" />

Instagram…sprzedajeSprzedaż

Uzupełniające aplikacje i strony internetowe



Wzmocnienie lokalnych działań marketingowych za pośrednictwem mediów społecznościowych to gorący temat. Dobra wiadomość jest taka, że narzędzia i techniki integracji multimediów z lokalnymi działaniami marketingowymi nigdy nie były lepsze. W tym rozdziale przyjrzymy się, jak lokalne firmy i organizacje non-profit mogą wykorzystać moc Instagrama, aby wywrzeć głębszy wpływ na swoje społeczności. Czy nie nadszedł czas, aby rewolucja Web 2.0 skoncentrowała się na lokalnym biznesie? Kiedy pojawiła się sieć WWW, umożliwiła ci nawiązanie kontaktu z osobami o podobnych zainteresowaniach, ale które mogą być oddzielone dużą odległością. Te witryny i społeczności oparte na powinowactwie zmieniły nasze życie. Ale czy jesteś bliżej interesujących ludzi w lokalnej społeczności?

Migracja do marketingu lokalnego

Okres mediów społecznościowych opartych na powinowactwie trwał tak naprawdę od 2004 do 2010 roku. Wielkie platformy, które łączyły ludzi według ich podobieństw, były "zabójczymi aplikacjami" ruchu Web 2.0. Myspace był pierwszym komercyjnym hitem skupionym głównie na muzyce. Zaczęło się w sierpniu 2003 r. Facebook został uruchomiony w lutym 2004 r. I chociaż przez pierwsze lata wydawał się drugim miejscem, ostatecznie złapał i przewyższył Myspace. YouTube został uruchomiony w lutym 2005 r. Twitter został uruchomiony w marcu 2006 r. Każda z tych witryn była oparta na powinowactwie lub funkcji, bez świadomego nacisku na wzmacnianie lokalnych połączeń. Nie były złe dla lokalnych marketerów, ale też nie zostały zaprojektowane dla nich. Ale nacisk zaczął się zmieniać w 2010 roku wraz z przełomowym sukcesem aplikacji Foursquare, sieci społecznościowej, która obiecała połączyć ludzi z firmami. Technicznie zaczęło się to w marcu 2009 roku, ale tak jak w przypadku większości rzeczy, ludzie nie rozumieli powagi zmiany myślenia, która reprezentowała ją do pewnego momentu w 2010 roku. Obecnie nacisk kładziony jest na łączenie ludzi według geografii, a także podobieństwa. Instagram świetnie gra w tej przestrzeni, starając się łączyć ludzi według zainteresowań i lokalizacji. Lokalne firmy mają okazję do zwiększenia interakcji ze społecznością w nowy i ekscytujący sposób za pomocą Instagram. Przyjrzyjmy się, w jaki sposób lokalne firmy mogą wykorzystać lokalny charakter Instagrama.

Dwa narzędzia dostępne dla lokalnych marketerów

Na bardzo wysokim poziomie są tylko dwa narzędzia, za pomocą których możesz używać Instagrama, aby angażować się lokalnie. Po pierwsze, możesz użyć informacji o lokalizacji, która jest funkcją technologii GPS smartfona. Możesz też użyć hashtagów, które technicznie nie odnoszą się do lokalizacji, ale mogą odnosić się do wszystkiego, co chcesz, w tym wydarzenia lub specjalnej lokalizacji.

Sześć sposobów na lokalną współpracę z Instagramem

Dwa narzędzia - informacje oparte na lokalizacji i hashtagi - zapewniają szansę na niezliczone taktyki zaangażowania kreatywnego marketera. Spójrzmy na sześć taktyk, które są dziś powszechnie stosowane.

1. Geotagging Twojej firmy

Instagram został zaktualizowany w 2012 roku, aby zawierał informacje związane z lokalizacją, dzięki czemu każde z twoich zdjęć można narysować na mapie. Informacje geograficzne mogą być udostępniane użytkownikom, jeśli chcą, poprzez włączenie lub wyłączenie funkcji Photo Map na karcie Home. Jeśli funkcja Mapy zdjęć jest włączona, Instagrammerzy mogą dodawać lokalizacje swoich firm do informacji o obrazie podczas finalizowania zdjęć.

