" />

Kreowanie Marki "JA"Branding

Wprowadzenie Twojej marki



Niektórzy nazywają to kampanią stulecia. Inni nazywają to najlepszą kampanią, jaką kiedykolwiek prowadzono na arenie politycznej. Jeszcze inni głosili, że korzystanie z Internetu jest absolutnie genialne i wygrał prezydencję. Prezydent Barack Obama i jego zespół stworzyli i wprowadzili na rynek osobistą markę, która na nowo zdefiniowała ideę kampanii. Zaplanowali i opracowali historię, a następnie umieścili ją w kampanii skoncentrowanej na zmianach. Kampania na nowo zdefiniowała pomysł korzystania z promocji tradycyjnych i oddolnych. Internet, blogowanie, Facebook i tworzenie treści zostały wykorzystane, aby podbić serca i umysły amerykańskiej opinii publicznej. Ludzie Obamy osiągnęli to wszystko, planując i rozpoczynając najlepszą osobistą kampanię marki na całym świecie. Nie próbujemy na was zdołować. To nie jest kwestia polityki. Jest to kwestia strategii, planowania i wdrażania. Cały ten tekst dotyczy planowania wprowadzenia osobistej marki na rynek i maksymalnego wykorzystania umiejętności i atrybutów. Kampania prezydencka prezydenta Obamy to najlepsze studium przypadku do wykorzystania w planowaniu i wprowadzaniu na rynek osobistej marki. Wszystko, co pojawia się na świecie, czy to produkt, czy biznes, ma jedną wspólną cechę: twórca ma plan, a wraz z nim kampanię. Prezydent Obama z pewnością nie ogłosił swojej prezydencji (swojej osobistej kampanii brandingowej) bez planu. Planowanie jest niezwykle ważne dla sukcesu każdego produktu, firmy lub systemu. Osoba bez planu to osoba zagubiona w lesie. Osiągnięcie czegoś bez planu nie jest inteligentne ani możliwe. Aby skutecznie uruchomić własną markę, musisz zbudować kampanię. Daliśmy ci pomysły i narzędzia do tworzenia, testowania i promowania Twojej osobistej marki. Jednak proces ten wymaga większego planowania. Mówimy o mapie drogowej, która pomoże wprowadzić Twoją osobistą markę na rynek. Kiedy rzucasz coś na wiatr, masz nadzieję, że ktoś coś złapie. Wprowadzamy osobistą markę. Złapie i osiągnie coś wielkiego. Wprowadzenie udanej marki osobistej wymaga czegoś więcej niż tworzenie profili online, publikowanie regularnych aktualizacji na blogu i śledzenie analiz witryny; potrzebujesz również solidnej kampanii, aby wprowadzić swoją osobistą markę. Głupotą byłoby, gdybyśmy powiedzieli, że sukces nigdy nie wiąże się z szczęściem. Wybrani ludzie powiedzą ci, że w ich procesie stawania się wielkim było trochę szczęścia. Nie możesz jednak polegać na pomyśle, że szczęście się wydarzy i nie będziesz musiał planować. Nie trzymaj się nogi królika. Pomyśl o króliku. On potrzebuje swoich stóp.

Co to jest kampania marki osobistej?

