" />

Kreowanie Marki "JA"Branding

Twitter: Udostępnianie w rozmowie



Wyobraź sobie portal społecznościowy, na którym miliony ludzi codziennie się łączą. Rzucasz się na spotkanie sieciowe z milionami ludzi rozmawiających w zwięzłych 3-5 sekundowych rozmowach. W maksymalnie 140 znakach aktualizują świat na wszystko, od tego, co niezbędne, do tego, co przyziemne, od inspirujących po zwyczajnie głupich, od pasji, które kierują ich do tego, co je zwierzę na śniadanie (co może być niezwykle zabawne i cenne) . Mówimy albo o dziwnym spotkaniu Alfreda Hitchcocka z filmem Adama Sandlera, albo o Twitterze. Wiemy, że to brzmi dziwnie (Twitter i Alfred). Wiemy, że strona jest trochę dziwna i trudna do zrozumienia. Wiemy, że nie masz pojęcia, od czego zacząć. Można również bezpiecznie założyć, że prawdopodobnie zignorowałeś go jako inną witrynę, w której ludzie udostępniają rzeczy, których nie potrzebujesz lub nie chcesz wiedzieć. Strona jest jednak niezwykle cenna dla Twojej osobistej marki. Prawda jest taka, że Twitter rewolucjonizuje sposób, w jaki ludzie komunikują się na co dzień, i ta rewolucja rozprzestrzenia się w szeregach niebieskich kołnierzyków i białych kołnierzyków oraz na każdym calu globu. Twitter to platforma umożliwiająca natychmiastowe udostępnianie treści Twojego bloga lub witryny internetowej, co oznacza, że masz możliwość opublikowania swoich opinii i pomysłów dla czytelników milionów, i możesz to wszystko zrobić między łykami z latte, piwa lub soku jabłkowego (dla młodych duchem). Pamiętaj, że to treść czyni markę osobistą, a Twitter to idealna strona do dzielenia się pomysłami i pasjami, które czynią cię wyjątkową osobą. Najszybszym i najłatwiejszym sposobem udostępniania informacji i treści, a tym samym stworzenia własnej marki, jest Twitter. Pytanie, na które musisz odpowiedzieć, brzmi: czy serwis społecznościowy naprawdę ma dla Ciebie znaczenie? Czy Twitter nie jest kolejnym narzędziem wysokotonowym lub wysokotonowym dla młodych ludzi? Czy Twitter może naprawdę wpłynąć na świat osobistej marki za pomocą 140 znaków lub mniej? (Wskazówka: Napisaliśmy na ten temat cały rozdział, abyście mogli zgadnąć, jaka będzie ta odpowiedź).

Dlaczego warto korzystać z Twittera?

Czy obchodzi Cię około 150 milionów ludzi zwracających uwagę i rozumiejących twoje przesłanie? Ok, może nie 150 milionów, ale można zainteresować setki lub tysiące ludzi. Porozmawiajmy o tym, dlaczego powinieneś używać tego niesamowitego narzędzia do konwersacji, aby promować swoją osobistą markę i budować i tak dobrze prosperującą sieć. Twitter rozwija się wykładniczo od momentu powstania cztery lata temu i obecnie może się pochwalić ponad 150 milionami użytkowników na całym świecie. Pomyślmy o tym przez jedną sekundę (może nawet kilka sekund): 150 milionów to duża liczba. To ponad jedna trzecia populacji w całych Stanach Zjednoczonych. To ponad 1% światowej populacji. To, ile kawałków ryżu dostajesz w pudełku od lokalnego sklepikarza. To duże pudełko miliona drobiazgów. To ogromna baza danych osób, którym możesz bezpośrednio reklamować swoje usługi osobiste lub markę. Śmieszne ilości treści są udostępniane na Twitterze (w górę 55 milionów tweetów dziennie), a ważną częścią wszystkich tych treści jest to, że jest dynamiczna. Co oznacza "treść dynamiczna"? Porozmawiajmy o ilości udostępnianych treści. Według oficjalnego bloga na Twitterze (http://blog.twitter.com) codziennie wysyłanych jest 55 milionów tweetów lub 600 tweetów na sekundę! Wyobraź sobie małe kawałki ryżu wrzeszczące 600 razy na sekundę, ponieważ wrzucasz je do kadzi z wrzącą wodą. Co prawda, niektóre z tych wiadomości lub tweetów są dla niektórych kompletną stratą czasu, ale są też inni, którzy doceniliby odniesienia do karmy dla zwierząt domowych i kanapek. Na przykład osoba, która pracuje dla dostawcy karmy dla zwierząt domowych, chciałaby wiedzieć, czego regularnie używają jej składniki. Na Twitterze jest tak dużo treści, że 100% twoich tweetów będzie miało znaczenie dla kogoś, nie tylko dla wszystkich. Ważne tweety zmieniają sposób, w jaki komunikujemy się masom, i zmieniają sposób, w jaki ludzie postrzegają Twoją osobistą markę. Jasne, to treść 140 znaków lub mniej, ale sama objętość wystarczy, aby Twitter był niezwykle cennym narzędziem do budowania osobistej marki.

Co Twitter może dla Ciebie zrobić?

