" />

Kreowanie Marki "JA"Branding

Jak wpasowujesz się w mix?



Czy pamiętasz przynajmniej jedną informację z historii Erika z części I? To właśnie Chris Brogan, jeden z najlepszych ekspertów od brandingu i mediów społecznościowych w Internecie (www.chrisbrogan.com), nazywa obietnicą opowiadającego. Obietnica gawędziarza to umowa, którą czytelnik i gawędziarz / autor zawierają na początku opowiadania. Co stanowi obietnica gawędziarza? Według Brogana napisano: Jestem tutaj jako konsument twoich treści (lub twojej osobistej marki). Dasz mi to, po co przyszedłem. Nie będziesz próbował mnie oszukać, chyba że jest to część tego, do czego się zapisałem. "W tym przypadku gawędziarz Erika obiecuje ci, że powie ci, jak zbudować sieć za pośrednictwem sieci społecznościowych, a nie o czasie, który poświęcił jego pies na spacer. Erik da ci to, czego się spodziewałeś, kupując książkę i czytając pierwszy rozdział. Wierzysz, że nie próbujemy cię oszukać, wypełniając strony historiami o psach i shenanigans. Można śmiało powiedzieć, że pamiętasz co najmniej jedną część historii Erika o tworzeniu sieci i osobistym brandingu, to jest obietnica gawędziarza. Tworząc swoją osobistą markę, zawierasz umowę z osobą doświadczającą twojej marki. obietnica gawędziarza. Kiedy opowiadamy historię, ludzie słuchają. Niezwykle ważne jest, aby twoja historia nie była okropna. Nie chcesz opowiadać historii, na którą ludzie będą się nachmurzyć lub nigdy nie zapamiętają. Historie są tym, co napędza wspomnienia. W trosce o rozwój osoby, są one niezwykle ważne w świecie marki osobistej. Można śmiało powiedzieć, że w każdym z nas jest pewna historia. Można również bezpiecznie powiedzieć, że historie sprawiają, że każdy z nas jest inny. Na przykład Erik mógł spotkać się z dzikim zwierzęciem w lokalnej restauracji. Dzikie zwierzę (mogło być niedźwiedziem) ukradło całe jego jedzenie i przystąpiło do picia całej wody. To historia, choć nieprawdziwa, ale wciąż historia. Historia jest wyjątkowa dla Erika, a Kyle nigdy nie mógł twierdzić, że doświadczył dzikiego zwierzęcia w tej samej restauracji, w tych samych okolicznościach. @kyleplacy: Miałem jednak gadającego niedźwiedzia w zielonym krawacie, który ukradł mi kiedyś kosz z piciem. @edeckers: Myślę, że myślisz o kreskówce z misiem joginem. Historie, które nas otaczają, są pierwszym składnikiem budowania silnej tożsamości osobistej, która wzmacnia naszą ogólną markę. Omówimy, w jaki sposób nasi czterej bohaterowie z części I mogą wykorzystywać opowiadanie historii, aby poprawić swoją osobistą markę. W rzeczywistości spotkasz ich w każdej części. Poniższa część została napisany, aby pomóc Ci zdefiniować i zbudować swoją osobistą historię. Nie musisz pisać książki, może kilka stron. Ta część nie ma na celu być przewodnikiem po tym, jak napisać artykuł badawczy, ale przewodnikiem pomagającym odkryć osobistą historię marki. Jak zacząć Od czego zaczynasz tę podróż od dalszego udoskonalania osobistej historii marki, aby pomóc Ci się dopasować miks? Jak definiujesz swoją tożsamość? Czytaj dalej

Podstawy budowania osobistej historii marki

Ważną częścią budowania osobistej marki jest opowiadanie swojej historii. W rzeczywistości jest to zdanie, które słyszysz wielokrotnie od osobistej marki i głośników mediów społecznościowych: "opowiadanie swojej historii". (To dlatego, że brzmi o wiele bardziej interesująco i fajnie niż "opowiadanie historii osobistej" lub "opowiadanie o swoim pochodzeniu"). Opowiadanie historii jest tym, co czyni cię wyjątkowym i pomaga osiągnąć sukces na rynku i karierze. Twoja historia życia, historia zawodowa lub jakakolwiek inna historia, która jest najbardziej istotna dla ustalenia Twojej osobistej marki, pomoże Ci wyróżnić się z ludzi, którzy nigdy tego nie rozgryzają.

