aplikacje, takie jak Instagram, sam marketing staje się bardzo prosty. Inteligentni marketerzy zauważyli, że wiele takich samych strategii, które działają skutecznie na innych platformach, działa równie dobrze lub lepiej na Instagramie. Okazuje się, że skuteczny marketing mobilny wcale nie jest taki zagraniczny. Dlaczego tak wielu marketerów jest podekscytowanych Instagramem? To pierwsza znacząca sieć społecznościowa stworzona specjalnie do pracy na urządzeniach mobilnych. Jest pionierem pod tym względem. Podczas gdy Facebook, Twitter i Pinterest powstały w Internecie i są przystosowane do urządzeń mobilnych, Instagram jest rodzimym urządzeniem mobilnym. Co zaskakujące, Twitter nie miał aplikacji na smartfony aż do czterech lat po założeniu. Chociaż był oparty na wiadomościach tekstowych, był przewidziany jako narzędzie do mikroblogowania, a nie narzędzie do smartfona. Funkcjonalność Instagram została zaprojektowana z myślą o łatwości użytkowania na iPhonie i innych produktach Apple, a następnie została wprowadzona na urządzenia z Androidem. Chociaż Instagram niedawno dodał wersję aplikacji dla profili użytkowników, wszystkie funkcje znajdują się na urządzeniach mobilnych. Wersja strony pozwala na łatwe przeglądanie treści i niewiele więcej.

WSKAZÓWKA

Urządzenie mobilne to odniesienie do dowolnego typu telefonu komórkowego lub podobnego urządzenia, takiego jak iPod Touch, iPad lub inny tablet wykorzystujący technologię komórkową.

Dlaczego pomaga sprzedawcom to, że Instagram urodził się na urządzeniu mobilnym i ma wyłącznie charakter mobilny? To dość prosta odpowiedź; Został zaprojektowany tak, aby robić jedną rzecz bardzo elegancko - udostępniać zdjęcia. Ta prostota skupienia ma prawdziwą moc

Rewolucja aplikacji

W 2007 roku iPhone zrewolucjonizował przemysł telefoniczny i stworzył nowy standard technologii telefonicznej. Smartfon stał się mądrzejszy. Przyciski były wyłączone, a ekrany dotykowe. To był więcej niż skok technologiczny; stworzył nowy rodzaj interakcji użytkowników z telefonami. Ludzie oczekiwali, że ich telefony będą pełnić funkcję w pełni funkcjonalnych urządzeń, które bezproblemowo współpracują z Internetem, zapewniają dodatkowe narzędzia, takie jak aparat fotograficzny, i pozwalają im stale monitorować wiadomości e-mail i rozmowy w mediach społecznościowych. Pasek został na stałe podniesiony. W dniu 11 lipca 2008 r., W ramach wydania iPhone'a 2.0, Apple uruchomił App Store, sklep dostępny na iPhonie, który pozwala użytkownikom instalować aplikacje innych firm na swoich telefonach bez konieczności łączenia się z komputerem. Aplikacje stały się istotną częścią rewolucji iPhone'a, a w pierwszym roku pobrano ponad 1 miliard. Ten nowy ekosystem szybko przyspieszył rozwój przemysłu. Programiści z firm zewnętrznych mogliby stworzyć aplikację, przesłać ją do App Store i, jeśli mieli szczęście, zobaczyć, jak zaczynają pojawiać się ogromne przychody. Aplikacje zostały opracowane z myślą o różnych celach użytkowników i chociaż kategoria gier była wiodąca, inne aplikacje też znaleźli swoje miejsce. Apple szybko nazwał nowe hasło dla tej mobilnej rewolucji - "Jest na to aplikacja" stało się mantrą. To hasło stało się naturalną odpowiedzią na prawie wszystkie pytania, które przyszły mi do głowy. Sprytni marketerzy Apple metodycznie wrzucili do domu stwierdzenie w reklamie po reklamie, upewniając się, że ludzie wiedzą, że jeśli mają problem, App Store ma rozwiązanie. Apple posunął się nawet do tego, że stał się znakiem towarowym tego powiedzenia, aby inni konkurenci nie mogli go użyć. Według CNET, Apple miał ponad 700 000 aplikacji dla swojego systemu operacyjnego od października 2012 roku, a Google miał ten sam numer dla systemu operacyjnego Android, który stał się głównym rywalem ekosystemu Apple. Nawet Microsoft ma 120 000 aplikacji dostępnych na system operacyjny smartfona. Wszystkie trzy systemy wyraźnie pracowały ciężko, aby szybko rozszerzyć opcje dostępne dla ich użytkowników.