Istnieje wiele powodów, aby zacząć korzystać z Twittera do udostępniania swoich treści. Warto powtórzyć: Twitter jest jedną z głównych platform do budowania osobistej marki z wielu powodów, które omówimy w tym rozdziale. Pamiętaj, omawialiśmy cele i zadania budowania osobistej marki w Części 1 i 2. Co najważniejsze, Twitter ma wiele do zaoferowania w zakresie realizacji twoich osobistych celów brandingowych. Możesz ustalić swoją wiedzę specjalistyczną. Rozmawialiśmy o blogowaniu i ustaleniu swojej wiedzy specjalistycznej w części 3. Blogowanie pozwala dzielić się swoją historią z wieloma osobami. Aby rozwinąć swoją historię, musisz ją udostępnić, a Twitter jest idealnym miejscem do tego. Pamiętasz swoich 150 milionów twitterers? Masz okazję podzielić się swoją historią z setkami ludzi (czasami, czy chcą ją usłyszeć). Możesz sprzedawać lub sprzedawać swoją osobistą markę - Twitter daje Ci możliwość podzielenia się swoją wiedzą z milionami ludzi na całym świecie. Piękną cechą tego narzędzia jest to, że jest to "nowsze" zjawisko niż Facebook czy MySpace. Serwisy społecznościowe wciąż rosną wykładniczo, ale Twitter to nowszy system. Nawet po czterech latach szansa na rozwój osobistej marki jest wykładnicza. Możesz mieć bezpośrednią komunikację z potencjalnymi klientami i pracodawcy - U podstaw tego serwisu społecznościowego Twitter jest medium komunikacyjne. Ludzie używają Twittera do komunikowania się z różnymi typami użytkowników na całym świecie. To nie jest medium do zwykłego udostępniania treści, ale również do dyskusji. Masz dostęp do wielu rodzajów badań - za pomocą Twittera możesz badać zawartość bloga lub znaleźć trendy na rynku. Jacy są Pana rówieśnicy piszący o? Co oni czytają? Co zyskuje na popularności w całym kraju lub na całym świecie? Sprawdź to i utwórz własne odpowiedzi. Każdy, kto chciał z nich skorzystać, pisał o takich rzeczach, jak "Pięć rzeczy, których mogą nauczyć nas Mistrzostwa Świata" i znajdował nowych czytelników. Masz również możliwość zbadania, co mówią inni eksperci o twoim produkcie, usłudze lub rynku. Najlepsza część wszystkiego to jest, że Twitter jest bezpłatny. Gdy treść jest udostępniana tak szybko, łatwo jest zmierzyć trendy i zebrać masę treści z witryny. Możesz także śledzić swoich konkurentów. Zdziwisz się, ile treści twoi konkurenci są skłonni udostępnić na Twitterze. Ponieważ Twitter jest tak nowy dla ogółu społeczeństwa, niezwykle łatwo jest zdobyć cenne treści od konkurentów, w tym np. "Świetnie spotkałem się z @ABC_Widgets na temat możliwego planu mktg!" Skorzystaj z Twittera, aby podejmować decyzje dotyczące tego, jak reklamować się klientom, obserwując tylko działania konkurencji.

Możesz znaleźć ludzi, którzy podzielają twoje pasje - jest ich mnóstwo różne rodzaje osobistych pasji, które są codziennie udostępniane na Twitterze. Miliony tweetów są tworzone co sekundę każdego dnia, i twoje też tam są. Po prostu poszukaj tego, co Cię inspiruje, i zacznij kontaktować się z ludźmi, którzy o tym mówią. Chcesz łączyć się z pasjonującymi ludźmi, ponieważ dzielą się treściami. Pomaga, gdy znajdziesz osoby, które pasjonują się tymi samymi rzeczami. Zarówno Kyle, jak i Erik dzielą pasję do miasta Indianapolis i na co dzień łączą się z ludźmi mieszkającymi w mieście. Erik łączy się z innymi miłośnikami jedzenia w mieście, aby znaleźć nowe restauracje, w których można wziąć udział i promować. Kyle znajduje nowe miejsca muzyczne, śledząc lokalnych muzyków. Ich pasja do miasta pomaga w rozwoju obu marek osobistych ze względu na bezpośredni kontakt z innymi osobami. Możesz zwiększyć ruch na swojej stronie i blogu. Twitter to medium dystrybucji i komunikacji. Jeśli wysyłasz swoje posty z bloga na Twitterze, możesz uzyskać całkiem spory zwrot pod względem liczby kliknięć. Ludzie lubią klikać różne posty, aby czytać różne rodzaje treści za pośrednictwem Twittera.

Jak korzystać z Twittera?

Czy osiągnęliśmy już punkt, by udowodnić, że Twitter jest opłacalną platformą? Jeśli osiągnąłeś ten punkt, mam nadzieję, że jesteś gotowy dołączyć do twitterati, milionów ludzi, którzy korzystają z Twittera na co dzień, aby budować swoją markę. Budowanie Twojej osobistej marki za pomocą Twittera zaczyna się od Twojego profilu.

Tworzenie profilu na Twitterze

Pierwszym krokiem w świecie Twittera jest przekroczenie progu i utworzenie własnego profilu. Twój profil na Twitterze jest twoją bazą domową na Twitterze, podobnie jak twoja strona internetowa jest bazą dla Twojej firmy. To tam łączysz się z ludźmi i zaczynasz śledzić innych, aby zbudować swoją osobistą sieć. Możesz dostosować ustawienia i tło oraz wysyłać lub odbierać bezpośrednie wiadomości. Tworząc swoją nazwę na Twitterze, musisz upewnić się, że jest łatwa do zapamiętania i ma coś wspólnego z Twoim nazwiskiem. Jeśli nazywasz się Adam Decker, a Twoja nazwana Twitterze to @ 394ldkf, w świecie Twittera nie zarobisz dużo. 394ldkf po prostu nie stacza się tak łatwo. Dobrym przykładem imienia i nazwiska jest Twoje pełne imię i nazwisko w prawdziwym życiu (@AdamDecker). Jeśli twoje imię jest rzeczywiście zajęte, wypróbuj różne odmiany. Po wymyśleniu swojej nazwy na Twitterze, prześlij ładne zdjęcie. Jako przyjazną wskazówkę pamiętaj o przesłaniu ładnego zdjęcia siebie, a nie psa lub mercedesa. (Wszyscy wiemy, że i tak nie jest to twój samochód, więc przestań próbować oszukiwać ludzi.) Poza tym musisz pamiętać, że ludzie próbują cię poznać, a nie twojego psa. Twoje zdjęcie powinno odzwierciedlać ten pomysł.