Co to znaczy stworzyć osobistą kampanię marki? Wiemy, jak zdefiniować naszą osobistą historię marki i rozumiemy, że potrzebujemy jakiejś kampanii, aby wprowadzić tę markę. To jak prezydent Obama, prawda? Niekoniecznie, ale oba są dość podobne. Aby w pełni zbudować osobistą kampanię brandingową, musisz zrozumieć, co dokładnie oznacza osobistą kompanię brandingową. Szybko przejdziemy do podstaw. Osobista kampania brandingowa jest prosta: uświadamiasz konsumentowi swoją osobistą markę i zyskujesz jego zaufanie do przeprowadzania transakcji z tobą. Korzystasz z pozytywnego przekazu (osobistej historii marki), aby sprawić, że konsument (twoja sieć) chce się z tobą skontaktować, gdy jest gotowy do dokonania transakcji. Twoja kampania promująca markę osobistą to zwięzłe planowanie i wdrożenie pojazdów promocyjnych, które prowadzą do eksponowania Twojej marki osobistej. W ten sposób Twoja osobista marka jest pozycjonowana dla właściwej transakcji. Co rozumiemy przez pozycjonowanie i transakcję? Pozycjonowanie to miejsce, w którym zmieścisz się na całym rynku (w zależności od sprzedawanego produktu). To zależy od tego, co oferujesz osobie wchodzącej w interakcję z Twoją osobistą marką. Obejmuje to twoje indywidualne korzyści. Ustawiasz się również na tle konkurencji. Czym się różnisz? Jakie są podobieństwa? Transakcja to kupowanie Twojej osobistej marki przez innych ludzi: osiągnięcie celu. Można go zdefiniować jako wiele rzeczy w zależności od twojej historii. Ostateczny wynik określenia pozycji i transakcji jest tym, co nazwiemy wyciągiem z pozycji i transakcji. Kreatywne prawda? To "oświadczenie" jest w zasadzie Twoim indywidualnym hasłem. Pamiętasz krótką osobistą biografię, którą napisałeś na początku? Ta sama koncepcja, ale bardziej zwięzła. Być może będziesz w stanie użyć swojej krótkiej osobistej biografii marki jako pozycji i rachunku transakcji. Jest to chwytliwe lub niezapomniane zdanie lub zdanie, które podkreśla wyjątkowość Twojej osobistej marki. Jakie pytania powinieneś sobie zadać na temat pozycjonowania i transakcji? Chcemy, abyś otrzymał kawałek papieru i nakreślił następujące pytania. Tak, właśnie teraz. Ważne jest, aby wypełnić powyższe informacje, aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób zamierzasz uruchomić osobistą kampanię marki, aby wywrzeć jak największy wpływ. Jak zastosujesz te pomysły w swojej kampanii? Kyle używa swojej pozycji i rachunku transakcji jako sposobu na utrzymanie się skupiony na budowaniu własnej marki. Odpowiadając na pytanie o pozycję, Kyle wymieniłby innych autorów, prelegentów, właścicieli firm i konsultantów mediów społecznościowych jako konkurencję. Po przeprowadzeniu badań nad konkurencją zrozumie, co czyni go podobnym i innym. Kyle zapewne powiedziałby, że jego lokalizacja i wiek, autor publikacji i prowadzenie uznanej firmy, odróżniają go od konkurencji wymienionej w pierwszym pytaniu. Jednak rzeczy, które odróżniają go od jednej grupy, mogą być również podobieństwem do innej grupy. Odpowiadając na pytanie dotyczące transakcji, Kyle wrócił do części 2 i określił swoje cele. Ostatecznym celem Kyle'a będzie zdobycie 150 występów na rok i stanie się bestsellerem New York Timesa po trzydziestce. Transakcja byłaby realizacją celów. Po wielu ciężkiej pracy, pocie i łzach (żart), pozycja i oświadczenie Kyle wyglądałyby mniej więcej tak: jestem młodym, odnoszącym sukcesy właścicielem firmy, który koncentruje się na nauczaniu i wdrażaniu pomysłów, które zarażają biznes. Teraz część infekcji w instrukcji P&T (pozycjonowanie i transakcja) może trochę poradzić sobie, ale ma to sens. Obejmuje jego aspiracje do pisania, nauczania i konsultowania pomysłów, które zmieniają biznes (media społecznościowe i technologia). Jego głównym wyróżnikiem jest bycie młodym i odnoszącym sukcesy właścicielem firmy.

Jak nasi bohaterowie budują deklarację P&T?