Twoje plemię udostępnia zdjęcia

W 2008 r. Seth Godin przedstawił nam wszystkim pojęcie "plemion" i oświadczył, że marketerzy muszą prowadzić plemię za zgodą i szacunkiem wyznawców. Niezależnie od tego, czy zidentyfikowałeś swoje plemię, czy nie, Twoje plemię robi fenomenalne zdjęcia i udostępnia je. Twoi klienci, fani, obserwujący i przyjaciele wskakują na Instagram. Możesz ich nie znać, ale jeśli podzielasz ich zainteresowania, masz okazję się z nimi zaangażować. Robią zdjęcia rzeczy, które chcą, produktów, które kochają, i miejsc, które odwiedzają. Dzielą się swoim życiem przez Instagram. Jedyne pytanie brzmi: czy zamierzasz dołączyć do nich na tej nowej platformie i zacząć kształtować ich doświadczenia? Nie powinno nas dziwić, że robienie i udostępnianie zdjęć to narodowa rozrywka; jest niezwykle popularny od 1885 roku, kiedy George Eastman rozpoczął produkcję folii papierowej. Od wczesnych dni czarno-białej fotografii po dziś dzień dążenie do uchwycenia życia poprzez zdjęcia było niezachwianym uzależnieniem od ludzi. Piękno tej najnowszej ewolucji hobby polega na tym, że inteligentni marketerzy mogą uczestniczyć w kreatywnych i angażujących sposobach promowania swoich marek. Ewolucja fotografii nastąpiła w kilku konkretnych etapach. Najpierw powstały obrazy wykonane na papierze, a wraz z nimi narodziła się nowoczesna sztuka fotografii. Albumy ze zdjęciami były obfite. Następnie nastąpiła popularyzacja pokazu slajdów, przełom technologiczny, którego nienawidził każdy szwagier. Zaproszenie "Pozwól mi ustawić projektor slajdów, aby pokazać ci nasze zdjęcia z wakacji" stało się przerażającym, późniejszym komentarzem. Potem nadeszła natychmiastowa rewolucja aparatu. Polaroid Corporation wykonała niesamowitą pracę czerpiąc zyski z fali entuzjazmu fotograficznego. Wreszcie nastąpiła fotografia cyfrowa i wykorzystanie obrazów przechowywanych na komputerach. Filmy i kamery filmowe stały się reliktami. W tej najnowszej ewolucji integracja fotografii cyfrowej i udostępniania społecznościowego stała się rzeczywistością. Jak popularne jest udostępnianie zdjęć na Instagramie? Najnowsze statystyki wskazują, że każdego dnia udostępnia się około 5 milionów zdjęć. W ciągu pierwszych dwóch lat istnienia Instagrama udostępniono ponad 4 miliardy zdjęć. Ten wskaźnik udostępniania będzie się zwiększał w miarę wzrostu liczby nowych użytkowników.

Co możesz zrobić z Instagramem?

Jeśli nie znasz jeszcze aplikacji Instagram, przejdźmy do tematu podstawowa funkcjonalność użytkownika; następnie później przeprowadzimy cię przez proces szybkiego uruchamiania. Naszym celem jest skupienie się na możliwościach marketingowych dostępnych na Instagramie, dlatego spędzimy tylko jedną część na podstawowej funkcjonalności strony. Ważne jest, aby pamiętać, że jako marketer używasz Instagrama inaczej niż osobisty użytkownik. Istnieje duża różnica między celami w witrynie a celami klientów. Instagram wykorzystuje kamerę i bibliotekę zdjęć smartfona, co pozwala wybrać zdjęcie lub film i zastosować do nie go efekty aparatu . Efekty obejmują między innymi tworzenie obrazu czarno-białego, kadrowanie, dodawanie obramowania lub nasycanie obrazu, aby kolory się rozjaśniły. Zawsze możesz po prostu udostępnić obraz również w nie edytowanym formacie. Według strony prawie połowa wszystkich zdjęć jest udostępniana bez zastosowanych efektów edycji.