Pisanie osobistej autobiografii marki

Wszystkie autobiografie zaczynają się (są) historią. Norman Rockwell ma historię, i Bill Clinton ma historię. Obaj napisali swoje autobiografie, a książki / opowiadania pomogły wytyczyć ich osobistą markę w oczach opinii publicznej. Czy próbowałeś napisać własną autobiografię? Nie musisz pisać książki - po prostu biografia. Być może nie masz wystarczająco dużo treści, aby napisać książkę, ale co powiesz na akapit? Twoja osobista biografia marki jest ważna, ponieważ stanowi ogólną osobistą skalę sprzedaży. Istnieją trzy różne rodzaje osobistych biografii marki: najkrótsza, krótsza i krótka. Masz odstęp 1 zdania, odstęp 100 słów i biografię 250 słów. Jest to ważne, ponieważ pomagają ustalić priorytety i dowiedzieć się, co jest najważniejsze w tobie. Jakie twoje umiejętności są najlepsze? Jaka jest twoja pasja W czym jesteś najlepszy w swojej karierze? Co cię czyni Tobą? Biografia marki osobistej jest również wykorzystywana zwięźle, co zostanie omówione w dalszej części. Przyjrzyjmy się, jak napisać własną biografię marki.

Priorytet przy pisaniu osobistej historii marki

Najtrudniejsze w pisaniu osobistej marki jest to, że mówisz o sobie. Rozmowa o sobie może być łatwa, ale kiedy spisujesz swoje osiągnięcia, może być trudniej. Nie martw się. Większość ludzi nie wie, od czego zacząć, od bycia skromnym (nie bądź) lub braku kierunku (pisz do odbiorców, do których chcesz dotrzeć). Podamy kilka przykładów do pracy. Nie musisz tego robić sam, a już na pewno nie od zera. Spójrzmy na biografię Kyle'a i spróbujmy rozbić to, co najlepsze i najgorsze z osobistej biografii marki.

@edeckers: Czekaj, dlaczego robimy twoje biografie?

@kyleplacy: Ponieważ otworzyliśmy całą tę cholerną książkę tobą, dlatego!

@edeckers: Oh tak.

Jako współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu w Brandswag, Kyle spędza czas na nauczaniu i szkoleniu na temat strategii mediów społecznościowych dla pracowników i korporacyjnej Ameryki. Kyle jest także autorem Twitter Marketing For Dummies i ma niesamowity talent do porywania publiczności swoją pasją i wiedzą na temat nowych mediów. Wraz ze zmianami mediów, zmienia się również Kyle; stale poszerza swoją wiedzę na ten temat i wypowiada się na temat zmian w komunikacji z klientem z powodu technologii. Jego blog i pisanie były prezentowane w ReadWriteWeb, Wall Street Journal Online i wielu gazetach w całym kraju. Ostatnio został uznany za jednego z 40 Indianapolis Business Journal , będąc jednym z najmłodszych, który kiedykolwiek otrzymał nagrodę.

Rozwalmy to. Biografia zaczyna się od ogłoszenia, że Kyle spędza czas na szkoleniu i nauczaniu na temat strategii mediów społecznościowych. To automatycznie mówi ci dokładnie, co Kyle robi codziennie. I mówi konkretnie do ludzi, do których chce dotrzeć: ludzi, którzy zatrudniają trenerów dla korporacji lub ludzi, którzy muszą robić media społecznościowe dla korporacji. Następnie biografia Kyle'a ustanawia go jako autora, wspominając jego pierwszą książkę. To dokładnie wyjaśnia, dlaczego jest on ekspertem w tej dziedzinie. Napisał książkę, ponieważ jest ekspertem. W pozostałej części biografii wymieniono różne wyróżnienia, tematy o jakich mówi, a nawet jego wiek. Obejmuje wszystko, co jego zdaniem potencjalny klient, organizator wydarzenia, a nawet pracodawca musiałby wiedzieć, aby zrobić kolejny krok w związku. Ten następny krok jest kluczowy. Może to być coś takiego, jak podjęcie decyzji o śledzeniu Kyle'a na Twitterze lub nawiązaniu z nim kontaktu na LinkedIn, zatrudnianiu go do rozmowy lub nawet zaproszeniu go na rozmowę o pracę. Lub może pomóc komuś zdecydować, że nie chce się z nim łączyć, zatrudniać ani przesłuchiwać. Dobra biografia powinna odpowiedzieć na każde pytanie, które może mieć ktoś inny, nawet jeśli odpowiedź brzmi "nie".