•  Allen (influencer) przez 14 lat był menedżerem konta w agencji marketingowej i reklamowej, ale szuka nowej pracy. Zapamiętaj. Krótka biografia marki osobistej Allena? Jestem kreatywnym profesjonalistą w dziedzinie marketingu i reklamy na wysokim poziomie i postanowiłem pracować w jednej z najlepszych agencji w kraju. Allen będzie pozycjonował się jako menedżer konta wysokiego szczebla, który jest również kreatywny i ma duże doświadczenie zawodowe. Prawdopodobnie będzie modny i emanuje kreatywną pasją, która sprawia, że firmy reklamowe są świetne. Allen musi zbudować pozycję, która różni się od jego konkurentów. Transakcja w świecie Allena byłaby nową pracą. Buduje swoją osobistą historię marki, aby dotrzeć do właściwych osób (zatrudniających menedżerów w firmach reklamowych), aby znaleźć pracę. Jego nawiązywanie kontaktów i umiejętność rozpowszechniania przesłania będą miały fundamentalne znaczenie dla znalezienia pracy w najbliższej przyszłości. Niestety, osobisty życiorys marki Allen nie w pełni reprezentuje oświadczenie P&T. Allen musi zbadać swoją konkurencję, a następnie zdefiniować się inaczej. Biorąc te informacje, może zbudować pozycję i zestawienie transakcji. Jestem kreatywnym marketingowcem, który buduje udane kampanie klientów z listy Fortune 500. Jak Allen zmienił swoją osobistą markę? W rzeczywistości pokazał sukces. Tym, co odróżnia Allena od konkurencji, są klienci, którym z powodzeniem pomagał.
•  Beth (arywista) jest kierownikiem marketingu w dużej firmie ubezpieczeniowej i chce przejść po szczeblach drabiny w firmie. Pozytywną transakcją Beth będzie jej zdolność do spotykania się, łączenia w sieć i awansowania po drabinie w jej firmie. Jaka była krótka biografia marki osobistej Beth? Jestem menedżerem ds. marketingu w ubezpieczeniach Inverness i od trzech lat jestem jednym z najlepszych specjalistów ds. Marketingu w mojej firmie przez czasopismo Insurance Marketing Magazine. Z punktu widzenia pozycjonowania Beth wykonuje dobrą robotę, wyjaśniając, dlaczego jest zakwalifikowana na to stanowisko, ale będzie miała trudniejszy czas, ponieważ musi poruszać się w polityce korporacyjnej. Nadal jednak może zdefiniować, co odróżnia ją od konkurencji. Większość konkurentów Beth może być jej współpracownikami. Ułatwia to jej, ponieważ codziennie pracuje nad nimi. Cała jej kampania promocyjna będzie miała na celu uzyskanie lepszej pracy w firmie. Mając na uwadze transakcję, dokładnie wie, na czym musi opierać swoją pozycję i oświadczenie o transakcji, a ostatecznie także kampanię promującą markę. Biografia marki osobistej Beth całkiem dobrze pasuje do jej oświadczenia P&T. Musi jednak zaostrzyć oświadczenie, aby wywrzeć większy wpływ. Nie musi wymieniać firmy, ponieważ jej główną konkurencją będą ludzie w firmie. Musi także określić, co wyróżnia ją "wewnętrznie" w firmie. Zostałam oceniona przez moich kolegów jako jeden z najlepszych specjalistów ds. marketingu ubezpieczeń. To proste i zwięzłe stwierdzenie. Co odróżnia Beth od jej rówieśniczek? Jest jedną z najlepszych w swojej branży! O ile w Inverness Insurance nie ma każdej wysoko postawionej osoby jako pracownika, Beth będzie się wyróżniać.
•  Carla (nowicjusz) to była przedstawicielka handlowa w branży farmaceutycznej, która została zwolniona po ośmiu latach pracy ze swoją firmą i jest zainteresowana pracą dla organizacji non-profit. Pamiętaj o osobistej biografii marki Carli: jestem byłym sprzedawcą farmaceutycznym, który próbuje skoczyć do świata non-profit. Carla jest podobna do Allen, tyle że musi się całkowicie wymyślić na nowo. Trudniej będzie jej zdefiniować konkurentów, ponieważ świat organizacji non-profit jest dla niej zupełnie nową koncepcją. Musi przeprowadzić kilka poważnych badań, aby zdefiniować swoją konkurencję. Jej transakcja jest dwojaka: chce znaleźć pracę, ale chce też całkowicie zmienić swoją osobistą historię marki. Oświadczenie Carli dotyczące pozycjonowania i transakcji będzie dotyczyło tego, jak zmienić się, aby stać się konkurencyjnym w nowym dla niej środowisku. Carla będzie bardziej ekstremalną zmianą między biografią osobistej marki a oświadczeniem P&T. Potrzeba więcej badań i kreatywnego myślenia, aby określić, co odróżnia ją od konkurencji. Jestem byłą specjalistką biznesową, który chce coś zmienić, wykorzystując umiejętności zdobyte w środowisku korporacyjnym. Jak Carla zmieniła swoje oświadczenie? Teraz definiuje, co odróżnia ją od innych profesjonalistów non-profit. Pracowała w korporacyjnym środowisku sprzedaży i wie, jak sprzedać i zbudować udany produkt. Zauważ, że porzuciła również "byłego sprzedawcę farmaceutycznego", ponieważ odkryła, że termin "sprzedawca" może mieć negatywny wpływ, gdy zostanie przyjęty do organizacji. Apeluje również do emocjonalnej strony czytelnika, mówiąc "chce coś zmienić", co czyni jej oświadczenie P&T jeszcze mocniejszym.
•  Darrin (freelancer) to specjalista IT, który co dwa lata odchodzi z pracy lub trzy lata w pogoni za większą ilością pieniędzy. Darrina, krótka marka osobista biografia była świetna dla jego oświadczenia P&T: Jestem specjalistą IT, któremu zaufało 10 najlepszych korporacji w mieście. Pozytywną transakcją Darrinsa będzie jego zdolność do uzyskania lepiej płatnych miejsc pracy w trakcie kampanii promowania marki. Co musi zrobić, aby rozwinąć swoją zdolność do sprzedaży? Musi określić swoją pozycję i transakcję, aby w pełni zrozumieć, jak uruchomić swoją osobistą historię marki. Zaufało mu 10 najlepszych korporacji w mieście. Konkurenci Darrins będą niezwykle aktywni w przestrzeni kosmicznej ze względu na szybko zmieniający się świat technologii. Będzie musiał bardzo kompleksowo określać, co czyni go podobnym do innych konkurentów i czym się różni. Transakcja dla Darrin ma zamiar być lepiej płatną pracą. To, co musi zrobić, aby osiągnąć ten cel, to poprowadzi swoją osobistą kampanię marki, a także to, co robią jego konkurenci, aby go pobić. Jego biografia marki osobistej faktycznie działa całkiem nieźle dla jego oświadczenia P&T, ale dodałby jedno do tego miksu: jestem specjalistą IT, który wdraża rozwiązania technologiczne, które zapewniają sukces 10 najlepszym korporacjom w mieście. Co Darrin zrobił inaczej? Dodał, dlaczego 10 największych korporacji w mieście, zaufaj mu. Kiedy tworzysz coś, co sprawia, że inna osoba (lub organizacja) odnosi sukcesy, musi to być wbudowane w twoje oświadczenie P&T. Teraz masz lepszy pomysł, jak zbudować początek kampanii. Ważne jest, aby dowiedzieć się o swoim oświadczeniu P&T. Pamiętaj, że możesz użyć swojej osobistej biografii marki jako pozycji i zestawienia transakcji, co Cię wyróżnia. Nie możesz uruchomić osobistej kampanii marki bez zdefiniowania swojego oświadczenia o P&T.