WSKAZÓWKA

Hashtag jest reprezentowany przez "#" poprzedzające słowo lub poprzedzające kilka słów bez spacji między nimi. Umożliwia zastosowanie uproszczonej kategoryzacji do obrazu. Każdy może zrobić hashtag. Po podjęciu decyzji o sposobie edycji obrazu możesz dodać opis. Opis może zawierać zwykły tekst lub hashtag. Hashtagi zapewniają łatwy sposób kategoryzowania zdjęć. Chris Messina, użytkownik Twittera, który szukał sposobu na kategoryzację rozmów, pierwotnie utworzył hashtag w 2007 roku. System hashtag został bezproblemowo zintegrowany z Instagramem, aby ułatwić kategoryzację. Hashtagi pozwalają również rozszerzyć zasięg obrazu daleko poza własną listę obserwujących, aby każdy zainteresowany tym tematem mógł zobaczyć Twój obraz, po prostu wyszukując ten hashtag. Na przykład, gdy udostępniamy zdjęcie z komunikatem "Czerwona JANES już wkrótce na Liberty Jane Clothing #libertyjane #americangirldoll", nie tylko trafi do naszych obserwujących, ale będzie również widoczna dla każdego, kto szuka hashtaga #libertyjane lub hashtag #americangirldoll. Z ładnym zdjęciem i znaczącym opisem możesz teraz udostępnić zdjęcie. Po zakończeniu procesu przesyłania obraz zostanie automatycznie udostępniony wszystkim, którzy śledzą Cię na Instagramie. Podobnie, ich zdjęcia są udostępniane po przesłaniu zdjęcia. Po udostępnieniu obrazu można użyć kilku standardowych zachowań w mediach społecznościowych do interakcji z obrazem. W dalszych częściach omówimy bardziej szczegółowo, jak wykorzystać je do zaangażowania społecznego, ale na razie ich listę. Zawierają:

•  Polubienie. Możesz polubić obraz jako wyraz wsparcia.
•  Komentowanie. Możesz dodać komentarz do zdjęcia, aby dołączyć rozmowę i złóż oświadczenie. Twoje komentarze mogą zawierać hashtagi.
•  Udostępnianie. Możesz tweetować o obrazach. Lub jeśli sam przesłałeś obraz, możesz go udostępnić na swoim koncie Facebook.

Ale Instagram ma pewne ograniczenia, które mogą cię zaskoczyć. W chwili pisania tego tekstu jest kilka rzeczy, których nie możesz zrobić, a których możesz oczekiwać. Zawierają:

•  Dodanie "opisywalnego" adresu URL do opisu.
•  Edycja opisu po przesłaniu.
•  Dodanie klikalnego adresu URL w komentarzu.
•  Udostępnianie obrazu, który lubisz swoim obserwatorom. Ta funkcja, spopularyzowana przez Pinterest, nie jest funkcją Instagrama.

Teraz, gdy wiesz, czym jest Instagram i historia społeczności sieci, zobaczmy, jak moja mała firma wykorzystuje ją do skutecznego współdziałania z naszym plemieniem.Wykorzystam wiele przykładów biznesowych i skupimy się na różnych branżach i niszach, aby uzyskać solidny zestaw przykładów, z których można się uczyć. Ale w tym pierwszym rozdziale pomyślałem, że powinniśmy potraktować mój własny biznes jako przykład. Nie martw się; nie próbujemy ci nic sprzedać. Dzieląc się sposobem korzystania z Instagrama, poznajesz:

1. W rzeczywistości skutecznie wykorzystujemy Instagram, aby zwiększyć nasze przychody dla naszej małej firmy.
2. Tekst jest wypełniony najlepszymi praktykami, które zostały przetestowane w walce i zostały wyuczone w prawdziwym świecie konkurencyjnego marketingu. Nie gromadzę po prostu frazesów w mediach społecznościowych i dostosowuję je do Instagrama. Dzielę się doświadczeniem, a nie teorią.
3. Jestem przedsiębiorcą, a autorem - drugim. Nie rozważam, jestem ekspertem od mediów społecznościowych; Uważam się za marketera, który codziennie uczy się nowych rzeczy.