Pisanie osobistej biografii marki

Wcześniej rozmawialiśmy o trzech różnych długościach biografii i jest to Twoja szansa, aby to zrobić. Każda tworzona biografia, krótka, krótsza lub najkrótsza, ma swoje miejsce. Być może bierzesz udział w wydarzeniu sieciowym i masz tylko 5 sekund, aby podać swoją wysokość. Każdy rodzaj osobistej biografii marki ma swoje miejsce w świecie budowania osobistej marki. Jesteśmy trochę zmęczeni zwięzłością, mimo że są one wściekłe we wszystkich grupach sieciowych, w których uczestniczymy i ze wszystkimi trenerami sprzedaży, z którymi rozmawiamy. Zwięzłość to 30-sekundowe przemówienia, w którym powinieneś wyjaśnić, kim jesteś lub jaki produkt sprzedajesz. Problem w tym, że są o 25 sekund za długie. Jeśli wytłumaczenie się komuś zajmie ci 30 sekund, prawdopodobnie nie zauważysz, że ich oczy błyszczą po pierwszych 15 sekundach. Jeśli zostaniesz komuś przedstawiony, powinieneś być w stanie powiedzieć, co robisz lub czego szukasz w jednym zdaniu. Jeśli masz czas, możesz dać dłuższy skok. A jeśli dana osoba nie jest w stanie uciec lub jest naprawdę zainteresowana, możesz uderzyć go jeszcze dłuższym skokiem. Poćwicz na boisku krótki, krótszy i najkrótszy model. Powiedzmy, że jesteś byłym reporterem prasowym, który chce się przebić w dziedzinie PR. Oto jak wyglądałaby Twoja biografia:

•  Najkrótsza - jestem byłym reporterem gazety, próbującym dostać się do public relations.

•  Krótszy - jestem byłym reporterem prasowym, który próbuje pracować jako specjalista ds. public relations. Przez cztery lata pracowałem dla Pawtucket Times jako reporter wiadomości, jako reporter sportowy przez kolejne trzy lata, a potem przez sześć lat zajmowałem się biurem biznesowym. Spędziłem dużo czasu na wolontariacie jako dyrektor ds. PR w naszym lokalnym Oyster Shuckers Rehab Centre i napisałem książkę o Thomasie Gardiner Corcoran, jednym z doradców Prezydenta Franklina Roosevelta.

•  Krótko mówiąc - jestem byłym reporterem prasowym, który próbuje dostać się do public relations. Przez cztery lata pracowałem dla Pawtucket Times jako reporter wiadomości, jako reporter sportowy przez kolejne trzy lata, a potem przez sześć lat zajmowałem się biurem biznesowym. Służyłem również jako prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Rhode Island i mówiłem na naszej dorocznej konferencji na temat rozwoju małych mediów. Ponadto jestem pół etatowym specjalistą od istorian i napisałem książkę o Thomasie Gardiner Corcoran, jednym z doradców prezydenta Franklina Roosevelta. Ponieważ była to książka własnoręcznie wydana, musiałam wykonać całą swoją pracę PR. Zaplanowałem serię wywiadów radiowych i telewizyjnych, a książka dotarła do 1.000 najlepszych Amazon.com przez 16 tygodni z rzędu, co spowodowało, że część rankingu z marketingu na Twitterze została usunięta z rankingu. W końcu pełniłem funkcję dyrektora PR-wolontariusza w naszym lokalnym ośrodku rehabilitacyjnym Oyster Shuckers, zdobywając około 100 000 USD w zarobionych mediach.

Poniższe przykłady powinny dać ci dobry obraz tego, o czym mówimy. Zauważysz, że te dłuższe mogą wydawać się bardziej odpowiednie dla pisemnej biografii, niż ustnego wprowadzenia. Kiedy piszesz swoją biografię, nie musisz jej recytować słowo w słowo. Tylko upewnij się, że osiągnąłeś najwyższe punkty. Więc co powinieneś zrobić, co powinieneś powiedzieć podczas wstępu? Oto kilka punktów, o których musisz pamiętać:

•  Przedstaw swoją profesjonalną tożsamość nieznajomemu który zapytał kim jesteś? Kyle powiedziałby: "Jestem strategiem mediów społecznościowych". Pomaga to w rozwoju biografii jednego zdania.

•  Co robisz? -Oczywiście musisz mówić ludziom, co robisz, lub nie będą mieli pojęcia, jak korzystać z ciebie w obecnym stanie lub ustawieniu. Ludzie muszą wiedzieć, co robisz, zanim omówisz wszystkie swoje osiągnięcia, aby jeszcze bardziej umocnić swoją pozycję osobistej marki: "Jestem strategiem i trenerem mediów społecznościowych specjalizującym się w społecznościach korporacyjnych i zespołach zarządzających". Teraz mamy zwięzłość w jednym zdaniu

•  Co osiągnąłeś? - Co jest najważniejszą rzeczą, którą osiągnąłeś? Kyle pisze książkę i znajduje się na liście najlepszych specjalistów biznesowych poniżej 40 roku życia w Indianapolis. Nie wymieniaj wszystkich swoich osiągnięć, bez względu na to, jak fajne są wszystkie. Po prostu wybierz trzy najlepsze i pozwól im opowiedzieć historię Twojej marki.