Dlaczego kampania marki osobistej jest ważna?

Czy czytałeś pierwszą część tej części i kiwnąłeś głową w stałym zrozumieniu? Łatwo zrozumieć, że musisz odnieść sukces. Słyszeliśmy o tym od każdego guru sukcesu na powierzchni planety. Planowanie to jednak nie tylko zbudowanie systemu do osiągnięcia celu. Chodzi o zaprojektowanie systemu do uruchomienia osobistej historii marki. Najważniejszym słowem w ostatnim zdaniu jest uruchomienie. Znaczenie wprowadzenia na rynek osobistej historii marki nie powinno być oczywiste. Nie chcesz po prostu stworzyć kolejnej kampanii promocyjnej. Świat jest przepełniony kampaniami promocyjnymi. Chcesz zbudować coś, co wypuści na świat i wprowadzi zmiany w twoim życiu osobistym. Termin uruchomienia jest znaczący sam w sobie. Spójrzmy na jego definicję: wysłać katapultę lub uwolnić, jako pojazd lub broń z własnym napędem: Rakiety zostały wystrzelone w połowie bitwy. Okręt podwodny wypuścił swoje jego torpedy i zanurkowały szybko. Jesteś okrętem podwodnym. Dreszcze Wiemy. Koncepcja wprowadzenia czegoś na świat jest potężną propozycją, szczególnie dla Twojej osobistej marki. Wystrzelenie cię jest ważniejsze niż kiedykolwiek zainicjowanie jakiejkolwiek kampanii Snuggie lub Reverse Flush Toilet. Twoja historia to osobista historia marki, która odtąd będzie budować twoje życie. Zanim przejdziesz do szczegółów planowania, musisz zrozumieć kilka kwestii, które powinny kierować Twoją kampanią brandingową:

•  Ludzie są przeciążeni - wiesz dokładnie o czym mówimy. Ludzie są nieustannie bombardowani atakiem markowych wiadomości. Upewnij się, że twoja jest nowa, osobista i przekonująca, w przeciwnym razie twoja osobista marka nie zyska dużej uwagi. Twoje oświadczenie P&T i kampania pomagają określić, co uczyni Twoją kampanię atrakcyjną.
•  Chcesz być inny - Rozwijanie osobistej historii marki pomaga dokładnie zrozumieć, co wyróżnia Cię na rynku. Twój plan kampanii powinien dzielić się tym ze światem w sposób kreatywny i interesujący.
•  Chcesz stworzyć profesjonalną postawę - Kiedy tworzysz plan dostarczenia osobistej historii marki, ustawiasz się nie tylko w profesjonalnym brzmieniu i profesjonalnym wyglądzie. Gdy planujesz coś, stajesz się profesjonalistą, który będzie potrzebny do realizacji twoich celów w życiu. Wiemy, że zainwestowałeś już mnóstwo czasu w rozwój osobistej marki i poznanie narzędzi do dzielenia się historią marki. Chcemy jeszcze bardziej wzmocnić Twoje pragnienie, by promować własną markę, tworząc kampanię premierową. Teraz spędzasz czas na opracowywaniu planu, który pomoże Ci w pełni zrozumieć osobistą historię marki. Kiedy budujesz kampanię na rzecz pracy, którą wykonałeś do tej pory, tworzysz więcej znaczenia w swojej pracy niż kiedykolwiek wcześniej. Wolelibyśmy nie rozgrywać kampanii. Nie wolelibyśmy przypadkowo rzucić coś na wiatr i mieć nadzieję, że to złapie. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy ludzie mają irytującą niezdolność do latania latawcem? Rzucają materiał na wiatr, zamiast pozwolić latawca złapać przeciąg.

Budowanie osobistej kampanii marki

Teraz, gdy rozumiesz "dlaczego" osobista kampania brandingowa, nadszedł czas na wdrożenie tej kampanii. Możesz uruchomić kampanię na setki różnych sposobów. Produkt Nike może mieć zupełnie inną kampanię premierową niż produkt Reebok. Będziemy projektować twoją premierę w trzech etapach: opracowanie, wdrożenie i automatyzacja.