Wskazówka

Upewnij się, że zdjęcie (lub awatar) jest zbliżeniem twojej twarzy i tylko ciebie, a nie ciebie i twoich przyjaciół, lub stojąc na plaży lub górze z podświetleniem słońca. Skąd w ogóle wiemy, że to ty? Wybierz zdjęcie swojej twarzy, które pozwala ludziom wybrać cię z tłumu, jeśli nigdy wcześniej cię nie spotkali. Na koniec podaj informacje w swoim profilu, w tym biografię. Pamiętaj, aby podać odpowiednie informacje. Twój profil ma na celu dać ludziom możliwość dowiedzenia się, o czym jesteś i kim jesteś. Dodaj również adres swojego bloga lub adres witryny do profilu. Pamiętaj, aby dać ludziom możliwość nawiązania z Tobą kontaktu tak często, jak to możliwe.

Zdobywanie obserwujących

Kolejnym rozwidleniem drogi jest pozyskanie rzeczywistych obserwujących na Twoim koncie na Twitterze. Twoim celem może nie być setki tysięcy obserwujących, ale musisz zdobyć kilku godnych przyjaciół. Jeśli jesteś na Twitterze i nie masz przyjaciół, ludzie będą zakładać, że jesteś dziwakiem, i nie chcą się z nimi kontaktować. (Lub może być tak, że po prostu nie używasz Twittera, w którym to przypadku nie będziemy się z Tobą kojarzyć.) Znajomi (lub obserwujący) na Twitterze dają Ci możliwość dzielenia się wiadomością z innymi osobami. Obserwujący dzielą się Twoimi treściami, a my uwielbiamy je udostępniać! Wspiera markę! Istnieje kilka sposobów dodawania osób jako obserwujących do Twojego konta. Najpierw przedstaw się, "śledząc" ludzi. Udostępniaj swoje tweety (posty) publicznie, aby każdy mógł je przeczytać. Jest prawdopodobne, że gdy będziesz podążał za ludźmi, odwzajemnią się i podążą za tobą. To niekoniecznie oznacza, że powinieneś podążać za wszystkimi. Możesz wyszukiwać osoby na podstawie słów kluczowych. Wejdź na http://search.twitter.com i wyszukaj słowa kluczowe dotyczące branży, a nawet pasji. Podążaj za tymi ludźmi i zobacz, czy oni pójdą za tobą

Uwaga

Poniżej znajduje się żargon na Twitterze dotyczący "łączenia się z". Chociaż brzmi to raczej prześladowczo - "hej, podążam za tobą. Podążasz za mną?" - po chwili przyzwyczaisz się do żargonu. Chociaż nie wszystkie szczeniaki i tęcze na Facebooku - "Czy będziesz moją przyjaciółką? Ona jest moją przyjaciółką!" - nie jest tak przerażające, jak się wydaje.

Następnie zaimportuj kontakty e-mail. Po uruchomieniu konta Twitter pyta, czy chcesz zaimportować kontakty od dostawców poczty e-mail, takich jak Gmail, AOL i Yahoo !. Wprowadź swoje dane e-mail i zobacz, co się stanie: Twitter pobiera wszystkie kontakty e-mail i porównuje je z bazą danych Twitter. Informuje, kto z bazy danych e-mail korzysta z usługi Twitter. Kliknij jeden przycisk, a Twitter śledzi wszystkich z Twojej bazy danych e-mail. I pamiętaj, że jeśli będziesz śledzić wszystkie te kontakty, istnieje możliwość, że będą za tobą podążać. Uzyskasz lepszy wskaźnik odpowiedzi od osób śledzących cię z bazy danych e-mail, ponieważ znają już twoje imię (a przynajmniej powinny). Jest to świetny sposób na budowanie twojej bazy danych Twittera z osobami, które już znasz. Przejdźmy do tweetowania! Tutaj zaczyna się prawdziwa zabawa w świecie Twittera. "Tweety", "tweetowanie" i "tweetowanie" mniej dotyczą tego małego żółtego ptaka z kreskówek Królika Bugsa, a więcej o wysyłaniu wiadomości do innych użytkowników Twittera. Tweety to krótkie wiadomości, które publikujesz w swoim profilu i wysyłasz do obserwujących. Są siłą napędową wszechświata Twittera. Wpis o długości 140 znaków (maksymalna ilość treści na wiadomość) to narzędzie, które zachęca do rozmowy innych użytkowników. Możesz zasadniczo powiedzieć, co chcesz, połączyć z tym, co chcesz, a także wyświetlać zdjęcia i filmy z tego, co chcesz. Pamiętaj jednak, budując swoją osobistą markę, że wszystko, co robisz, jest odzwierciedleniem ciebie. Pamiętaj, aby rozpocząć rozmowy. Możesz kierować tweety do innych użytkowników, zadając pytania, udostępniając wiadomości lub cokolwiek innego. Rozpoczynając rozmowy, budujesz relacje z innymi użytkownikami Twittera. Celem korzystania z Twittera i sieci społecznościowych jest budowanie marki, a jedynym sposobem na osiągnięcie tego jest udostępnianie treści.

Wskazówka

Treść sprawia tweet. Pamiętaj, że im bardziej treściwe stają się twoje tweety, tym więcej osób będzie czytać. Odbywa się to poprzez połączenie swojego bloga, witryny i innych źródeł wiadomości oraz prowadzenie rozmów. Pamiętaj: Tweetowanie jest tym, co tworzy serwis społecznościowy i buduje Twoją osobistą markę.