•  Pisz w trzeciej osobie, mów w pierwszej kolejności - Twoja biografia jest używana przez inne osoby. Twoje biografia jest przeznaczona dla innych osób, które mogą opowiedzieć Twoją historię. Pamiętaj, aby napisać go w trzeciej osobie i sprawić, by brzmiał tak, jakby ktoś inny Cię opisał. Proszę, nie rób tego, kiedy rozmawiasz z kimś. Brzmi pretensjonalnie.

•  Poproś przyjaciela o radę - Nie wierz, że napisałeś idealną biografię. Kyle i Erik pytali się nawzajem o opinie na temat osobistej biografii marki. Niech ktoś to przeczyta. Poproś, aby powiedzieli ci, czego brakuje i co należy usunąć. Posiadanie kolejnego zestawu oczu, które pomogą w tym procesie, będzie różnicą między dobrą i świetną biografią.

•  Nie zapomnij o tym - nie możesz zignorować swojej biografii bardziej niż możesz użyć tego samego CV, z którym skończyłeś studia. Ciągle się zmieniasz i rozwijasz, podobnie jak twoja historia. Każdy projekt, nad którym pracujesz i każdy klient, z którym się kontaktujesz, zmieni Twoją historię. Będziesz mieć zmiany w doświadczeniu, umiejętnościach i opiniach w swojej branży. Twoje trzy najważniejsze osiągnięcia będą się zmieniać wraz z dodawaniem nowych sukcesów. Twoja ścieżka kariery ulegnie zmianie. Twoje biografie również muszą się zmienić i zaktualizować, zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej.

Jak nasi bohaterowie używają osobistej biografii marki?

Ważne jest, aby zastosować niektóre zasady opowiadania swojej historii naszym bohaterom z Części 1. Wszyscy przechodzą z obecnej roli na nową i muszą być w stanie wyrazić swoje pragnienia i przeszłość w swoim osobistym biografii. Gdybyś natknął się na nich podczas imprezy sieciowej, jaki byłby ich jednopozycyjny ton? Pamiętasz to?

•  Allen (influencer) był menedżerem konta w agencji marketingowej i reklamowej przez 14 lat, ale został zwolniony po tym, jak jego agencja straciła swojego największego klienta. Zwolnienie nie było jego winą, ale był ofiarą straty. Co powinna powiedzieć jego biografia w jednym zdaniu? Jestem kreatywnym profesjonalistą w zakresie marketingu i reklamy na wysokim poziomie i pracowałem dla jednej z najlepszych agencji w kraju. Co jest w tym pozytywnego? Mówi, że Allen jest kreatywny i profesjonalny, ma ugruntowaną karierę marketingową i reklamową i pracował dla najlepszej agencji. Ktoś wpadłby na pomysł, że Allen jest dobry w tym, co robi. Czego brakuje? Można argumentować, że Allen mógł zawrzeć coś na temat rodzaju pracy, której szuka, ale może to być zdanie następcze, takie jak: "A ja szukam pracy w agencji marketingowej jako dyrektor finansowy".

•  Beth (arywista) jest kierownikiem marketingu w dużej firmie ubezpieczeniowej. Jest z nimi od 10 lat, ale to jej druga firma ubezpieczeniowa. Pamiętaj, że Beth chce awansować w szeregach firmy i ostatecznie zostać CMO. Jaka byłaby dobra biografia jednego zdania dla Beth? Jestem menedżerem ds. marketingu w ubezpieczeniach inverness i od trzech lat jestem jednym z najlepszych specjalistów ds. marketingu w mojej firmie. Co jest ważnego w tym, że wspomina, że jest jednym z najlepszych menedżerów marketingu w swojej firmie? Czy to prawda? Zakładamy, że ma jeden powód: zweryfikowała swoje doświadczenie, uznając je ze źródła medialnego. Gdybyś był poza branżą ubezpieczeniową, nie miałbyś pojęcia, czy Beth kłamie, ale automatycznie ufasz informacji w mediach. Nie oznacza to, że powinieneś wymyślić tradycyjne nazwy mediów, aby zweryfikować swoje istnienie. Kłamca jest kłamcą, proste , proste. Nie kłam w osobistej biografii marki w jednym zdaniu - lu bnie pisz wcale. Jaka jest różnica między biografią pisaną i wypowiadaną przez jedno zdanie Beth? Po pierwsze, mamy nadzieję, że Beth nie porzuci całości frazy "w rankingu jako jeden z najlepszych specjalistów od marketingu" w środku rozmowy. To brzmi trochę arogancko. Można jednak powiedzieć to w formie pisemnej.