Rozwijanie osobistej kampanii marki

Zbudowałeś swoje pozycjonowanie i zestawienie transakcji, które poprowadzą cię do rozwoju Twojej osobistej kampanii marki. Twoja osobista kampania marki jest naprawdę zdefiniowana jako sposób korzystania z narzędzi opisanych w tej książce. Pamiętaj, że powinieneś skonfigurować różne sieci społecznościowe za pomocą odpowiednich części. Nauczono Cię, jak się różnicować (P&T i biografia marki osobistej) oraz jakich narzędzi używać do różnicowania (sieci i media społecznościowe). Nadszedł czas, aby pokazać światu, co zbudowałeś! Kalendarz kampanii jest centralnym punktem kampanii. Zakładamy, że każdy, kto czyta ten tekst, korzysta z pewnego rodzaju kalendarza. Bez względu na to, czy mówimy o Kalendarzu Google, Outlooku, czy terminarzu dziennym, ważne jest, aby uzyskać kalendarz, jeśli nie używasz go do śledzenia dnia. Jeśli nie masz terminarza, możesz najpierw przeczytać o tym, jak zaplanować dzień. Kalendarz będzie niezwykle ważny dla zarządzania Twoją osobistą kampanią marki. Ważnym obszarem zarządzania kampanią jest blokowanie niektórych części każdego dnia, aby zrealizować zadania związane z Twoją osobistą kampanią marki. Możesz zastosować następujące bloki czasowe w dowolnym obszarze swojego biznesu lub życia osobistego. Bloki czasowe pomagają efektywnie zarządzać czasem. Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest trzymanie się tego, co zaplanowałeś. Pomyśl o swoim typowym dniu pracy. Co się dzieje przez cały dzień? Musisz odebrać dzieci, musisz gdzieś złożyć raport, bardziej niż prawdopodobne, że będziesz musiał zrobić zakupy, szef oddycha ci z szyi lub masz firmę do prowadzenia. Ważne jest, aby zablokować czas w ciągu dnia, aby zrealizować osobistą kampanię brandingową. Chodzi mi o to, że spędziłeś tyle czasu na budowaniu i ulepszaniu systemu, że równie dobrze możesz się go trzymać, prawda? Możesz zdecydować o skonfigurowaniu od 30 do 60 minut każdego dnia, w którym korzystasz z narzędzi sieci społecznościowych opisanych w poprzednich częściach, aby dalej prowadzić osobistą kampanię marki.

Wskazówka

Zablokuj co najmniej 30-minutowe jednostki czasu, ale nie rób ich więcej niż 60 minut. Chcesz rozwinąć nawyk, a nie przytłaczać się rzeczami do zrobienia. Głównym celem tego kalendarza jest utrzymanie produktywności, abyś mógł osiągnąć swoje cele. Co to znaczy być produktywnym?

•  Ustaw czas Znajdź dwa 15-30-minutowe bloki czasowe. Możesz to zrobić aby umieść bloki czasowe na początku i na końcu dnia lub podczas przerwy na lunch. Decyzja należy do Twoich ekstremalnych umiejętności zarządzania.

•  Szanuj swój czas - czy zadzwonisz do potencjalnego klienta, aby przełożyć spotkanie, ponieważ musiałeś pobiec do sklepu lub odebrać materiały biurowe? Nie. Ta sama zasada obowiązuje dla twojego bloku czasowego. Nie planuj innych rzeczy podczas osobistej promocji marki.

•  Dostosuj swój czas - jeśli niektóre pory dnia nie wydają się wydajne, przesuń blok czasowy! Nie musisz trzymać bloku czasu w tym samym miejscu. Ma być dostosowywany i zmieniany w zależności od tego, jak i kiedy wykonujesz najlepszą pracę.

Działania promocyjne w czasie promocji są równie ważne, jak konfigurowanie kalendarza.

Realizacja Twojej osobistej kampanii marki

Zapoznaj się z narzędziami poznanymi w tym tekcie i zastosuj je w swojej codziennej rutynie. Ta procedura uruchomi Twoją osobistą kampanię marki. Jest to element promocyjny, który pomaga przekazać przekaz (twoją osobistą historię marki), który budujesz w całym tekście . Powinieneś zbudować codzienny arkusz zadań uruchamiania kampanii, aby w pełni zrozumieć, co musisz osiągnąć w swoich blokach czasowych. Staraj się to robić codziennie, a codzienne korzystanie z mediów społecznościowych stanie się nawykiem. Tego się nauczyliśmy. Internetowo promujemy nasze osobiste marki co najmniej godzinę dziennie, ponieważ odkryliśmy, jak skuteczne są te narzędzia w promowaniu naszych kampanii marek.

Automatyzacja osobistej kampanii marki

Być może zbudowałeś arkusz zadań uruchamiania kampanii i zdałeś sobie sprawę, że (w oparciu o to, czego się nauczyłeś) łatwo będzie zautomatyzować niektóre zadania z listy. Dobry dla ciebie, czytelniku! Jesteśmy szczęśliwi. W różnych częściach nauczyłeś się, jak narzędzia takie jak HootSuite mogą z góry ustalać harmonogram treści. Narzędzia te mogą również pomóc w dystrybucji treści z bloga do różnych serwisów społecznościowych. Nazywamy to automatyzacją części kampanii. Chcesz zautomatyzować publikowanie niektórych treści, abyś mógł w pełni skoncentrować się na definiowaniu i redefiniowaniu marki osobistej. Tworzenie treści jest kluczem do dystrybucji Twojej osobistej kampanii brandingowej. Podczas tworzenia treści ważne jest, aby zrozumieć, które treści można zautomatyzować, a które nie. Korzystając z mediów społecznościowych, masz prawo zautomatyzować publikowanie blogów lub innych artykułów, co nazywa się treścią informacyjną. To jest przykład treści informacyjnej. Treści, które nie powinny być zautomatyzowane, to treści konwersacyjne, które są aktualnie lub na żywo. Nie należy jednak automatyzować treści "na żywo" lub "aktywnych". Aktywne i aktywne treści mają związek z chwilą. Nie automatyzuj treści konwersacyjnych. W tej książce omówiliśmy różne narzędzia do automatyzacji zamieszczania blogów w różnych sieciach społecznościowych. Najlepsze są HootSuite, Ping.fm i TweetDeck. Warto opuścić wcześniejsze rozdziały tej książki i zastosować omówione narzędzia, aby zwolnić więcej czasu w kalendarzu kampanii i codziennym arkuszu zadań.