WSKAZÓWKA

Instagram zależy od bazy danych lokalizacji Foursquare, aby podać zalecane nazwy dla użytkowników, którzy mogą "nazwać tę lokalizację" podczas udostępniania obrazu. Jeśli chcesz zmodyfikować informacje o swojej firmie, zaloguj się na Foursquare.com i wyjaśnij informacje o swojej firmie. Aby mieć pewność, że adres i nazwa firmy są poprawnie wyświetlane na Instagramie w sekcji Nazwa tej lokalizacji, musisz otagować swoją firmę podczas przesyłania zdjęcia na Instagram i zobaczyć, jakie informacje są prezentowane. Jeśli nie podoba Ci się sposób prezentacji informacji, możesz je zaktualizować. Wszystkie informacje o firmie i lokalizacji wyświetlane w wynikach wyszukiwania na Instagramie pochodzą z bazy danych lokalizacji Foursquare. Aby go zmodyfikować, musisz dołączyć do Foursquare, przejść do karty Zameldowanie, wyszukać miejsce, które chcesz, a następnie stuknij Dodaj to miejsce. Jesteśmy w bardzo wczesnym okresie korzystania z geotagów do lokalnego marketingu. Początkowym wysiłkiem jest po prostu umożliwienie potencjalnym klientom dzielenia się z przyjaciółmi swoimi interakcjami z Twoją firmą. A aplikacja Foursquare zapewnia dodatkową funkcjonalność do interakcji z klientami. Instagram wykorzystał bazę danych lokalizacji Foursquare i nie potrwa długo, dopóki przyszłe aplikacje i serwisy społecznościowe nie zostaną zbudowane w celu dalszego wykorzystania danych.

2. Zdjęcie idzie

Spacer po zdjęciu to coś, co możesz sobie wyobrazić - ludzie łączący się ze sobą i, chodzą i robią zdjęcia. Spotykasz się, spacerujesz, robisz zdjęcia i miło spędzasz czas z innymi fotografami. Więcej informacji na temat spacerów ze zdjęciami w Twojej okolicy można znaleźć na stronie http://worldwidephotowalk.com/locations/. Po przejściu na spacer ze zdjęciami możesz zaplanować taki spacer dla swojej okolicy, jeśli ma to sens dla Twojej firmy. Większość spacerów ze zdjęciami najlepiej jest wykonywać w okolicy, która jest skoncentrowana na turystyce, powiedzmy, w centrum dużego miasta lub w miejscu ucieczki lub wypoczynku. Jeśli prowadzisz firmę w jednym z tych miejsc, możesz koordynować spacery ze zdjęciami, które rozpoczynają się i kończą w Twoim zakładzie. To łatwy sposób na poznanie nowych potencjalnych klientów.

STRATEGIA MONETYZACJI # 8

Regularnie organizuj spacery ze zdjęciami w swojej społeczności i reklamuj je w lokalnej gazecie z nagłówkiem "Nowy w mieście? Dołącz do nas na Photo Walk ". Budowanie relacji z ludźmi, którzy dopiero przeprowadzają się do Twojej okolicy, daje przewagę nad konkurencją.

3. Udostępnianie w wydarzeniu

Za każdym razem, gdy prowadzisz takie działanie, jak specjalne wydarzenie, zbiórka funduszy, letni piknik, a nawet zwykłe niedzielne nabożeństwo, masz możliwość włączenia uczestników w to wydarzenie, umożliwiając im udostępnianie zdjęć za pomocą hashtagu. Po prostu ogłoś hashtag w swoich materiałach promocyjnych i pozwól tłumowi zrobić resztę.

4. Rajd Społeczny

Czy chcesz zmobilizować specjalne wydarzenie, takie jak rajd, wydarzenie sportowe lub koncert? Specjalny hashtag pozwoli wszystkim uczestnikom oznaczyć swoje zdjęcia, aby wszyscy mogli je udostępnić. Twoim zadaniem jest po prostu utworzyć hashtag.