•  Carla (neofita) to była przedstawicielka handlowa w branży farmaceutycznej, która została zwolniona po ośmiu latach pracy w firmie. Jest zainteresowana pracą dla organizacji non-profit, zarówno jako dyrektor programu, jak i specjalista ds. pozyskiwania funduszy. Jesteśmy tu rozdarci, ponieważ Carla prawie potrzebuje dwóch różnych biografii: Jestem specjalistą ds. sprzedaży i marketingu, który specjalizuje się w rozwijaniu relacji między klientami a organizacją. A ja jestem byłym sprzedawcą farmaceutycznym, który próbuje skoczyć do świata non-profit. Pamiętaj, że Carla nie szuka pracy jako przedstawiciel farmaceutyczny. Chce pracować jako dyrektor programu lub specjalista ds. pozyskiwania funduszy dla organizacji non-profit. Tak więc druga biografia jest bardziej wstępem do konwersacji - czymś, czego użyłaby, spotykając kogoś osobiście. Pierwszy jest lepiej dostosowany do formy pisemnej, szczególnie w CV lub na Linkedln. Pisząc pierwszą biografię podkreślającą, że jest profesjonalistką od marketingu specjalizującą się w rozwoju relacji między klientami a organizacjami, Carla nie dyskontuje swojej ostatniej pracy, ale nie mówi wprost, że zajmowała się sprzedażą farmaceutyczną. Wskazuje na podobieństwa między tym, co robiła, a tym, co chce robić teraz. Ważniejszą częścią tej biografii w jednym zdaniu jest to, że buduje relacje. Ludzie chcą budowniczych relacji. Czego brakuje? Druga biografia nie mówi tyle o tym, co Carla chce zrobić. Możemy łatwo dodać "jako fundraiser lub dyrektor programu", a to naprawi to. Ale jest to na ogół wystarczająco krótki, aby wzbudzić czyjeś zainteresowanie.

•  Darrin (freelancer) to specjalista IT, który co dwa lata odchodzi z pracy lub trzy lata w pogoni za większą ilością pieniędzy. Jest freelancerem, ponieważ pozostanie na mniej więcej tym samym poziomie pracy, ale może zarobić więcej pieniędzy, jeśli zdecyduje się na prowadzenie większych firm na własną rękę. Darrin będzie pisał biografię złożoną z jednego zdania, z jak największą ilością uzasadnień, aby zdobyć dla niego największe projekty. Darrin musi dużo mówić o swoich osiągnięciach, jednocześnie lekko dotykając swojego zawodu informatyki. Jestem specjalistą IT, któremu zaufało 10 najlepszych korporacji w mieście. Biografia Darrina w mniejszym stopniu dotyczy jego zawodu, ale jego osiągnięć zawodowych. Kluczem jest także użycie słowa zaufanie, gdy próbujesz sprzedać się jako profesjonalista. Kiedy ludzie ufają twojej opinii, graniczymy ze zdolnością zostania liderem myśli osoba, która czyta (lub słyszy) biografię jednego zdania. Czego brakuje? Darrin musi być przygotowany na rozmowę o tym, kim jest czego szuka i jakiego rodzaju pracy IT wykonał. Darrin potrzebuje również słownych biografii, a "Jestem w IT" nie zamierza tego wyciąć. To dobrze, gdy spotyka się z przyjaciółmi swojej żony na przyjęciu, ale nie mówi to żadnemu potencjalnemu pracodawcy. Coś w rodzaju "Jestem specjalistą ds. Bezpieczeństwa sieci" będzie bardziej odpowiednie, aby powiedzieć komuś, kto jest w tej samej dziedzinie.

Opowiadanie pełnej historii marki

Twoje osobiste zdanie na temat marki i biografia pomogą Ci w sformułowaniu osobistej historii marki. To jest umowa autora z czytelnikiem, w której dajesz czytelnikowi to, czego się spodziewał. Musisz opowiedzieć historię, ale w innych miejscach. Wszystkie treści - zdjęcia, wpisy na blogu i aktualizacje statusu - powinny koncentrować się na opowiadaniu historii. Poniższe punkty to więcej niż lista kontrolna. Twoje treści powinny należeć do jednej z tych grup - tych "segmentów" - gdy żyjesz własną marką. Odnosząc odpowiednią treść do odpowiednich rozdziałów, opowiesz swoją historię czytelnikom. W miarę dodawania coraz większej ilości treści do każdego rozdziału nawet spóźnieni będą mogli śledzić twoją historię. Poniższe punkty są wytycznymi, które pomogą ci stworzyć osobistą biografię marki. Jeśli nie znosisz pisania, skorzystaj z poniższych punktów, które pomogą Ci opowiedzieć historię marki.