Unikalne sposoby rozpoczęcia kampanii brandingowej

OK, rozumiemy teraz konkretne kroki, które musisz podjąć, aby skutecznie promować swoją osobistą markę. Pamiętaj o codziennych zadaniach i zastosuj zabawne sposoby na uprzyjemnienie dnia. Im bardziej lubisz wprowadzać i promować swoją markę, tym lepsza premiera.

•  Uwaga "Dziękuję za spotkanie ze mną" - ten krok jest bardziej tradycyjny. Może dziwić, że tak naprawdę zalecamy to narzędzie. Tak, rozumiemy, że prosimy o użycie długopisu i ręczne napisanie notatki, ale siła stojąca za notatką jest niezwykle korzystna dla Twojej osobistej marki. Rzadko zdarza się, aby ktoś napisał notatkę po spotkaniu lub rozmowie z kimś. Niezwykle ważne jest wykorzystanie sztuki odręcznej notatki. Kup kilka kart z podziękowaniami i pieczątek. To pomoże.

•  Użyj wideo-wideo (niezależnie od tego, czy przesyłasz filmy przez YouTube czy Facebook) to niezwykle potężne narzędzie do promowania siebie. Gdy korzystasz z wideo, tworzysz formę zaufania. Ludzie mają tendencję do głębszego połączenia, gdy większość zmysłów jest stymulowana. Chcesz stworzyć jeden prosty film na tydzień, siedząc w biurze / studiu / ogrodzie, aby porozmawiać o swoim ostatnim sukcesie, przejść samouczek lub coś innego. Pamiętaj jednak, aby być profesjonalistą! Zalecamy korzystanie z aparatu Flip (www.theflip.com) w celu samodzielnego nagrywania.

•  Zatrudnij tancerza ze znakiem - Wiesz, o kim mówimy, prawda? Zatrudnij osobę, która tańczy ze znakiem pizzy na boku drogi. Umiejętność tańczenia godzinami i nie potrącenia samochodem jest niezwykle cennym atutem osobistej kampanii brandingowej. Żartujemy tylko w połowie. Bądź kreatywny w poszukiwaniu najlepszego pojazdu promocyjnego.

•  Pisz dla mniejszych publikacji - w mniejszych publikacjach łatwiej jest publikować, ponieważ mają więcej czasu na czytanie treści. Jeśli dobrze piszesz, czego nauczyliśmy cię, łatwiej będzie Ci opublikować i promować swoją markę.

•  Użyj poczty e-mail, aby połączyć się na innym poziomie. Strony takie jak Constant Contact (www.constantcontact.com) i ExactTarget (www.exacttarget.com) są świetnymi narzędziami do marketingu e-mailowego. Skorzystaj z ich systemów, aby utrzymywać kontakt z osobami znajdującymi się w Twojej bazie danych. E-mail jest używany codziennie przez prawie wszystkich użytkowników Internetu, ale nie jest tak skutecznie wykorzystywany do sprzedaży treści. Pamiętaj, nie spamuj! Twój dostawca poczty e-mail może pomóc w określeniu, co stanowi spam.

•  Rozdaj coś za darmo - Ludzie zawsze kochają za darmo. Rozdaj specjalny raport, a może nawet randkę (jeśli jesteś singlem), aby zyskać trochę popularności dla Twojej osobistej marki. Byliśmy świadkami, jak ludzie rozdają całe książki za adres e-mail. Oddaj coś cennego, aby zyskać coś cennego w zamian. Użyj uzyskanych adresów e-mail, aby rozpocząć e-mailową kampanię marketingową. Następnie możesz wysłać biuletyn lub materiały marketingowe do czytelnika, który się zarejestrował.

•  Pisanie na blogac gości - jest to niezwykle silny krok, aby Twoja marka stała się widoczna przed innymi ludźmi.. Udostępniając treść, otrzymujesz linki (pamiętaj o znaczeniu linków zwrotnych w celu budowania autorytetu wyszukiwania) i nowych gałek ocznych, aby przeczytać treść. Istnieje kilka sposobów gościnnego publikowania postów na innych blogach: Wyślij e-maila do autora bloga, napisz publikację online i wyślij ją do edytora lub poproś osobę o zamianę postów na blogu w celu opublikowania. Zalecamy pisanie co najmniej trzech postów na blogach gości miesięcznie.