Prześlij dalej swoją treść

Retweetowanie jest w rzeczywistości czynnością wykonaną przez członków społeczności Twittera. Członkowie społeczności Twittera, którzy lubią twój post, mogą przesłać go dalej swoim obserwatorom. Retweetowanie polega na udostępnianiu twoich treści. Najlepszym sposobem na przemyślenie retweetowania jest przesłanie wiadomości e-mail do innych osób przez innych użytkowników. Retweet na Twitterze można uznać za komplement. Oznacza to, że treść była wystarczająco interesująca, aby ją przekazać. Jeśli chcesz mieć jeden cel na Twitterze, jest to retweet. Żadna funkcja nie jest tak potężna i bardziej skuteczna, aby rozpowszechniać Twoją wiadomość (i markę osobistą). Jest to marketing wirusowy i pantoflowy w najlepszym wydaniu. Retweetowanie to sposób na pozyskiwanie treści. Tak jak nie plagiatujesz w dokumencie badawczym, nie powinieneś na Twitterze. Te same konsekwencje mogą wystąpić. Ludziom się to nie podoba, gdy kradniesz ich tweety, komentarze, treści lub kanapki, więc przesyłaj je dalej. Do tej pory zapewne zastanawiasz się, czy prowadzimy cię dalej przez retweetowaną króliczą dziurę i pytasz, gdzie się stąd udać. Nie martwić się. Oto kilka wskazówek, jak przesłać dalej treść:

•  Nie mów tak dużo o sobie - im ciekawsze tweety, tym bardziej prawdopodobne, że zostaną one przesłane dalej, szczególnie jeśli podasz link prowadzący czytelnika do jeszcze bardziej interesujących informacji. Linki również zwiększają wiarygodność twoich informacji. Większość ludzi nie chce słyszeć o twojej podróży do Costco ani o tym, co jadłeś na obiad. Zamiast tego tweetuj o rzeczach istotnych dla Twojej branży, ciekawej historii lub nadchodzącego wydarzenia lokalnego, w tym linki do strony internetowej lub historii.
•  Pamiętaj, kim są twoi odbiorcy - nie tweetujesz do 5-latków, aby twoje tweety mogły używać języka dla dorosłych. Gdy publikujesz treści, które mają treść, ludzie mogą na nie odpowiedzieć i przesłać je dalej. Spróbuj poprosić o poradę lub opinię na temat czegoś. Pytania, które wywołują rozmowę, prawdopodobnie zostaną przesłane dalej.
•  Tweetuj, jak coś zrobić - niektóre osoby są na Twitterze, aby się uczyć, więc przekaż im swoją wiedzę i know-how.
•  Utrzymaj tweety 140 znaków do 100-120 znaków-To pozwala innym na łatwe przesyłanie tweetów dalej i bez edycji. Twitter dodaje nazwę indywidualnego retweetingu do każdego tweeta. Po dodaniu wielu nazwisk (dobrze, że), tweet przekroczy 140 znaków i zostanie wciągnięty w zapomnienie.
•  Wyślij wycenę - użytkownicy Twittera uwielbiają cytaty i przesyłają dalej treści swoich małych serc. Tak naprawdę zabijasz dwa ptaki jednym kamieniem. Wysyłaj inspirujące cytaty, aby rozśmieszyć ludzi i zdobyć obserwujących! Nie ma nic lepszego niż to!

Podstawy Twittera są ważne, ale są też zaawansowane funkcje. Teraz, gdyby istniał sposób na bardziej efektywne zarządzanie kontem, aby w pełni rozwinąć swoją markę. Och, czekaj - jest całkowicie. Istnieją również dziesiątki aplikacji, które mogą pomóc Ci w dominacji na Twitterze.

Wnioski o dominację na Twitterze

Do tej pory rozmawialiśmy o korzystaniu z Twitter.com jako głównego źródła udostępniania i tweetowania do pragnienia twojego małego serca. Jednak nawigacja na stronie może być trochę trudna, jeśli zaczniesz otrzymywać bezbożną liczbę obserwujących (co otrzymasz, tylko dlatego, że jesteś niesamowity). Jak zatem nawigować na Twitterze bez otwierania wielu okien w przeglądarce Internet Explorer lub kart w przeglądarce Firefox?

Wskazówka

Zalecamy używanie przeglądarki Firefox do przeglądania Internetu. Dzieje się tak, ponieważ istnieją różnego rodzaju wtyczki mediów społecznościowych, które znacznie ułatwiają i zwiększają efektywność osobistej kampanii brandingowej. Ponadto jest bardziej stabilny i mniej podatny na ataki wirusów i phishingu.

Twitter sam w sobie jest świetnym narzędziem, ponieważ możesz komunikować się z czytelnikami na całym świecie i wzmocnić swoją osobistą markę w ciągu zaledwie kilku minut dziennie za pomocą krótkich tweetów. Ale możesz uzyskać jeszcze więcej z Twittera dzięki aplikacjom innych firm zaprojektowanym tak, aby strona była jeszcze bardziej przydatna dla profesjonalistów. Dzieje się tak, ponieważ w piwnicach, biurach i kawiarniach są setki profesjonalistów stukających w komputery i tworzących przydatne aplikacje. Aplikacje są narzędziami służącymi do zwiększenia wygody korzystania z Twittera i są niezależne od rzeczywistej witryny Twitter.com. Zwiększenie komfortu korzystania z Twittera powinno być najwyższym priorytetem każdego programisty na świecie. (A przynajmniej nasz. Ale w ten sposób jesteśmy samolubni). Pozwalają ci zarządzać czasem, planując tweety, opracowując niszowe strategie marketingowe, organizując obserwujących i śledząc, kogo obserwujesz. Istnieją trzy różne typy aplikacji na Twitterze: stacjonarne, mobilne i internetowe. Niektóre aplikacje obsługują wszystkie trzy typy; od Ciebie zależy, który typ najlepiej pasuje.