•  Początek - w tym miejscu poświęcasz czas na zdefiniowanie siebie. Skąd się tu wziąłeś? Jak się tu dostałeś? Gdzie idziesz? Odpowiedz na zwięzłe pytania w kilku zdaniach dla każdego pytania. To tylko definicja tego, kim jesteś i chcesz być marką. Ludzie chcą poznać twoją historię. Wszystko, co musisz zrobić, to napisać. Powinieneś otrzymać dwa zdania dla każdego pytania.

•  Jak mogę pomóc? W jakiej sytuacji pomogłeś rozwiązać problem? Może to być sytuacja, którą pomogłeś rozwiązać w biurze lub każdy problem, który rozwiążesz na co dzień. Zdefiniowanie problemu leży w gestii autora. Zasadniczo ludzie chcą przeczytać historię z problemem, który należy rozwiązać. Noweliści i scenarzyści uczą się pisać o konflikcie i problemach do rozwiązania. Rozwiąż problem do końca, a uzyskasz prawdziwą historię.

•  Twój emocjonalny kontekst-kontakt z ludźmi na poziomie emocjonalnym. Opowiadaj historie, które wykorzystują emocje danej osoby, zamiast polegać na statystykach i faktach. Pomoże to ludziom się z Tobą połączyć. Na przykład, jakie ważne wydarzenie miało miejsce, abyś wybrał ścieżkę kariery, którą teraz masz? Użyj tego, aby ludzie widzieli Cię jako wyjątkową i prawdziwą.

•  Zachowaj spójność - stwórz swoją historię, zachowując spójność pod względem rodzajów opowiadanych historii i otaczającego ich tematu. Wszystkie dobre historie mają rosnący motyw lub historię. Zdefiniuj swoją niszę (motyw) i buduj wokół niej. Nie skacz wszędzie w tym, co robisz lub mówisz; jeśli żyjesz i piszesz o swoim marzeniu o pierwszym maratonie, nie zmieniaj biegów, pisząc o swoim marzeniu o zostaniu pisarzem-podróżnikiem. Gdy będziesz konsekwentny, twoja historia pozostanie, a twoja wiadomość dotrze do docelowych odbiorców.

•  Nie zostawiaj miejsca na pytania - nie zmuszaj ludzi do czytania między wierszami. Tworząc swoją historię, bądź całkowicie jasny. Nie zostawiaj miejsca na pytania lub puste miejsca. Ty, jako Twoja marka, musisz być całkowicie zdefiniowany wraz z odbiorcami i wiedzą.

•  Pamiętaj o sobie - nie daj się pochłonąć słowom i zapomnij opowiedzieć, pamiętaj te chwile w życiu, które ukształtowały markę jaką stałeś się. Opowiedz ludziom o tych chwilach i spraw. To zmotywuje cię i sprawi, że inni zrozumieją, dlaczego jesteś taki wspaniały.

•  Podtrzymuj parę, rozpalając innych - Zainteresowałeś ludzi … lub przynajmniej ich uwagę. Nie trać pary. Zbuduj swoją historię, budując innych. Ci sami, którzy są od ciebie wyrzuceni, powinni być tymi, którymi się chwalisz. Krzyczcie im na Twitterze, angażujcie się w rozmowy i chwalcie się swoimi osiągnięciami głośniej niż oni. Chcesz, aby twoi odbiorcy byli lojalni, więc bądź dla nich dobry.

•  Połącz na poziomie czytelników - spraw, aby Twoja historia była relatywna. Pamiętaj, że nie piszesz science fiction. Masz do czynienia z prawdziwym życiem i prawdziwymi sytuacjami. Postaw się w butach innych i zadbaj o swój rynek. Zdefiniowałeś, kim są twoi odbiorcy i wiesz, czego potrzebują i chcą. Daj im to.

•  Dbaj o zainteresowanie czytelnika. W tym momencie czytelnicy wiedzą, kim jesteś, o czym jesteś i co robisz. Nadszedł czas, aby upewnić się, że wiedzą, że jesteś w tym dobry. Podziel się historiami sukcesu, aby wzmocnić swoje umiejętności, i stale inwestuj czas w znajdowanie nowych historii. Jesteś tak dobry, jak mówią inni. Zainwestuj w nich, aby z kolei inwestowali w Ciebie. Zbuduj swoją historię wokół potrzebującej Cię publiczności.