•  Zatrudnij kogoś, kto zaprojektuje wizytówkę - większość ludzi wybiera trzecią drukarkę, aby uzyskać tę samą wizytówkę, którą wydrukowało 100 000 innych osób. Wydaj pieniądze i zatrudnij projektanta grafiki, aby zaprojektować modną i niezapomnianą wizytówkę z logo. Wydrukuj 500 kart i użyj ich, aby przekazać kontakty podczas wydarzeń sieciowych.

•  Użyj podpisu e-mail - Twój podpis e-mail jest udostępniany i wysyłany częściej niż jakakolwiek inna forma marketingu. Podaj swoje imię i nazwisko, najlepiej zarówno pierwsze, jak i ostatnie, tytuł oraz linki do mediów społecznościowych (Twitter, Facebook, Linkedln i blog). Umieść swój podpis na dole każdego wysyłanego e-maila. Większość programów pocztowych, takich jak Gmail i Outlook, umożliwia dodawanie podpisu e-mail na końcu każdego wysłanego e-maila. Znajdź opcję Ustawienia i dodaj podpis e-mail, aby zautomatyzować proces.

•  Zaangażuj się w lokalne społeczności Dołącz do organizacji takich jak Izba Handlowa lub sojusz na rzecz rozwoju. Dużo rozmawialiśmy o marketingu Twojej osobistej marki za pośrednictwem sieci. Silna sieć społeczności lokalnych może pomóc w poszukiwaniu udanej osobistej kampanii brandingowej. Dołącz do klubu Rotary, poświęć swój czas i wiedzę specjalistyczną organizacji charytatywnej lub trenuj drużynę sportową. Każda forma pomocy innym członkom społeczności może pomóc w budowaniu osobistej kampanii marki.

•  Zawsze miej uśmiech na twarzy. Upewnij się, że masz uśmiech na twarzy. To czyni cię dostępnym i może dać ci pewność siebie. Utrzymuj wysoki poziom energii, nie odbijając się od ścian! Ktoś energiczny, zainteresowany i entuzjastyczny zawsze się wyróżnia. Być może poszliśmy trochę za daleko od tej ostatniej wskazówki, ale niezwykle ważne jest, aby zachować pozytywne nastawienie podczas uruchamiania osobistej kampanii marki.

Jak nasi bohaterowie powinni wprowadzać swoje marki?

•  Allen (influencer) potrzebuje bardziej kreatywnej strategii promocyjnej niż reszta bohaterów. Jego branża jest trudniejsza do zdobycia, ponieważ wszyscy robią ścisk w świecie reklamy. Allen musi poświęcić więcej czasu na opracowanie innej strategii komunikacji. Allen może projektować i wysyłać różne przesyłki do menedżerów ds. rekrutacji w firmach reklamowych w całym kraju. Może wysłać telefon i tweet po wysłaniu paczki do osoby. Allen chce łączyć się z ludźmi na wielu poziomach (telefon, poczta, Twitter i Linkedln), aby mieć pewność, że menedżer ds. Zatrudnienia pamięta jego imię.

•  Beth (wspinaczka) musi pozostać w zgodzie ze strukturą korporacyjną swojej firmy. Jej taktyka będzie głęboka w postaci nawiązywania kontaktów i zaangażowania w jej społeczności. Spędzi więcej czasu na dzieleniu się i pisaniu treści na LinkedIn. Beth często bywała (a może nawet planowała) wydarzenia społeczności związane z jej firmą. Wszystko, co mogłaby zrobić, aby potrzeć łokcie z zespołem wykonawczym, byłoby dla niej korzystne. Beth może założyć osobisty / profesjonalny blog, aby rozmawiać o swojej branży bez reprezentowania swojej firmy. Tworząc treści poza biurem, zaczyna być liderem myśli. Wszyscy wiemy, że myślący liderzy dostają lepszą pracę w obrębie korporacyjnej Ameryki.

•  Carla (nowicjus) będzie jak Beth w świecie sieci. Ponieważ Carla całkowicie zmienia branże, musi rozpocząć tworzenie sieci, aby odbudować swoją platformę. Musi założyć blog, aby pisać treści w branży non-profit. Pisząc treści na temat nowej branży, Carla uczy się, definiuje i wdraża to, co zapewni jej sukces na dłuższą metę. Idealnie byłoby, gdyby Carla uczestniczyła w każdym wydarzeniu związanym z nawiązywaniem kontaktów i seminariami, ponieważ ważne jest, aby spotykała się i uczyła. Wolontariat to kolejny sposób, w jaki Carla może ustalić swoją osobistą historię marki w murach non-profit.

•  Darrin (feelancer) ma siedzibę w swojej branży, co oznacza, że nie musi budować osobistej historii marki, a także rozwijać swoją i tak silną reputację. Darrin powinien nosić ze sobą kamerę Flip, aby nagrywać i rozpowszechniać filmy wideo dotyczące swojej wiedzy i wywiadów ze szczęśliwymi klientami. Treści wideo powinny być kluczowym narzędziem marketingowym dla Darrina w świecie technologii informatycznych. Im więcej treści Darrin dystrybuuje za pośrednictwem tego medium, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie rozpoznany wśród firm, które będą dla niego nowym klientem.