Wskazówka

Świetnym sposobem na znalezienie różnych aplikacji do korzystania jest surfowanie na OneForty.com. OneForty to ogromna baza danych różnych aplikacji, od urządzeń mobilnych po komputery stacjonarne, które pomogą Ci używać Twittera jako narzędzia do Twojej osobistej marki. Pod względem funkcjonalności nie ma dużej różnicy między aplikacją komputerową, mobilną a aplikacją internetową. Jedyną różnicą między trzema aplikacjami jest to, gdzie są one przechowywane. Aplikacja komputerowa jest pobierana i znajduje się na twoim komputerze. Aplikacja mobilna znajduje się w telefonie komórkowym i znajduje się w telefonie. Aplikacja internetowa jest używana online i nigdy nie jest pobierana. Istnieją aplikacje korporacyjne i aplikacje osobiste dla twoich potrzeb rozwojowych. CoTweet (www.cotweet.com) to korporacyjne narzędzie na Twitterze, z którego korzystają wszyscy, od Coca-Coli po Starbucks. Jeśli Twoja osobista marka stanie się duża, będziesz mieć wiele osób zarządzających Twoim kontem na Twitterze, CoTweet jest cennym dodatkiem do Twojego arsenału na Twitterze. Mówimy jednak o osobach korzystających z Twittera w celu stworzenia osobistej marki! Najpierw ... kilka zastrzeżeń. Jeśli znajdziesz aplikację, która jest dla Ciebie cenniejsza, skorzystaj z niej. Ważne jest również, aby zrozumieć, że większość aplikacji (stacjonarnych, mobilnych i internetowych) ma takie same funkcje. Wypróbuj różne aplikacje i znajdź tę, z której czujesz się komfortowo.

Aplikacje komputerowe

TweetDeck.com

Jest to aplikacja, którą polecamy każdemu, kto zaczyna lub tym, którzy podnieśli ręce i krzyknęli: "Po prostu nie rozumiem, jak działa Twitter". Prawie każdy, kto korzysta z TweetDeck, zostaje ninja na Twitterze. (Zaufaj nam, chcesz zostać ninja na Twitterze. Musisz tylko kupić swój własny uniform.) TweetDeck pomaga zarządzać wieloma kontami na Twitterze, stroną na Facebooku i kontem Linkedln. Możesz także grupować różnych użytkowników Twittera i mieć kolumny dla różnych użytkowników.

Seesmic

Seesmic to aplikacja, którą można pobrać na komputer w celu zarządzania kontami mediów społecznościowych. Możesz publikować tylko na jednym lub wszystkich kontach jednocześnie. Fajną funkcją jest narzędzie Evernote, które pozwala zapisywać zdarzenia, wiadomości i aktualizacje, przechowując je. Możesz także udostępniać aktualizacje i przesyłać zdjęcia pocztą e-mail. Pozwala zarządzać kontami na dowolnej platformie.

Twitterific

Twitterific to aplikacja na komputery Mac, która znajduje się na pulpicie. Jeśli denerwują Cię okna zaśmiecające pulpit, Twitterific jest prawdopodobnie dla Ciebie. Twitterific ma doskonały interfejs użytkownika i jest wystarczająco mały, aby nie być denerwujący. Oferuje te same funkcje, co TweetDeck, ale ma więcej skrótów klawiaturowych dla użytkowników komputerów Mac. Aplikacja została zaprojektowana w taki sposób, abyś mógł wyświetlać tyle informacji, ile wolisz, na komputerze. Twitterific jest również dostępny do pobrania na iPhone'a jako aplikacja.

Twhirl

Śmieszna nazwa, co? Twhirl to oprogramowanie komputerowe zaprojektowane przez ludzi, którzy przynieśli Ci Seesmic. Może działać na platformach Windows i Mac. Jeśli znasz takie strony, jak FriendFeed i Seesmic, może to narzędzie jest dla Ciebie. Twhirl pozwala łączyć się z wieloma kontami na Twitterze, Iaconi.ca, FriendFeed i Seesmic. Możesz pozwolić Twhirl działać w tle, gdy pracujesz, a to da ci wyskakujące powiadomienia, które poinformują cię, gdy będziesz mieć nowe wiadomości (również funkcja w HootSuite i TweetDeck). Dzięki Twhirl możesz także przesyłać wiadomości do wielu profili w innych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook i MySpace, a także nagrywać filmy i udostępniać je w Seesmic.

Aplikacje internetowe

HootSuite.com

To internetowe narzędzie Twittera, które gromadzi wiele funkcji różnych aplikacji Twittera i oferuje je w jednym prostym interfejsie internetowym. Istnieją inne aplikacje, które wykonują niektóre z tych rzeczy, ale nie znaleźliśmy takiej, która robi wszystko, co robi HootSuite. HootSuite to złoty samorodek wszystkich aplikacji na Twitterze. Chociaż korzystanie z TweetDeck może być łatwiejsze dla niektórych, HootSuite zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby dominować w świecie marek osobistych. W HootSuite możesz wykonać następujące czynności:

•  Zaplanuj tweety do prepostowania w ciągu dnia. HootSuite umożliwia planowanie w 5-minutowych przyrostach, takich jak 10:15 i 10:20.
•  Zarządzaj i monitoruj różne konta na Twitterze, takie jak konto służbowe i konto osobiste.
•  Utwórz kolumny wyszukiwania, aby monitorować słowo kluczowe, takie jak nazwa firmy lub branży.
•  Śledź linki i kliknięcia za pomocą skracacza URL, takiego jak bit.ly, tinyurl lub ow.ly.
•  Zintegruj swoje konta Facebook, Linkedln i inne konta społecznościowe w jednym miejscu.

Istnieje wiele sposobów korzystania z HootSuite w świecie promowania siebie za pośrednictwem Twittera. Niezależnie od tego, czy publikujesz tweety przed wysłaniem w ciągu dnia, czy śledzisz kliknięcia linków, które "tweetowałeś", HootSuite jest naszym zdaniem najlepszą aplikacją do zarządzania Twitterem. Jednak nie dyskontujemy innych platform, ponieważ mają one również następujące. Możesz być pewien, że będzie ich znacznie więcej. Przyjrzymy się niektórym innym dużym graczom, których widzieliśmy podczas korzystania z naszych bliźniaków (Twitter + ludzie = Tweetle). Będziesz chciał przetestować różne platformy, aby znaleźć tę, która najlepiej pasuje do twojej osobowości i misji. (Żartujemy z misji.) Jak wspomniano wcześniej, CoTweet to korporacyjna aplikacja na Twitterze, która najlepiej nadaje się do zarządzania wieloma osobami i Twitterem. Jeśli chcesz uzyskać wsparcie w zarządzaniu osobistą marką, ważne jest, aby spojrzeć na CoTweet jako rozwiązanie dla wszystkich rzeczy na Twitterze. Umożliwia przypisywanie różnych zadań, zarządzanie wieloma użytkownikami na jednym koncie Twitter oraz wyszukiwanie / śledzenie wielu słów kluczowych.

Aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne są ważne dla korzystania z Twittera, ponieważ robią jedno: mobilność. Nie będziesz w stanie siedzieć cały dzień przed komputerem. Będziesz w sieci i spotykał się z potencjalnymi klientami, połączeniami i kontaktami. Ważne jest, aby dołączyć aplikację mobilną do swojego smartfona. Jeśli nie masz smartfona, zaktualizuj.

Twitter (na Androida)

Erik był zwykłym użytkownikiem Seesmic na swoim systemie Android Eris, dopóki nie wypróbował aplikacji mobilnej Twittera. Po tygodniu usunął Seesmic i od tego czasu korzysta z aplikacji na Androida na Twitterze. Aplikacja Twitter jest zwykle łatwiejsza w użyciu dla przeciętnego użytkownika Twittera. Wypróbuj i zobacz, co myślisz.

UberTwitter (dla BlackBerry)

UberTwitter zapewnia niesamowitą aplikację dla użytkowników BlackBerry. Podstawowe funkcje tej aplikacji to możliwość przesyłania zdjęć, aktualizowania Google Talk, sprawdzania, kto tweetuje w pobliżu, aktualizowania lokalizacji i wysyłania osadzanych filmów. Jeśli korzystasz z innej aplikacji Twitter dla BlackBerry, wypróbuj tę. Wiele aplikacji obsługuje również integrację mobilną. Pamiętaj: wybór aplikacji mobilnych zależy od używanego telefonu.

Decydowanie, co jest najlepsze

Dostępne są aplikacje na Twitterze, które pomagają zwiększyć komfort korzystania z Twittera. Witryna na Twitterze nie oferuje funkcji, które oferuje większość aplikacji. Niezależnie od tego, czy chcesz używać HootSuite do wstępnego publikowania tweetów w celu efektywnego zarządzania czasem, czy używać TweetDeck do zarządzania wieloma kontami społecznościowymi, dajesz sobie narzędzia niezbędne do skutecznego korzystania z Twittera. Który więc wybrać? To zależy od platformy, na której czujesz się najlepiej. Nie wybieraj aplikacji na podstawie nazwy. (Wszystkie są durnymi nazwami. Musisz po prostu zapomnieć o tym, że brzmisz jak klaun w Ecstasy, kiedy zaczynasz o nich mówić.) Przetestuj wszystkie aplikacje, zanim zaczniesz ich regularnie używać i pamiętaj, że narzędzia nie są tak ważne jak to, co z nimi robisz. Jedna aplikacja nie pomoże ci bardziej niż inna, więcej niż jeden rodzaj pióra sprawi, że będziesz lepszym pisarzem niż inny. Pobierz aplikację, którą lubisz najbardziej, a następnie rozpocznij pracę.

O czym tweetować a o czym nie?

Jest to pytanie, przed którym wielu stale się zastanawia. Przyłapują się na tym, aby dowiedzieć się, o czym tweetować a o czym nie - to irytuje! Zaczynają kwestionować i wątpić w swoje tweety tak bardzo, że przestają zupełnie tweetować. Albo martwią się, że ich treść staje się monotonna i tracą z oczu, dlaczego chcieli tweetować w pierwszej kolejności (branding osobisty). W końcu ludzie tracą motywację i powoli zaczynają tweetować w kręgach, wysyłając puste wiadomości, które nic nie znaczą. Lub ścigają się, nie wiedząc od czego zacząć, więc po prostu rzucają wszystko i wszystko, co mogą wymyślić. Nikt nie chce tweetować w kręgach. Będziesz miał zawroty głowy, prawdopodobnie zwymiotujesz i zawstydzisz się przed wszystkimi znajomymi. Możesz to robić z wdziękiem, ale na dłuższą metę nadal będziesz zawstydzony. Oto kilka sposobów na uniknięcie zawstydzenia tweetowania w kręgach.

•  Tweetowanie bieżących tematów - ile czasopism zacząłeś, tylko po to, aby odrzucić je na bok po dwóch tygodniach zmagania się z wymyśleniem czegoś głębokiego do napisania? Próbujesz pisać do przyszłych pokoleń w nadziei, że za 50 lat ktoś pomyśli, że jesteś interesujący. Po prostu napisz o rzeczach, które ci się przytrafiają i o których myślisz. Po prostu umieść coś na Twitterze. Następnie zrób to jeszcze raz i jeszcze raz. Dowiedz się, co jest ważne i stwórz nawyk tweetowania.
•  Udostępnianie jest ważne - ma to kluczowe znaczenie dla Twittera. Jeśli lubisz czytać tweety innego użytkownika, są szanse, że zrobi to także ktoś inny. Ludzie uwielbiają obserwować nowych użytkowników Twittera, którzy mają doskonałe tweety (z interesującymi treściami), więc przedstaw ich. Udostępnianie to coś więcej niż przedstawianie nowych osób, które warto śledzić. Chodzi również o udostępnianie różnorodnych świetnych treści. Treść może być w postaci linków, retweetów, pytań, zdjęć i innych. Podziel się tym, co wiesz i kogo znasz. Po uderzeniu w koleinę znajdź coś więcej do podzielenia się. Jest wiele informacji, które warto przekazać.

•  Zaangażuj się i rozpocznij rozmowę - nie masz nic do powiedzenia? Następnie nawiązać kontakt z kimś innym i rozpocząć rozmowę. To niesamowite, jak potężna może być prosta rozmowa, jeśli pokażesz komuś, kogo słuchasz! W tym dziwnym świecie o sześciu stopniach Kevina-Bacona jedna rozmowa (nawet na Twitterze) może prowadzić do nieskończonej ilości użytecznych zasobów i informacji. Właśnie do tego służy Twitter. A jedynym sposobem na rozszerzenie sieci są rozmowy. Nikt nie wie, kim jesteś, dopóki się nie przedstawisz, prawda? Na imprezie nie możesz być podpieraczem ścian i nie możesz być podpieraczem ścian na Twitterze. Chodzi o to, aby podzielić się swoimi opiniami i zadawać pytania. Używaj (i powiększaj) swoje zasoby i swoją sieć, siedząc przy komputerze lub wyciągając telefon komórkowy. Zadawaj nowe pytania i odpowiadaj na nie oraz bądź punktem odniesienia dla kogoś innego.