•  Edytuj swoją pracę - Gdzie jesteś zdezorientowany? Gdzie mylisz się z innymi? Możesz zdefiniować i przedefiniować swoją markę, jeśli ma to sens. Zapoznaj się z historią, aby sprawdzić i naprawić wszelkie niuanse, o których mogłeś zapomnieć.

Po zakończeniu pisania kilku zdań dla każdego punktu, będziesz miał podstawową wiedzę na temat tego, co chcesz osiągnąć i jak jesteś zdefiniowany jako osoba. Otrzymasz krótką biografię, która pomoże opisać, zdefiniować i odnosić się do osób w świecie zawodowym.

Co robić i czego nie robić, opowiadając swoją historię

Istnieją pewne zasady, których każdy powinien przestrzegać, wyruszając w podróż osobistej marki. Niezwykle ważne jest, aby przeczytać, ponownie przeczytać i przeczytać ponownie uwagi przedstawione w tej części.Pomogą Ci przeprowadzić Cię przez sytuacje, które napotkasz, budując swoją osobistą markę

1. Nie publikuj zdjęć, które zszokowałyby Twoją matkę

Każda witryna sieci społecznościowej umożliwia publikowanie zdjęć. Niezależnie od tego, czy korzystasz z Facebooka, Twittera czy Linkedln, możesz publikować swoje zdjęcia, aby pomóc Ci opowiedzieć swoją historię. Nie bądź głupi, jeśli chodzi o publikowanie zdjęć i profesjonalne opowiadanie historii. Można śmiało powiedzieć, że pracodawca nie chce widzieć, jak robisz stoisko z beczką lub śmigasz na koncert. Publikuj zdjęcia, które odnoszą się i wzmacniają Twoją profesjonalną historię, oraz całkowicie unikaj zdjęć, które wstydziłbyś się pokazać swojej mamie.

2. Nie wyświetlaj swojej osobistej historii marki jako oferty sprzedaży

Istnieje wiele osób, które nie lubią odbierać połączeń handlowych podczas kolacji - lub kiedykolwiek. To samo dotyczy Twojej osobistej marki. Nie twórz swojej historii jako oferty sprzedaży. Zrób z tego historię. Jeśli traktujesz swoją osobistą markę jako rozmowę, a nie sprzedaż, czytelnicy ci zaufają.

3. Nie publikuj czegoś, czego później pożałujesz

Wyobraź sobie sytuację, w której pracownik publikuje coś wyjątkowo negatywnego na temat klienta, partnera biznesowego, a nawet całego miasta, które odwiedza, i które jest przeglądane i odbierane przez setki osób w Internecie. Znam kilka osób, które opublikowały nieprzyjemny lub negatywny komentarz, które powiedziały w czasach, gdy szczerze mówiąc, nie powinny były niczego publikować, i kiedy starały się pielęgnować wizerunek szanowanego profesjonalisty. Ludzie używali Twittera lub Facebooka do dzielenia się komentarzami i oznaczali je tylko jako żart. Następnie zdali sobie sprawę z błędu swoich działań i usunęli posty przestępcy. Było jednak za późno, ponieważ kilka osób skopiowało posty, zrobiło zrzuty ekranu, a nawet przesłało je dalej i udostępniło je setkom innych osób, które stały się tysiącami ludzi. Czy zwolniłbyś osobę? Bardziej niż prawdopodbnie. Czy robiłbyś z nimi interesy? Wątpię. Czy kiedykolwiek ich zatrudnisz? Absolutnie nie. Stosowne jest tutaj stare zdanie z II wojny światowej "Luźne usta zatapiają statki". Wszystko w Internecie jest zapisywane, niezależnie od tego, czy znajduje się na buforowanych stronach Google, czy w Archive.org (witrynie, która robi zdjęcie stron internetowych podczas ich tworzenia. Erik znalazł materiały, które opublikował w 1996 r. W Archive.org.) Pamiętaj o tym wszystko jest czytane i wszyscy słuchają tego, co jest publikowane. Uważaj, co publikujesz.

4. Nie pytaj o rzeczy w pierwszej kolejności. Zapytaj o rzeczy w drugiej

Twoja rola w budowaniu osobistej marki jest dwojaka. Aby pomóc innym ludziom, a następnie pomóc sobie. Kiedy pomagamy innym, wszyscy odnosimy sukcesy, a nie na odwrót. Kiedy Erik oferuje Kyle'owi pomoc przy projekcie, Kyle ma większe szanse na pomoc Erikowi, gdy tego potrzebuje. Jeśli Erik najpierw poprosi o pomoc, Kyle może być zajęty i nie może pomóc. Później, jeśli Kyle będzie potrzebował pomocy, Erik też będzie pamiętać i będzie "zajęty".