Co robić i czego nie robić przy tworzeniu marki osobistej

Pewne zasady i przepisy muszą kierować korzystaniem z mediów społecznościowych, sieci i innych narzędzi podczas wprowadzania marki. Przeczytaj uważnie i upewnij się, że przestrzegasz każdego "prawa".

•  Wykonaj arkusz zadań uruchamiania kampanii (codziennie) - Ważniejszą sekcją jest opracowanie codziennego arkusza zadań kampanii. Ten system jest motorem działań promocyjnych związanych z kampanią promującą osobistą markę. Jeśli zastosujesz się do arkusza zadań, z czasem działania promocyjne staną się łatwiejsze.

•  Nie wysyłaj treści konwersacyjnych - rozmawialiśmy o treści konwersacyjnej wcześniej .Treści, które są żywe, rzeczywiste i angażują inne osoby, są prawdziwymi treściami, które będą napędzać Twoją osobistą kampanię marki. Weź udział w procesie tworzenia treści i włącz się w rozwój innych osób w tym procesie.

•  Daj więcej niż otrzymujesz - udostępnianie, ponowne przesyłanie dalej wiadomości i przekazywanie dalej treści innych osób są jedną z ważniejszych zasad kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych. Wiele osób wysyła więcej treści na swój temat niż cokolwiek innego. Chodzi o mnie! Nie chodzi tylko o ciebie. W rzeczywistości chodzi o rozwój relacji online. Udostępniaj i przesyłaj dalej więcej treści innych niż Ty o sobie.

•  Bądź świadomy krytyki i ignoruj bluźnierstwo - Będziesz najlepszy w swojej strefie wpływów dzięki strategiom zawartym w tym tekściee. Pamiętaj, że spotkasz się z krytyką bez względu na to, co robisz w społecznie napędzanym świecie internetowym. Nie obrażaj się na krytykę podczas uruchamiania i promowania osobistej kampanii marki. Bardziej niż prawdopodobne, osoby krytykujące cię są zazdrosne o Twój sukces. Uważaj na krytykę, ale ignoruj bluźnierstwo.

•  Bądź konsekwentny - Pomyśl o swojej osobistej kampanii marki jako relacji. Jeśli jesteś w związku i nie jesteś konsekwentny w spędzaniu czasu z tą osobą i rozmowach, możesz śmiało powiedzieć, że związek nie będzie silny. Spójność treści i konwersacji pomaga zwiększyć ogólny wpływ w świecie mediów społecznościowych. Siła Twojej osobistej marki zależy również od spójności treści.

•  Nie bądź niezręczny społecznie. Wyobraź sobie rozmowę z osobą, która co sekundę zmienia temat rozmowy. Po trzecim przełączeniu rozmowa staje się bardzo irytująca, ponieważ nie można śledzić niczego, co mówi ta osoba. Ta sama koncepcja dotyczy mediów społecznościowych. Utwórz listę tego, co chcesz powiedzieć i porozmawiać na portalach społecznościowych. Jeśli mówisz o wielu różnych tematach, trudno będzie ludziom wskazać, o co chodzi w Twojej osobistej historii marki.

•  Nie oczekuj szybkich rezultatów - rozpoczęcie kampanii to proces. Budowanie marki wymaga czasu i energii, które (z czasem) zbudują silną i zdrową markę osobista. O ile nie jesteś sponsorowany przez Coke lub nie pojawiasz się w Good Morning America, twoja osobista marka zajmie trochę czasu. Jeśli oczekujesz szybkich rezultatów, będziesz sfrustrowany, a frustracja negatywnie wpłynie na osobistą kampanię promującą markę.

•  Nie używaj tylko jednego narzędzia - jeśli budujesz domek na drzewie, czy używasz tylko młotka? Nie. Wymaga to drabiny, gwoździ, śrubokręta, taśmy mierniczej i wiertła. Ta sama koncepcja dotyczy Twojej kampanii uruchamiania. Nie używaj tylko Twittera lub Facebooka, aby budować swoją osobistą markę!

•  Nie udostępniaj niegodnych treści - są chwile, kiedy nie powinieneś wysyłać tweet lub udostępnij zdjęcia na Facebooku. Zazwyczaj mówimy, że nie należy wysyłać żadnych wiadomości między godzinami 23:00. i 5 rano, ale zostawimy to tobie do decyzji. Wszyscy wiemy, jaka treść jest warta, a co nie. Jeśli jesteś pastorem kościoła, dziesięcioletnie zdjęcie z wiosennej przerwy prawdopodobnie nie jest najlepszym materiałem do udostępnienia online.

•  Nie sprzedawaj ludzi z trudem - To jest najważniejsze, czego nie należy robić w mediach społecznościowych i jednocześnie promować swoją markę w sferze publicznej. Wyobraź sobie, że wchodzisz na wydarzenie sieciowe i pierwszą rzeczą, którą słyszysz od osoby dotyczy jej produktu lub usługi. Ludzie chcą budować relacje przed sprzedaniem pewnego rodzaju produktu lub usługi. Zacznij od rozmowy i pracuj nad lejkiem sprzedaży