•  Bądź konsekwentny - pamiętaj czasy, kiedy głowa jest całkowicie pusta i słowa uciekają? Zdarzyło się wszystkim. Gdy brakuje Ci pomysłów na blog lub pytań, wciąż są sposoby na tweetowanie. Pamiętaj, że tweet ma tylko 140 znaków (lub jest krótki). Przerabiaj stare pomysły, ponownie odwiedzaj stare historie i wysyłaj tweet "na wypadek, gdybyś przegapił" z linkami do oryginalnej historii. Możesz się powtórzyć. W ten sposób zdobywasz odbiorców i docierasz do osób, które mogły za tobą tęsknić. W świecie Twittera obowiązują zasady, które należy złamać i jest to jedna z nich. Pamiętaj: możesz się powtórzyć. (Zobacz, co tam zrobiliśmy?)

•  Bądź aktywny, nie denerwujący - Znasz małe dziecko, które ciągle mówi? To jedno dziecko - a nie twoje - na pewno - kto się śmieje, robi dużo hałasu i czy jest to uciążliwe? Nie bądź tym małym dzieckiem. Kropka! Dla niektórych może to być drażliwy temat, ale warto o tym porozmawiać. Różnica między byciem aktywnym a irytującym (co jest ważnym rozróżnieniem) jest ogromna. Po pierwsze, nie musisz tweetować 100 razy dziennie, aby być konsekwentnym lub trafnym - w rzeczywistości zbyt dużo tweetowania może stracić obserwujących. Następnie oznacza to, że nie tweetuj tego samego w kółko. Chociaż powiedzieliśmy, że możesz ponownie wysłać poprzednie tweety, nie mamy na myśli 10 razy dziennie. Oznacza to również, że nie mów nam, co jadłeś na śniadanie każdego ranka lub że jesteś chory, zdrowy, jedziesz na lunch, wracam z lunchu, jesteś zmęczony, nie śpisz, idzie do pracy lub wracasz do domu. Stworzyłeś całą tę paplaninę i nic to nie robi. Pamiętaj, aby skoncentrować się na swoich treściach i odwołać się do pięciu zasad, o których mówiliśmy w części 1: Twoje treści są motorem Twojej osobistej marki, a Twitter jest jednym z głównych źródeł rozmów wokół tej marki.

•  Bądź trafny i zaskakujący - nie chcemy brzmieć jak "365 Frazesów dla kalendarza wypełnionego radością życia". Więc bez bycia całą Rebeccą z Sunnybrook Farm w tej sprawie, robimy to co chcez powiedzieć, że powinieneś publikować rzeczy, które sprawią, że ludzie będą szczęśliwi lub zainteresowani czytaniem twoich treści. Tweetuj interesujący artykuł, który czytasz, post na blogu, który napisałeś, spotkanie z innym przyjacielem w mediach społecznościowych, konferencję, w której uczestniczysz, przesłany przez ciebie film, film z ostatniej sesji konferencyjnej lub przesłanie ciekawego posta na blogu z twój przyjaciel w mediach społecznościowych. To jest interesujące.

•  Być zorientowanym na cel Wciąż jeździć w kółko? Umieść go w parku i oddychaj. Teraz nadszedł czas, aby usiąść i wrócić do swoich celów. Dlaczego stworzyłeś twoje konto na Twitterze? Zejdźmy głębiej. Zastanów się, dlaczego tworzysz swoją osobistą markę. Jakie są cele i pomysły, które popychają Cię do bycia bardziej znanym w swojej dziedzinie lub społeczności? Pamiętaj: każdy cel ma zastosowanie do ogólnej struktury mediów społecznościowych i Twittera i powinieneś używać tego mając na uwadze te cele. Dowiedz się, które tweety robią krok w kierunku tego celu, a które utrzymują Cię w tym samym miejscu, lub cofają.

•  Zrób sobie przerwę - kiedy czujesz, że utknąłeś i tracisz motywację do tweetowania, nie zmuszaj się. Możesz wziąć dzień wolny. Możesz zamknąć HootSuite i rzuć swojemu Frisbee. Możesz wypić drinka z kimś wyjątkowym. Od czasu do czasu możesz tweetować coś osobistego (nawet więcej niż raz). Niezależnie od tego, czy Twoje cele są duże, czy małe, użytkownicy chcą podążać za kimś, z kim mogą się odnosić. Chcą wiedzieć, że jesteś człowiekiem, a nie maszyną do marketingu. Twitter (w rzeczywistości wszystkie media społecznościowe) nie polega na ciągłej autopromocji lub ciągłej innej promocji. Nie chodzi tylko o "mnie, mnie, mnie", ale też nie chodzi o "ciebie, ciebie, ciebie". Czasami chodzi tylko o "oto, co lubię" lub "oto, jak się dobrze bawię". Pamiętaj, że to twoja osobista marka, która obejmuje twoją tożsamość, gdy "nie masz czasu". Twoje wiadomości na Twitterze muszą więc być połączeniem budowania twojego osobistego wizerunku i marki oraz pomagania innym w budowaniu własnego.

Co robić i czego nie robić podczas korzystania z Twittera

Za pomocą Twittera możesz skutecznie promować swoją osobistą markę na wiele zabawnych sposobów. Zyskasz jeszcze więcej, jeśli będziesz pamiętać o zasadach rządzących światem Twittera.