@kyleplacy: Czy dlatego nie mogłeś mi pomóc założyć tego bloga? stront w zeszłym tygodniu? Jesteś taki samolubny.

@edeckers: Jak trudno jest ludziom się poruszać? Spędziłem 12 godzin ładując i rozładowując tę cholerną ciężarówkę.

@kyleplacy: Byłem na ślubie mojej siostry!

Ważną lekcją jest dać, zanim poprosisz. W ten sposób zbudujesz dobrą wolę, a ludzie będą bardziej chętni do pomocy. Kiedy cały czas będziesz prosić o rzeczy, szybko staniesz się chłopcem, który płacze , zamiast chłopcem, którego wszyscy kochają.

5. Nie rozpraszaj się

Łatwo jest się rozproszyć, gdy pracujesz nad osobistym brandingiem. Jest tak wiele do zrobienia, tyle do powiedzenia i tak wiele do osiągnięcia, że czasami ciężko jest skoncentrować się na konkretnym zadaniu. Łatwo jest rozproszyć te wszystkie rzeczy, które "powinieneś" robić i narzędzia, które "powinieneś" wypróbować. Ale bycie aktywnym nie oznacza bycia skutecznym. Pamiętaj, że koncentracja jest kluczowa w opowiadaniu historii. Jeśli stracisz koncentrację i poślizgniesz się, otrząśnij się, upuść to, co cię rozprasza i ponownie skoncentruj swoje wysiłki. Skupiając swoje wysiłki, bierzesz odpowiedzialność za osiągnięcie celu.

6. Nie lekceważ potęgi swojej sieci

Twoja obecna sieć powinna oznaczać wszystko dla Ciebie. Są to ludzie, którzy wiedzą o możliwościach, ofertach i projektach, o których możesz nigdy nie usłyszeć inaczej. Są to ludzie, którzy połączą cię z osobami, które mogą zmienić twoją karierę, firmę i życie. Zamiast próbować samodzielnie rozwiązywać problemy, poproś swoją sieć o pomoc. Jeśli chcesz być podłączony, musisz pozwolić swojej sieci zrobić to samo. Pamiętaj jednak, aby przez cały czas nie wyrządzać krzywdy swojej sieci. Poproś o pomoc, kiedy jest potrzebna. 7. Zainwestuj w siebie

Zainwestuj w siebie, zawsze będąc informowanym o tym, co dzieje się w Twojej branży. Czytaj blogi branżowe, czytaj blogi z branż pokrewnych, uczęszczaj na seminaria, czytaj książki i słuchaj audiobooków i podcastów. Chcesz wyprzedzać grę i wyprzedzać zawartość w porównaniu do swoich rówieśników. Czytaj i rozmawiaj z ludźmi, aby poprawić swoją wiedzę. Inwestowanie w siebie jest jednym z ważniejszych aspektów Twojej osobistej marki.

8. Inwestuj w inne osoby

Kiedy inwestujesz w innych ludzi, oni inwestują w ciebie. Może to być tak proste, jak przekazanie wiadomości e-mail lub wysłanie wiadomości na Twitterze dla osoby w sieci. Kiedy dasz, otrzymasz. Kiedy pomożesz innym ludziom wzrastać i znaleźć nowe możliwości, odwdzięczą się. Jeśli je zignorujesz, zignorują cię, gdy będziesz potrzebować ich pomocy.

9. Bądź widoczny i aktywny

Równie ważne jest pozostawanie widocznym w świecie opowiadania historii i mediów społecznościowych, jak inwestowanie w siebie. W rzeczywistości bycie widocznym i zaangażowanym jest formą samoinwestycji. Będąc widocznym, codziennie udostępniasz informacje o sobie i pozostajesz przed wpływowymi osobami, klientami i ważnymi połączeniami sieciowymi. Będąc widocznym, utrzymujesz świadomość swojej osobistej marki.

10. Poświęć trochę czasu dla siebie

Przeczytaj to na końcu na temat ilości otrzymywanych informacji, przetwarzanych treści, udostępniania treści i opracowywania historii. Musisz poświęcić trochę czasu dla siebie. Oznacza to wyłączenie wszystkiego, co robisz, i robienie czegoś z rodziną lub przyjaciółmi. Jeśli nie poświęcisz trochę czasu dla siebie, złapiesz się w niekończącym się procesie osobistego brandingu i po kilku latach stania się w proch całkowicie stracisz osobowość.