Up Close with Liberty Jane Clothing

Liberty Jane Clothing to dobrze prosperująca, sześcioosobowa mała firma. Zaczęła w serwisie eBay w 2008 roku i rozwijała się, wykorzystując siłę mediów społecznościowych. Instagram stał się podstawową częścią naszej strategii mediów społecznościowych. Projektuje i sprzedaje w kategorii ubrań dla lalek, oferując zarówno produkty fizyczne, jak i cyfrowe. Naszą podstawową witryną e-commerce jest Liberty Jane Patterns, na której pobrano do tej pory ponad 200 000 cyfrowych przewodników, a miesięczna liczba wyświetleń strony przekroczyła 400 000. Nasza praca w mediach społecznościowych rozpoczęła się na YouTube w 2008 roku. Ciężko pracowanoy, aby stworzyć zabawne i ciekawe konkursy na projekty oraz zaangażować naszą społeczność potencjalnych klientów. Okazało się, że nasze plemię lubi spędzać czas na YouTube, więc tam zaczęli. Dzisiaj mam ponad 8500 subskrybentów na swoim kanale YouTube i ponad 1,5 miliona wyświetleń filmów. Wykorzystali tę siłę na innych platformach społecznościowych. Kolejnym krokiem był e-mail marketing, w którym dowiedzieli się, jak kierować bezpośredni ruch do naszych witryn za pośrednictwem biuletynów. Potem pojawiła się strona na Facebooku. Ciężko pracowalii intensywnie reklamowaliśmy się, aby uzyskać ponad 23 000 "polubień" (wcześniej nazywanych fanami) na Facebooku. W 2011 roku uruchomili profil na Pinterest i szybko zauważyliśmy, że ta strona jest naszym głównym źródłem ruchu społecznościowego. Aby udokumentować nasze lekcje na Pinterest, właściciel napisał bestsellerową książkę Amazon Power Pinterest. W 2012 roku uruchomili profil na Instagramie i zaczęliśmy uczyć się, jak współpracować z naszym plemieniem na stronie. Nasza początkowa strategia marketingowa obejmowała sześć kroków:

1. Rozpoczęcie pracę na Instagramie, udostępniając zdjęcia produktów z perspektywy "zakulisowej". Naszym celem było, aby nasi obserwujący mogli zobaczyć wgląd w pracę. Pomysł bycia "wizualnym insiderem" wydawał się atrakcyjnym pomysłem dla naszych potencjalnych klientów i klientów.
2. Zaczęli badać koncepcję użycia Instagrama jako narzędzia umożliwiającego wizualne wprowadzenie produktu na rynek. Wizualna koncepcja wprowadzenia produktu na rynek stała się dla nas znaczącą strategią.
3. Wzięli strategię konkursową YouTube i dostosowali ją do Instagrama. Nasz konkurs na projekt na Instagramie był skutecznym narzędziem zaangażowania i znacznie przyczynił się do rozszerzenia naszego zasięgu.
4. Zintegrowali Instagram z naszymi innymi stronami internetowymi, w tym naszą stroną fanowską na Facebooku i witryną naszej firmy.
5. Zaczęliśmy systematycznie prosić naszych obecnych klientów, fanów i obserwujących o obserwowanie nas na Instagramie. Nasze rozumowanie było takie, że gdyby dołączyli do nas na Instagramie, mogliby przedstawić nam swoich przyjaciół.
6. Zaczęli badać hashtagi związane z ich niszą i udział w trwających rozmowach. Zaczęliśmy znajdować i podążać za osobami o podobnych poglądach.

Przewaga na Instagramie

Natychmiast wyróżniają się trzy zalety, jeśli chodzi o Instagram w porównaniu do innych serwisów społecznościowych:

•  Instagram działa bezbłędnie na telefonach komórkowych. Podczas gdy inne strony, takie jak Facebook, Twitter i Pinterest, mają aplikację, Instagram jest jedynym, który urodził się "na telefon komórkowy" i działa bezbłędnie w tym środowisku.
•  Instagram, podobnie jak Pinterest, to "elita mediów społecznościowych". Nie opiera się on na rozmowach, więc utrzymanie jest znacznie łatwiejsze w porównaniu z platformami intensywnie konwersującymi, takimi jak Facebook czy Twitter.
•  Podobnie jak YouTube i Pinterest, istnieje dłuższy okres trwałości treści niż na Facebooku i Twitterze. Gdy prześlesz zdjęcie na Instagram, będzie ono łatwo dostępne dla Twoich obserwujących przez bardzo długi czas.

Jeśli chcesz zostać marketerem na Instagramie, czytaj dalej. W w nadchodzących częściacj, w których głęboko zanurzymy się w skuteczne kampanie marketingowe, usłyszymy od kreatywnych marketerów, którzy składają kampanie razem, i podzielimy ich strategie na proste działania, abyś dokładnie wiedział, co zrobić, aby zacząć.

SNAPSHOT

(1) Instagram to pierwsza sieć społecznościowa, która rozrosła się na dużą skalę bez wersji komputerowej.
(2) Instagram może z łatwością stać się Twoim wejściem do marketingu mobilnego.
(3) Instagram to platforma mediów społecznościowych, która nie wymaga wiele konwersacji.
(4) Instagram korzysta z systemu kategoryzacji hashtagowej, podobnie jak Twitter, Google+ i Pinterest.