•  Bądź sobą; Nie bądź fałszywy - osobisty branding polega na byciu uczciwym i prawdziwym. Jeśli chodzi o udostępnianie treści w Internecie, upewnij się, że mówisz prawdę. Podczas udostępniania treści upewnij się, że udostępniasz zarówno informacje profesjonalne, jak i osobiste. Pamiętaj: Twoja osobista marka to twoja osobista tożsamość.

•  Naucz się sztuki obserwowania i nieobserwowania - Korzystając z Twittera, codziennie będziesz obserwować Twoje konto przez wiele osób. Będzie to zależeć od udostępnianych treści, a także od osób, które ponownie przesyłają dalej wiadomości i obserwują Twoje konto.

•  Nie obserwuj automatycznie kogoś tylko dlatego, że on śledził ciebie -Sprawdź jego profil biografii i treści, które udostępniają. Podejmij decyzję, czy będą one wartościowe dla twoich wysiłków (a przynajmniej nie są bandą ohydnych spamerów).

•  Czy znasz koncepcję Giver's Gain - oznacza to, że dajesz bez oczekiwania niczego w zamian. Jeśli chodzi o Twitter, musisz udostępniać informacje innych użytkowników bardziej niż swoim własnym. Gdy udostępniasz ich treści, chętniej udostępnią Twoją w zamian. W świecie osobistej promocji ważne jest, aby mieć lojalnych fanów, którzy rozpowszechniają Twoje treści wśród innych. Pamiętaj, że treść przyciąga uwagę innych użytkowników. Udostępniaj treści innym osobom, a one zbudują dla Ciebie Twoją markę.

•  Regularnie tweetuj swoje treści - Ludzie mają różne pomysły na to, jak często powinieneś tweetować. Słyszeliśmy wszystko od 5 do 20 tweetów dziennie. Nie ma magicznej liczby, ale zawsze mówimy ludziom, aby dzielili się przynajmniej 5 tweetami dziennie. Oto lepsza ogólna zasada: udostępnij 1 informację o sobie i 9 informacji o innych ludziach i twojej branży.

•  Nie trać czasu - wszyscy moglibyśmy skorzystać z kilku seminariów dotyczących zarządzania czasem. Większość z nas nie ma wystarczająco dużo czasu w ciągu dnia, aby wykonać wszystko na naszej liście rzeczy do zrobienia. To powiedziawszy, zarządzanie czasem na Twitterze jest równie ważne i może być równie trudne. Użyj kalendarza, aby śledzić czas spędzany na Twitterze. Powiedz sobie, że za pomocą tego narzędzia spędzasz 15 minut dziennie. Jeśli potrzebujesz, użyj TweetDeck lub HootSuite jako sposobu na regulację czasu spędzanego na Twitterze.

Aplikacje na Twitterze dostarczają wielu narzędzi do zarządzania czasem, takich jak powiadomienia i powiadomienia o odpowiedziach na Twoje tweety. Możesz także skutecznie zarządzać tysiącami użytkowników Twittera, grupując ich na listach i kolumnach w HootSuite, TweetDeck i CoTweet. Istnieje wiele sposobów na zwiększenie produktywności na Twitterze; wszystko wynika z możliwości prawidłowego korzystania z aplikacji

Jak niniejsza część dotyczy naszych czterech bohaterów?

Jak omówiono tu, Twittera można wykorzystać do dalszego budowania osobistej marki poprzez udostępnianie treści i budowanie sieci. Jak nasi czterej bohaterowie wykorzystują Twittera do promowania swojej osobistej marki w swoich branżach i sieciach?

•  Allen (influencer) szuka pracy w firmie reklamowej jako przedstawiciel konta. Twitter jest dla Allena niezwykle ważny, ponieważ jego potencjalny pracodawca korzysta z Twittera, ponieważ jest to platforma komunikacji korporacyjnej. Bardzo rzadko firma reklamowa nie używa Twittera do komunikacji. Allen musi być na bieżąco z technologią komunikacyjną. Korzystając z Twittera, Allen może łączyć się z wpływowymi osobami z branży reklamowej lub osobami, które pracują w lokalnych firmach reklamowych, w których Allen próbuje znaleźć pracę. Pamiętaj, że chodzi przede wszystkim o budowanie sieci i relacji.

•  Beth (wspinacz) chce być CMO w agencji ubezpieczeniowej. To jest gdzie korzystanie z Twittera może stać się trochę trudne. Głównym problemem Beth będzie brak korzystania z Twittera w świecie ubezpieczeń. Jej branża jest mocno regulowana i nie wygląda pozytywnie na portalach społecznościowych takich jak Twitter. Jednak Beth mogłaby użyć Twittera do osobistej platformy komunikacyjnej. Dzieląc się swoją wiedzą z siecią dotyczącą wszystkich ubezpieczeń (nie związanych z firmą, ale z jej osobistej opinii), będzie budować swoją wiedzę i osobistą markę. Beth potrzebuje osobistego konta na Twitterze do rozpowszechniania i udostępniania informacji związanych z jej osobistą opinią o swojej branży.

•  Carla (neofita) również znajduje się w interesującej sytuacji, chcąc przejść z przedstawiciela farmaceutycznego na non-profit. Dla niej Twitter może być wykorzystywany do nawiązywania kontaktów w świecie non-profit. Podobnie jak perspektywy reklamowe Allena, dyrektorzy non-profit i wolontariusze stale korzystają z Twittera w celu otrzymywania wiadomości, informacji i dystrybucji, aby pomóc w dalszym rozpowszechnianiu swoich wiadomości. Carla powinna dzielić się informacjami na temat organizacji non-profit i przesyłać dalej do osób, które są już zaangażowane.

•  Darrin (freelancert) znajduje się również w sytuacji, w której powinien używać Twittera do programowania, tworzenia sieci i udostępniania treści. Osoby ze świata technologii powinny używać Twittera (przynajmniej) do zrozumienia systemu. Darrin powinien uczestniczyć w spotkaniach sieciowych i kontaktować się z osobami, które spotyka na Twitterze, aby kontynuować rozmowę. Twitter może nie prowadzić do wielu potencjalnych klientów Darrina, ale zwiększy rozmiar i zasięg jego sieci.