5. Konkursy lokalne

Wiele konkursów fotograficznych można wykonać online w różnych formatach. Ale nie ma żadnego powodu, dla którego konkurs nie może być również przeprowadzony lokalnie. Elementy są takie same, w tym:

•  Rozpoczęcie konkursu z konkretnym wezwaniem do działania.
•  Umieszczenie w Internecie przejrzystego zestawu zasad i wytycznych, w tym jasnej daty początkowej i końcowej.
•  Kierowanie zachowań użytkowników w kierunku celu, który pomaga dzielić się historią marki i promuje Twoją pracę.
•  Sprawienie, by aktywność była przyjemna i wciągająca.
•  Ułatwienie wpisywania, na przykład "Aby wejść, wystarczy dołączyć hashtag # Contest1234".
•  O niesamowitą nagrodę. Ludzie wykonają niesamowitą pracę za nagrodę, której bardzo pożądają. Zastanów się, w jaki sposób Twoje nagrody mogą być wyjątkowe i ekscytujące dla osób, które lubią Twoją markę.

6. Kupony i oferty specjalne

W poprzedniej części wspominaliśmy o naszej niechęci do zniżek, ale to nie znaczy, że nie możesz używać Instagrama do promowania ofert specjalnych. Jeśli prowadzisz lokalną firmę, rozdaj bezpłatny przedmiot w określony dzień i godzinę. Zobacz, jak potężne mogą być Twoje reklamy na Instagramie. Naucz się korzystać z Instagram do tego typu marketingu bezpośredniego i zintegruj go z kalendarzem biznesowym. Wprowadzasz nowy produkt? Rozdaj drugi przedmiot za darmo, aby przyciągnąć tłum. Pozostanie otwarty później w lecie? Rozdaj specjalny prezent osobom, które odwiedzą Cię w ostatniej godzinie nowego harmonogramu każdego dnia w pierwszym tygodniu.

Restauracje i Instagram

Kiedy właściciele Comodo, nowej restauracji w Nowym Jorku, zauważyli, że wielu ich patronów robi zdjęcia swoich posiłków na Instagramie, twórczy właściciele postanowili ułatwić klientom korzystanie z Instagrama w restauracji. Stworzyli hashtag #Comodomenu i udostępnili go na dole menu fizycznego. To proste działanie wzmocniło i ukierunkowało zachowanie ich klientów. Teraz, gdy goście siadają, aby zamówić posiłek, mogą szybko wyszukać na Instagramie ten hashtag i zobaczyć zdjęcie jedzenia z perspektywy wcześniejszego gościa. To menu nie tylko pozwala klientom zobaczyć, co otrzymają, ale także pozwala im przekazać tradycję, udostępniając zdjęcie swoich pozycji menu, kiedy dotrą do stołu. Oczywiście wszyscy obserwujący Instagram tych gości również to widzą i mają wpływ również na Comodo.

STRATEGIA MONETYZACJI # 9

Opublikuj hashtag wraz z menu, katalogiem, ceną lub opisem produktu online, aby poinformować klientów, gdzie znaleźć i udostępnić zdjęcia produktów. Podanie im więcej informacji o produkcie przed zakupem jest zawsze dobrym pomysłem.

Z bliska z Duszpasterstwem Młodzieży United Generation

United Generation to program dla szkół średnich i wyższych w Puyallup Foursquare Church. Jest to małomiasteczkowy kościół, który robi naprawdę duży wpływ. Nie daj się zwieść tej nazwie; nie ma to nic wspólnego z aplikacją Foursquare omówioną wcześniej. W zeszłą Wielkanoc kościół zgromadził ponad 8 000 osób i na kilka sposobów integruje media społecznościowe z jego działalnością. Erika Blanco, liderka zespołu mediów społecznościowych United Generation, mówi jak poznała Instagram. Powiedziała:

"Podobnie jak wiele osób zainteresowanych technologią, często badam nowe platformy i testuję ich użyteczność. Kto chce zostać w tyle, gdy nadejdzie kolejna wielka rzecz? Większość pozostaje przy moim telefonie i zostaje usunięta po około sześciu miesiącach, ale Instagram był zupełnie inny. Od razu stał się moją ulubioną platformą mediów społecznościowych ze względu na swoją prostotę i siłę wizualną. Jako nowa mama był to mój cyfrowy album ze zdjęciami. Pierwszy uśmiech mojego syna, pierwsze kroki i wszystko inne były łatwo zrobione, udostępnione i widoczne dla naszej rodziny i przyjaciół"

Prywatne wykorzystanie Instagrama przez Erikę sprawiło, że zespół kościelny przyjął ją również do pracy z lokalnymi nastolatkami. Zespół regularnie obsługuje ponad 1000 nastolatków tygodniowo. Kiedy zapytałem ją, jak to się stało, powiedziała :

"Kiedy kochamy coś w naszym życiu osobistym, chętnie włączymy to do naszej strategii komunikacji w kościele. Nasze ministerstwa młodzieży (szkoły średniej i uczelni) jako pierwsze korzystały z Instagrama. Ta publiczność jest bardziej odporna na zmiany, a także bardziej zaawansowana technologicznie. Wartością były natychmiastowo wyraźne obrazy. W naszym dziale komunikacji nieustannie edytujemy to, co robimy, "dzieląc słowa na pół, a potem na pół". Nasi odbiorcy znają media i marketing głównych firm, które co roku wydają miliardy, aby stworzyć idealny wizerunek. Aby konkurować z zasięgiem uwagi uwarunkowanym przeglądaniem obrazów i szybkich wiadomości, ciągle staramy się pokazywać, a nie wyjaśniać nasze przesłanie. Instagram jest idealny do tej strategii."

Członkowie zespołu United Generation mają solidny zestaw działań, aby wykonać pracę na Instagramie. Oto jak to opisują:

"Mamy zespół fotografów, zespół mediów społecznościowych i zespół grafików, którzy współpracują ze sobą. Zespół stale się rozwija i zapewnia kreatywnym ludziom ujście. Wiele osób zarządzających jednym kontem było dla nas najlepszą strategią. Aby poprawić jakość naszych zdjęć, a także promować społeczność kreatywną, mamy rotację ochotniczych fotografów, którzy strzelają do naszych usług, wydarzeń i spotkań. Wysyłają nam swoje najlepsze zmiany, a my publikujemy. Wśród fotografów byli Daniel Dillard, Jeff Marsh, Phu Nguyen, Caroline Lindsley, Nicole Gibbons i wielu innych."

Jaką radę mogłaby Erica dać dla nowych użytkowników Instagrama, jeśli ona może sprowadzić doświadczenia Ministerstwa Młodzieży Zjednoczonego Pokolenia, i zasugerowała, co następuje:

1. Pamiętaj o każdym poście: gdybym czytał to bez kontekstu, zrobiłbym to. . .

a. Wiesz co się dzieje?
b. Czujesz się zaangażowany lub włączony?
c. Jesteś zmuszony dołączyć?

2. Pamiętaj, aby angażować się poza postem. To, że opublikowałeś, nie oznacza, że wszyscy o tym wiedzą!

3. Nie zakładaj, że ludzie wiedzą, co publikujesz. Stwierdziliśmy, że post z małym kontekstem jest gorszy niż nic.

4. Trzymaj to jasne.
5. Zachowaj spójność.
6. Zostaw ich, chcąc więcej.

MIGAWKA

(1) Instagram jest idealny do rozwijania lokalnych perspektyw, klientów, fanów i obserwujących.
(2) Użyj zarówno hashtagów, jak i geotagów, aby połączyć ludzi z firmą, kościołem lub służbą.
(3) Użyj Instagram, aby zaangażować uczestników w wydarzenia.
(4) Upewnij się, że Twoja firma jest poprawnie wymieniona w bazie danych lokalizacji Foursquare.
(5) Zbuduj zespół wolontariuszy, aby pomóc Ci zarządzać wysiłkami na Instagramie.